1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Oké voor de gene die niet weten wat sint maarten is :D

    Volgens mij word het niet in het hele land gedaan. Maar in iedergeval s'avonds komen kinderen langs de deur met lampionnen en gaan dan een liedje zingen. De mensen horen rond deze tijd een bak met snoep hebben klaar te staan zodat ze de kindjes kunnen voeden. En zo gaan ze door te ze een hele plastic zak vol snoep hebben om vervolgens 2 week ziek te zijn ;)

    Nu maar weer ff ontopic, het is tenslotte een Halo 2 tread :)
     
  2. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm, dat wordt wel lastig hier, altijd minstens 30/50 kinderen komen langs en 's morgen haal ik Halo 2 en spijbel ik dan wel van school om het te spelen, maar 's avonds moet ik dan soms ff op pauze zetten voor die kleuters, net doen alsof ik nie thuis ben kan nie, want de Tv staat dan ng wel aan
     
  3. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook bij de deurbel een briefje hangen met daarop de tekst: "in verband met de release van Halo 2 komt St. Maarten dit jaar te vervallen"
     
  4. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    He Sinterklaas heb je Doom3 , Halflife2 en halo2 in je zak die zwarte piet draagt ?
    Zoniet dan volg je de volgende procedure : je flikkert ten eerste met je stinkschimmel van m'n dak.
    daarna pakt u zwarte piet tussen wijsvinger en duim en stuurt hem naar VALVE , BUNGIE en die kerels die met doom3 bezig zijn.

    LoL in m'n eentje vergeef me back ontopic
     
  5. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    wel balen dat die al weer is uitgesteld, denk ik stoer te zijn en ook zo'n tattoo te nemen...
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ID software waren die kerels toch?
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    :+

    En ja, Doom 3 word ontwikkeld door ID.
     
  8. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Voordeel van op de vrijdag nacht niet kunnen slapen. ;)
     
  10. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Thnx, las em net.

    Erg interressant, ook lang.
     
  11. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    De Openingspost is ook weer geupdate :)
     
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Mooie uitgebreide update :)..



    nu nog 4 maanden en 1 dag wachten :'-(
     
  13. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Slapen... :confused:
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Tja, elke dag om 12 uur of later wakker worden is na een tijdje ook niet meer leuk.

    Terug naar Halo 2. :)
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Weet je het mooie van Halo is het fascineert de meeste gamers en alles wat er rond deze game geschreven wordt .
    Ik heb het zelf meerdere malen op legendary uitgespeeld , maar ik ben doof.
    Dus nu hoor ik van de andere gamers wat er juist aan de hand is ,en dank zij jullie kan ik nu voor mij een juist beeld van de wereld voorstellen
    dank u medegamers voor al uw info
     
  16. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net weer ff cooperative gespeeld en damn wat is dat spel toch goed. Het heeft iets wat geen 1 ander spel heeft. De AI van de tegenstanders is de beste ie er is. Het speelt fantastisch met zon controller en het geluid is ook super. Maarreh, loop een beetje te ijlen. Kwil halo2 gvd. Of geef ons eens wat screens. Maar dan goede screens van de single player waar je duidelijk de levels kan zien. maarjah, dat doen ze toch niet.
    Nog 4 maanden wachten......:mad: als het niet wordt uitgesteld tenminste :'-(
     
  17. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2

    Hardstikke gaaf dat je hem ook helemaal grijs speelt, ondanks je 'beperking'. Dus als je iets wilt weten ofzo, vraag het maar!
     
  18. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die vliegt er idd.
    alleen jammer dat die warthog net die molen van dat waterzuiveringsgebouw niet raakt
     
  19. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is weer een update!

    De wekelijkse Halo 2 update is weer verschenen en is dit keer erg lang, maar bevat gelukkig wel interessante informatie. Zo laat Jaime Griesemer weten dat men deze week het trainingssysteem getest heeft. Niet door een stel hardcore Halo spelers, maar door een 40-jarige moeder, een 18-jarige gamer die alleen turn-based games speelt en een 55-jarige gemeenteraadslid die zijn console alleen gebruikt om golf spelletjes in de winter te spelen. Ondanks alle frustraties van de Bungie medewerkers was de test een succes, zoals je in de update kunt lezen.

     
  20. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    JAAAAAAAAAAAAAAA Lees es een paar posts terug, maar toch bedankt voor de moeite :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina