1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    hij komt uit op 24 augustus....
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    OMG! Geniaal!

    Waar denk je dat de laatste paar pagina's over gaan? ;)
     
  3. Stannol

    Stannol Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    haha. zijn jullie zo snel? Zag alleen een discussie over de release, vandaar. Dan heb ik niets gezegd.....
     
  4. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Oops, mijn eigen reactie verwijderd, ik zei: Halo 1 werd toch ook op 9 november gereleasd.
    ILOVEBEES
    BELIEVESO


    /edit 2: oke Halo 1 werd niet gereleased op 9 november, maar ik was wel close O-)
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2004
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee, Halo was een launch titel. Kwam dus samen met de Xbox op 15 november uit in de VS en op 14 maart in Europa.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vorig jaar zeiden ze dat er op 11 november (of iig, verjaardag van de xbox, ik weet niet of de datum klopt) ook iets groots zou gaan gebeuren dat te maken had met Halo 2, toen gebeurde er ook niks.
    24 augustus lijkt me wat erg snel.
    Volgensmij zitten die gasten van Bungie nu achter hun pc zich kapot te lachen met wat ze met 1 link naar een (ik denk door hun) gehackte site wel niet teweeg hebben gebracht.


    edit:
    Trouwens, die ESRB site zegt dat er in Halo 2 grof taalgebruik zit, zou dat echt?
     
  7. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Hooguit gevloek. In Halo 1 heb ik enkele keren het woord damn gehoord. Niet dat het mij uitmaakt :p.
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    The Matrix:

    Grof taalgebruik, ik zag het ook en dat zal dan haast wel. Het is de officiele site van de ESRB. Niks aan gelogen.

    Je zegt het zelf al, Bungie lijkt dit zelf te hebben gedaan. Dus dat er wat gebeurt moet haast wel, maar het hoeft niet de release te zijn uiteraard. Als het allemaal onzin is zal Bungie het waarschijnlijk wel melden op hun site, zoals ze reageerden op het gerucht dat je moest betalen voor clan features op Live in Halo 2.

    Bij Halo 1 staat er daar ook niks over bij op de ESRB site.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2004
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Toen werd dat de wereld in geholpen door een stel dudes op een forum net als dit (dacht ik me te herinneren).
    Het lijkt me ook niet dat er een release gaat plaatsvinden maar misschien krijgen de Live gebruikers een extra filmpje ter download aangeboden, of misschien... tja wat... We kunnen zoveel verzinnen wat er gaat gebeuren maar 1 ding is zeker. Bungie begint aan zn campagne voor Halo2 _O_

    edit: Om maar meteen ff helemaal wild te gaan speculeren :p
    Misschien krijgen de mensen met Live wel een compleet Level ter download aangeboden :D :D :9

    haha, inderdaad, die gasten bij Bungie liggen in iedergeval helemaal in een deuk over wat ze de game community nu weer aandoen met die wilde fantasieën O-)
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2004
  10. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien brengen ze een demo uit op cd en live?
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, kijk, same thoughts :cool:
     
  12. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie de promotie stunt al voor me......
     
  13. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    een demo-versie van halo 2 lijkt me heel waarschijnlijk! gewoon een kleine preview van wat we krijgen te zien bij de full-version :D
    zo kunnen ze ook nog wat geld verdienen aan die demo-versie..
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat was verzonnen door forums, hier zit Bungie zeker achter. Ik denk zelf ook aan een filmpje of met veel mazzel een demo. Maar als je die theorien leest, klinken ze toch wel erg logisch.
     
  15. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien stom van mij....maar word er in First Strike ( 3e halo boek) niet iets vermeld op die datum??..24 Augustus that is???
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ja idd, zag het ook net, toen begon de 2e aanval ofzo.
    Het komt allemaal te goed uit, Bungie moet dit van te voren hebben bedacht. Het optellen van de release date, de geschiedenis (onverwachte dingen op 24ste) en de vermelding in first strike.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2004
  17. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaha welk deel komt ook alweer uit?
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    "or is that related to the story aswel since it was the 24th of august when cortana took control of the pillar of autumn "
     
  19. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat ik een paar blz terug al zei. Alleen het jaartal zit er een beetje langs :+
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat het eerder hun eventuele start van de campagne is, dan dat ze Halo 2 dan uitbrengen.. :) In ieder geval wel freakshow als ze Halo 2 dan uitbrengen, dan ga ik echt niet meer naar school toe. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina