1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 4 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Is het al bekend dat ze Content Download gaan ondersteunen dan? :confused:

2. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Nou zal toch wel een grote kans hebben lijkt me, vooral omdat ze de grootste Live-ervaring willen gaan neerzetten zullen ze via content download dit ook willen behouden dus ik ga er eigenlijk wel van uit dat content download bij de mogelijkheden zit. Ze zullen toch wel enkele extra multiplayer maps om de community tevreden te houden lijkt me?

3. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik hoop ook dat ze DC erin gaan stoppen. Maar dan denk ik niet van SP maps. Want dan missen de Live-lozen een heel stuk van het verhaal. Dus ik denk dat ze het dan gewoon bij MP maps houden.

4. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat is natuurlijk ook zo. Bovendien zijn het vooral de Live-lozen die vooral de SP zullen spelen en dan lopen ze dat ook nog mis... toch hoop ik dat ze wel iets gaan doen met content download in de singleplayer maar het zal altijd wel balen zijn voor de Live-lozen.

5. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Jep, het zou misschien kunnen omdat die Content meestal ook op de demodisc van OXM komen te staan. Maar ik verwacht van niet.

Ik had btw gehoord dat je de maskers van de Grunts er af kon schieten, zodat ze zonder zuurstof kwamen te zitten. Is dit waar?

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    lijkt me totaal niet vreemd als er een uitbreiding komt, meer singleplayer en meer mutlipayer, houd Halo 2 langer in de picture, en de xbox-eigenaren langer blij.. maar zo'n uitbreiding zou dan toch ook weer aardig groots uitgepakt moeten worden, en dat mag natuurlijk weer neit van de xbox2 development afsnoepen.

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Maar wie zegt dat het bij 1 missie blijft? Het is voor Bungie veel makkelijker om de spullen die ze nog aan Halo 2 toe willen voegen via Xbox Live aan te bieden dan dat ze een nieuwe disc moeten laten maken met een paar extra missies enzow... En ze kunnen er evengoed nog aan verdienen als ze dat willen. Ik vind het hele idee van een aanvullings disc gewoon stom klinken voor een console xD

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Rainbow 6 heeft er 1 Ghost recon ook maar bij halo2 komt dat denk ik niet ook geen downloadeble missies of hoe je dat ook schrijft.

En je had het over 1 missie.

9. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat ze halo 2 helemaal hebben uitgewerkt!
    kijk je kan niet zomaar nieuwe missies gaan verzinnen
    want het moet een verband hebben met het verhaal!

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    jep precies dat wou ik zegge *)

11. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, AUB geen uitbreidingspakket. Halo is gene battlefield. Halo mag niet uitgemolken worden!!!!

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik wil gewoon als ik Halo uitspeel het liefst, nog een keer dezelfde ervaring, dus gewoon een nieuw verhaal met nieuwe missie's, maar volges mij sta ik daar alleen in

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Uitmelken.. Neej, dit wordt een van de grootste spellen in de gamehistorie, en zeker het spel voor menig xboxer, en dan wil jij niet dat er een uitbreiding komt met zelfde graphics, maar met meer verhaal en meer multiplayer?? MEER MEER MEER VAN HET BESTE SPEL, dat wil je neit>?

14. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    straks komen ze met halo two and a half

15. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitbreiding lijkt me best leuk. Alleen dan niet een paar nieuwe leveltjes, vijanden en wapens hier en daar maar gewoon een nieuw spel. Bijv. dat je in de huid van een soldaat kruipt ofzo :) en dat je hetzelfde verhaal meemaakt als de MC alleen dan uit zijn perspectief. Beetje wat ze met opposing force voor Half life ook deden.

Laatst bewerkt: 3 jun 2004
  16. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als er iets wat op een uitbereiding lijkt komt
    zal het vast wel iets met het verhaal van first strike zijn.

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ff ter informatie... De boeken hebben niets met het spel te maken. Tenminste in het opzicht dat het boek geen directe invloed hoeft te hebben op het spel. De boeken zijn geschreven naar aanleiding van wat Bungie de Halo Bible noemt waar dus alles in uitgelegd staat. De schrijvers hebben dus nog flink wat vrijheid om zelf dingen aan te passen wat dus niet in het spel hoeft te zitten!

18. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee natuurlijk die boeken en het spel hebben niets met elkaar te maken
    de boeken en het spelen vergelijken is een scheet op een plankje spijkeren |:-

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dan moeten ze The Fall of reach doen, dat lijkt me echt wel vers om te spelen ^^

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Met kleine kinderen over touwbanen rennen en over bomen springen? Nee... Doe maar niet =P

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina