1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    oops sorry die was gecanceld, hij moest uitgegeven worden door rockstar games
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik had het ctf filmpje nog niet eens gezien :eek: Ziet er wel erg tof uit :cool:
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    nog ff over die GBA Halo 2
    Recent internet reporting has suggested that a Game Boy version of Halo is in the works. We can officially lay that rumor to rest.

    There is no Game Boy version of Halo planned, and none in production. It's very unlikely that such a version would ever happen for all the obvious reasons, and the less obvious reasons, that the ColecoVision talks fell apart and The Bandai Pippin version is taking up all our development bandwidth…
    En er is weer een verse update
     
  4. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeeel tof die filmpjes, Btje jammer van de kwaliteit though..

    Ik vraag me wel af hoe mensen zich gaan verdedigen tegen dat machinegeweer in dat MP level, daarmee domineer je volgensmij wel een groot deel van de map als 'ie een beetje sterk is :eek: }:]
     
  5. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    _O_ Door een sniper ergens neer te zetten of natuurlijk zelf sniperen!_O_ }:]
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    of Rocket Launcher, Rocket Hog, van achter besluipen, teamaanval..reken maar dat het gebalancerd genoeg is.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  7. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Héééérlijk! _O_
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Reeds bij laatste nieuws gepost en op de voorpagina...als mensen NOU niet de updates lezen...wij hebben ons best gedaan Xiroke.
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Stel je maar gerust ik heb hem gelezen :) alleen niet echt iets spetterends. Een screenshot of filmpje van sp gaat er nu wel in ;)
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    idd...waarom doen ze dat niet? ff een 3d screenshot of 2 minuten SP filmpje kan toch makkelijk zonder spoilers ed. Het spel is praktisch af en wij weten praktisch niks...:mad:. Dan maar weer de boeken en Halo comics op HBO lezen..
    EDIT: Deze blijft mooi..ff geluid vol aan (en kijk daarna ook de rest van die briljante strips)
    OneOneSeven comic @ HBO
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het juist goed dat ze weinig vrij geven. Des te mooier het is om het spel voor de eerste keer te spelen. Sommige developers geven zo veel screens en filmpjes vrij dat je het spel al bijna hebt uitgespeeld is terwijl je het nog moet spelen.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  13. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    missch,maar wat info zou nice zijn,met dat geCENSORED gezever altijd
     
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    nou is idd alles nog een verrasing, dat is ook wel weer leuk natuurlijk
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar over dingen die geen verrassing zijn kunnen ze toch wel wat laten zien? Een gevecht in Mombasa ofzo, een cutscene met ODSTs of een space battle..
    ..dat zou echt wel vet zijn, als ze in de game ook die enorme ruimteslagen a la Reach en Unyielding Hierophant laten zien...
    *droomt verder
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Of een trailer. The Chief is back. En dan hele tijd kleine korte stukjes gevechten ala Halo 1 trailer.
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ja gewoon iets van de Brutes ofzo, gewoon een sp filmpje zonder spoilers, geen nieuwe vijanden ofzo, maar gewoon een leuk filmpje. Ze moeten hem dan niet geweldig laten lijken, zodat het spel nog beter is :D
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah, dat deden ze ook met MGS: TT
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Komt niet, en hoe groot Halo 2 fan ik ben - ik heb echt geen bewegende beelden nodig. Na E3 met (relatief) veel footage ben ik wel weer tevreden.

    Multiplayer mogen ze van mij voor de release natuurlijk nog wel wat meer van laten zien, singleplayer moeten ze (bijna) niets van laten zien.
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    preciez! ik wil ook geen uitgemolken info over de singelplayer!
    ik wil gewoon lekker in november lekker gamen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina