1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Interessant. :)

    Gameplay filmpjes waren wat leuker geweest.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Oeh zie je dat, er staat een ring op de achtergrond bij het spliutscreen-4-spelers-kies-menu. Hmmm,verdacht:+
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Welk level speelt ie??? Volges mij is dat een van de nieuwe levels.
    Dit is missch vergezocht maar het zou kunnen. Zoals de meesten weten die al langer uitkijken naar Halo 2 was ergens rond december Linkin Park uitgenodigd om een gezellig potje Halo 2 te spelen. Hoezo ze waren uitgenodigd weet niemand, sommige dachten omdat Linkin Park misschien een deel van de soundtrack zou doen (op zich wel de goede muziek ervoor) andere dachten dat Bungie (nog meer) aandacht wou.
    Maar nu zag ik laatst de clip van breaking my habit, en wat viel me daarin op? Aan het begin en op het eind zag je van die ronddraaiende dingen. Dit kan erg vergezocht zijn, maar het deed me meteen denken aan Zanzibar... ben ik nu geniaal of gek :p?

    Edit: Heeft iemand een link naar dat filmpje uit de bios? Ik begin ondertusse alvast met zoeken
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2004
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je bent gek...



    Ik vind dat echt het meest vergezochte iets dat ik ooit heb gehoord in mijn hele leven. :+
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, inderdaad.
    Ik heb de clip net nog even zitten kijken, je ziet wel van die rond draaiende tandwielen.
    Maar volgens mij leg je toch echt verbanden die er niet zijn.
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Marty doet de muziek voor Halo 2.

    Linkin Park werd uitgenodigt omdat ze fan waren van het eerste deel (filmpje in de LPU waar twee heren van LP Halo MP spelen). Ze zijn langs geweest om het spel te spelen en verder niets. Het was niet eens de hele band die er heen ging. Justin Timberlake heeft Halo 2 ook mogen spelen, laten we hopen dat dat niet betekend dat we daar naar 'mogen' luisteren tijdens Halo 2. ;)
     
  7. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of dit al gevraagd is (heb niet de hele thread doorgelezen),
    Komen de multiplayer levels van Halo 1 terug in Halo 2?
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    wat je ook kunt zien is dat halo dus met guest's te spelen is, in deze versie 1, in de uiteindelijk zelfs 4 _O_

    heb dit ook al op andere site gelezen, dus hoop dat het waar is
     
  9. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Er staat "only 2 people may sign in in this version". Daar bedoelen ze vast Xboxlive Gamertags mee. En ja dus dat betekend dat je 3 guests mag hebben.

    Best logisch toch. Het spel heet nog steeds Halo en die ring is Halo...
     
  10. shadow_GF

    shadow_GF InsideGamer

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Is geen splitscreen, is XBL! Als je goed kijkt zie je het. Je zou dus met 3 gasten op Live kunnen spelen, als het zo blijft. Klinkt leuk, maar niet op een kleine TV.
     
  11. MangaBoy

    MangaBoy Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    instant action???

    Zal er een instant action mode zijn om de miltiplayer levels te spelen zonder xbox live, want dat zou echt lekker zijn :confused:
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Owja ik zie nu dat het xbox live is, daar had ik eerst gewoon overheen gekeken. :eek:
     
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    dat betekent ook een volle server met minder xbox'en, dat zal ook minder lag opleveren lijkt me...
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    en nog steeds geen hands on verslag van xbw -_-' of heb ik die gemist
     
  15. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    XBW heeft niet gespeeld joh, dat was alleen voor 'grotere' printed-press...

    Wat betreft die Halo 2 Teaser in de Loews bioscopen in Amerika, het begint met wat tekst over dat ze de meest gevrezen vijand zijn in het universum en dat jij de enige hoop bent en wordt gevolgd met wat beelden van E3 2003 afgewisseld met teksten over hoe goed jij bent enzo. Daarna volgt er een prachtig pre-rendered filmpje waar je de Master Chief ziet omhoog kijken naar Covenant Battle Cruisers die over razen (sort-off Xiroke's avatar). Het schijnt dat 't filmpje om dat stukje het kijken wel waard is maar dat de marketing nog wel iets beter mag.

    Wat betreft die Leaked BETA screens, daar komt niet alleen naarvoren dat je met z'n 4'en achter een box kan Live'en, maar er is in het optie ook een nieuwe optie 'Saved Films' wat waarschijnlijk slaat op het feit dat je gevechten kunt saven en vervolgens op terug kan kijken. (a la FSW)
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    is dat pre rendered stukje (evt opgenomen in bios) online?
     
  17. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet, maar zal ongetwijfeld snel volgen...
     
  18. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan gewoon multiplayen zonder live (net zoals bij deel 1), er stond ook in een update dat ze een speciale game-mode hadden gemaakt om het voor mensen leuk te maken die geen live hebben.
    Maar over bots o.i.d zoals bij unreal championship is nog nix bekend dus ik denk eigenlijk niet dat dat erin komt.
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yo XiroKe,
    Dit klopt... Ik heb een jaar geleden ofzo een filmpje gezien waar ze de Master Chief's zo op elkaar schoten. (de code van de rocketlauncher was gewijzigd)
    Ik zal eens kijken of ik nog een link kan vinden naar dat filmpje. Het ziet er namelijk erg grappig uit en is echt in de Halo engine gedaan (zei het "aangepast")
     
  20. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop trouwens dat je als gast niet op het andere team kan spelen, dan krijg je van dat spiek gedoe !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina