1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    24 augustus de release van Halo 2? Lijkt me heel erg sterk.

    Dat Halo 2 bijna af is is wel duidelijk (ze zitten in de crunch periode) en dat 4 maanden voor de release.. maar het zou natuurlijk niet erg slim zijn om dan een reclame campagne te starten om 9 november bekend te maken. Bovendien zal Microsoft de game gewoon in de kerst periode willen uitbrengen. Dan is de impact nog groter.
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    spannend :)
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Inderdaad, hoe weinig ik er ook in geloof, speculeren is toch altijd nog leuk. Vooral als het om Halo 2 gaat. :cool:
     
  5. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    oe dat klinkt erg spannend ja nog meer dan de eind-van-de-seizoensaflevering van as the world turns
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Het zou wel vet zijn maar aan de andere kant als het zo zou zijn ben ik dan in turkije en als ik thuis kom moet ik weer naar school....
     
  7. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Check deze Cinematic Trailer van Halo2! op teamxbox.com!

    En nu de vragen: Bij het einde als hij daar staat: wat voor schepen zijn het en is hij van aarde af of niet?
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is nog het minst interessante.

    We weten al dat hij op een gegeven moment aarde verlaat en zelfs een tweede Halo (of de overblijfselen daarvan) tegenkomt. Die schepen lijken op Phantoms (nieuwe Covenant dropships), kijk maar naar de E3 2003 trailer.
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een wijsheid die echt nergens op slaat joh.... Rainbow Six?? Veel reclame voor geweest, PGR2 idem, enz enz.
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me erg sterk dat de game 24 Augustus gereleased wordt. Volgens mij worden we blij gemaakt met niks. Natuurlijk hoop ik het ook. Ik was trouwens de E3 2004 trailer aan het bekijken en daar zei die man op het laatst: We are very close! En het zijn natuurlijk allemaal passende argumenten, maar toch geloof ik er niet in.
     
  11. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat het gaafste een gamedesigner kan doen voor gamers in deze tijd waarin spellen die langverwacht worden worden uitgesteld......een game vroeger uitbrengen dan gezegd werd ik weet dat dit totaal nergens op slaat maar als bungie echte gamers waren zouden ze dit doen en dan gewoon eerder uitbrengen en heel mischien hebben dat idee wel
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat Halo 2 op een paar bugs en nog wat tweaken klaar is lijkt me wel duidelijk.

    Lees je de Bungie updates? Crunch-periode, alles zo'n beetje af, bijna geen placeholders meer en een tijdje geleden (kan me niet goed herinneren wat er nu precies gezegd werd) zei hij dat Halo 2 waarschijnlijk dan en dan wel helemaal afgerond zou zijn. Het enige wat ik me goed kan herinneren dat het ruim voor 9 november was.

    Klinkt alsof ik er zelf ook in ga geloven, maar dat valt ook nog wel mee.
     
  13. petunus

    petunus must....have...fable

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(
     
  14. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    er is hoop dus voor je ongelovige
     
  15. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Renco zegt: Augustus is de 7e maand van het jaar? ja en elke vrijdag valt op de 13e

    wanneer valt juli dan denk je?
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Had die ESRB (staat overigens voor Entertainment Software Rating Board) rating trouwens nog niet eens gezien, heb het even opgezocht op de site van ESRB zelf opgezocht..

    Zie hier.

    Maar nogmaals, dat de game al bijna af is (op wat kleine dingen na) was al duidelijk. Dat hoeft nog niet te betekenen dat ze hem 24 augustus al in de verkoop doen, helaas. Maar ja, hopen en dromen mag altijd natuurlijk. :)
     
  17. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Die kerel heeft niet voor niks een tatoage laten zetten op 9 november :)
    dus hij zal wel flink balen als de game eerder wordt uit gegeven ;)
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Bwhahaha, voor als het nog niet duidelijk was: die tattoo was dus niet echt. Zelfs als Halo 2 wel gewoon op 9 november uit komt zou je niet zo'n tattoo willen.
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Excuus voor die 7e maand = augustus :) maar iig, 9 +11 + 04 =24 , ik geloof het zelf eigenlijk niet maar het klopt allemaal.

    Edit: De kans is 99% groot dat er iets gaat gebeuren op de 24ste dat Halo 2 related is. Of het nou een screenshot is, een filmpje, info, een demo of zelfs de release. Maar COUNTDOWN TO WIDE AWAKE AND PHYSICAL klinkt toch best belangrijk. Zo flauw zou Bungie toch niet zijn, op 1 april misschien, maar toch niet nu?
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2004
  20. Stannol

    Stannol Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog een leuk gerucht gehoord. Aan het einde van de nieuwe trailer zie je een seconde dat www.xbox.com gescrabbled word. Als je deze scrabeling goed bekijkt dan zie je de url: www.ilovebees.com naar voren komen. Als je deze site bekijkt zie je nog meer dingen, een hoop mensen zeggen dat dit een counter is tot de release, maar dat lijkt mij een beetje te kort.......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina