1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 4 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    2 nadelen alleen dat moet ik tog zeggen, ik vind het energy sword minder mooi als in Halo 1 (waar hij echt dicht was zeg maar) en de ghost z'n vleugels ontploffen niet zo mooi :mad:

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Niet zo mooi? :{

De vehicle damage is enorm mooi juist, imo.

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Het spel is over het algemeen extreem mooi in vergelijking met alle andere xbox spellen die ik tot nu toe gezien heb. Vind het echt onvoorstelbaar dat ze dit uit de xbox kunnen persen. Het ziet er uit alsof t draait op een 9600 pro of zo. Zou me niks verbazen als ze xbox hardware een beetje hebben getweakt(geoverclockt) om dit kunststukje neer te zetten of zou het echt puur en alleen uit die nieuwe engine komen?

4. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Dat lijkt me heel erg sterk.

Het ziet er heel goed uit, maar ik weer niet zo goed dat het ongeloofelijk is dat het op een normale Xbox zou lopen. Bovendien bestaat de Master Chief (bijvoorbeeld) uit minder polygonen dan in Halo: Combat Evolved.

Uit IGN hands-on, alleen in een specifieke plek op die map die we net zagen was er slowdown (dus alleen dat gebiedje moet aangepast worden). Maar voor de rest liep het gewoon heel erg goed. :)

Edit/

Halo 2 zal denk ik playable op E3 zijn. Waarom? Omdat aan het begin van de demo van E3 2004 hij zegt

"Since we're actually going to be playing Zanzibar at the show, I thought I would give you a brief update on battlefield tactics and weapons."

Op het eind laat hij de map zien, dan waar je verwacht (ok iig ik) dat ze een filmpje met 8 vs. 8 combat gingen laten zien (pre-recorded oid) stopt hij. Ik weet het natuurlijk ook lang niet zeker, maar ik denk dat er een grote kans is dat Halo 2 speelbaar zal zijn. :)

Laatst bewerkt: 11 mei 2004
  5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik vond alleen die rechtervleugel er niet mooi afgaan, maar da's btje mierenneuken. Ik vind vooral de gameplay erg tof, dat dingen ontploffen (als de elite met warthog rl tegen rots schiet) het is echt te vers, kan niet w88 om het echt in actie te zien :)!

6. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    IGN's press show verhaal over Halo 2 is erg leuk om te lezen..die vrouw gaat er dieper op in en verteld ook hoe t was om de demo te mogen spelen..die rportage is iets v 5 paginas lang..echt de moeite waard.. _O_

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Idd heb hem ook net gelezen, meeste kon je al wel opmaken uit de filmpjes, maar altijd leuk om te horen dat het echt heerlijk speelt ^^

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
  9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh my god...

Ik had nog niet echt veel gezien van Halo 2, maar nu ik dit zie...

Waar kan ik pre-orderen? :cool:

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja op de site staat niks.

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk wil ik het wel eens weten hoe het 3rd person uitziet als master chief het energy sword vastheeft plus nog een wapen ( als dat gaat ) :{

12. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Dual wielding met plasma sword lijkt me niet goed voor de balans. Hij is al enorm dodelijk op korte afstand, maar tegelijk is hij totaal niet effectief op lange afstand. Als je dat ook weg neemt is plasma sword + [vul maar in] een ultieme combo. Te sterk om leuk te blijven.

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    ik weet dat het niet gebeurt maar als je nou 2 swords te gelijk kon vast houden8)8)

14. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat filmpje net gezien van de E3 2004. ik was niet echt een halo fan. vond het wel grappig, maar niet bijzonder, maar nu ik dit heb gezien............ _O_ _O_ _O_

15. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Meh, niet echt nodig. Gezien hoe sterk hij nu al is.

Ik weet niet hoe sterk een 'normale' aanval is, die aanval waar je eerst voor goed voor moest gaan staan kon iig in een keer doden. :)

16. AlcoV

AlcoV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij zegt ook : the game we'll be playing in the show is single flag ctf..

17. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  18. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    site werkt niet.... :mad: :mad:

19. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Damn! Jammer dat die site niet werkt..
    Heeft iemand anders een link naar dat high res filmpje?

edit: Check deze link.. http://www.gameinformer.com/News/Media/Media.htm?CS_pid={8F16BE0B-1A57-4A24-BD0E-B653C711E0D3}

Size 105mb, duration 10:35 min

Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  20. zildjian

zildjian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina