1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiDaH

    RiDaH Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
  2. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow, dit moeten ze ook in een Pathé bioscoop laten zien! Ik denk dat MS erg veel reclame gaat maken voor Halo 2. Geen probleem natuurlijk, iedereen moet weten hoe fantastisch Halo 2 wordt.
     
  3. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond hem niet zo bijzonder gewoon een paar flitsende beelden met een zware stem niks bijzonders in reclameland
     
  4. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke, maar stel voor dat je dit in de bios ziet...
     
  5. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok maar teletubbies met een paar flitsen lijkt me ook gaaf in de bios
     
  6. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    De boxart is er!

    [​IMG]
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zeg kijk eens 2 pagina's terug, er was net een hele discussie over ;)


    Om een of andere reden wil ik het nog steeds niet geloven dat dit de uiteindelijke cover wordt. Ik vind hem zo simpel.:eek: En het logo vind ik niks. Misschien komt het omdat ik er meer van had verwacht.

    edit:
    Het valt me wel op dat de hoofdkleur van die cover oranje is. En de halo 2 pagina op xbox.com ook een oranje sfeer heeft, met die oranje gekleurde wolken. Dus het zou hem toch best eens kunnen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Grappig:D. Vind die reclame toch wel cool hoor. Bij de meeste spellen zijn er niet eens reclames. laat staan in de bois. En die boxart is wel cool. Je hebt alleen ook nog een limited edition. Maar hoe moet je die kopen dan? In de winkel, maar dat hij dan duurder is, of ergens bestellen?
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    OMFG ZOALS XIROKE AL DUIZEND KEER HEEFT GEZEGD DAT IS EEN PLACEHOLDER!!!! Denken jullie nou echt dat het logo er niet eens op staat? En dat ze eigenlijk al een oude art gebruiken, het is hem echt niet. Gameshops willen gewoon iets laten zien en toen kregen ze dit, tijdelijk.
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Game reclame zie je niet zo vaak in de bioscoop. Dit is wel een goed idee. Er staan vaak al wel Game POD's in de bioscoop. Wel grappig dat deze trailer nog steeds 9 November aan houdt :p .
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Game trailer ziet er nice uit! Niet spectaculair ofzo, maar wel nice. Kijk er echt naar uit!!
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    idd ziet er goed uit hoor, vind het zo prima, ik koop de game tog wel
     
  13. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, kan ie trailer niet zien omdat deze computer het niet kan afspelen (andere is kapot gegaan dus heb maar ff me oude p 400 met windows 98 gepakt)

    Zijn er echt wat nieuwe beelden? of zijn het gewoon de oude van de e3 filmpjes :p
     
  14. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    niet echt bijzonder je ziet wat cinamatics en heel weinig gameplay beelden verborgen onder flitsen dit allemaal onder naroratie van een zware stem niks bijzonders vind ik dan
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Zal nog wel een ondertitel bijkomen
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet niet of het hier al gepost staat maar ik heb geen zin om 33 paginas door te spitten, maar weet iemand iets over de limited edition van Halo 2 ?
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dus je vind het niet vreemd dat ze de cover van de OXM her-gebruiken? Bungie kan echt wel met wat beters komen dan dat hoor. Goh, dat nieuwe logo komt er ook al niet op voor.

    Placeholder. Deze was trouwens al een x aantal weken/maanden geleden te zien op meerdere sites. Als dit officieel was dan was er een aankondiging geweest op Bungie om speculaties (zoals deze) te voorkomen.
     
  18. alibi

    alibi Guest

    ik zat net dat filmpie van die bios trailer te kijken.maar op het laatst zie je dat Xbox logo, en daaronder www.xbox.com en dan veranderd het heel ff in www.ilovebees.com !!!! ik kijken, komt er of ander rare waarschuwing in beeld!! met een teller die aftelt?...

    heel vreemd!

    weet iemand waar dit op slaat?! of over gaat.............................
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2004
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hmm, je hebt gelijk. Heel erg vaag. Een of andere grap van Bungie? Ik kan niets anders verzinnen.
     
  20. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien resterende tijd voordat Halo 2 gereleased word? geen idee
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina