1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    No Handheld Halo


    Posted by Frankie at 6/11/2004 4:44 PM

    Recent internet reporting has suggested that a Game Boy version of Halo is in the works. We can officially lay that rumor to rest.

    There is no Game Boy version of Halo planned, and none in production. It's very unlikely that such a version would ever happen for all the obvious reasons, and the less obvious reasons, that the ColecoVision talks fell apart and The Bandai Pippin version is taking up all our development

    ff opklaren!
     
  2. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ik heb gehoord dat 'de beste' of meest gespeelde levels uit halo terugkomen in deeltje 2. Is dit waar of heb ik me iets aan laten praten? Het zou wel kunnen natuurlijk...
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  3. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    volgens mij is dat volkomen bullshit aangezien dat de levels niet terug kunnen komen omdat de halo werd vernietigt, waarschijnlijk komen er vast wel soortgelijke levels!
    die op de andere halo's worden afgespeelt!
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    nog nix zeker over
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    pciez
     
  6. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedoelt hij niet de beste multiplayer levels ipv singleplayer levels? Een paar pagina's eerder (of deel 3, weet het niet precies) was er wat over gepraat, maar er is niets bevestigd over een mogelijke terugkomst van bijv. Bloodgulch. Ik weet het trouwens niet helemaal zeker, maar was Bloodgulch niet op een andere planeet en niet op Halo?
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Blood Gulch is idd op Halo... maar dat maakt dus niks uit. MP maps hoeven niet synchroom te lopen met verhaal (ben in SP namelijk nooit in Covenant Hydrogen Center ofzo gekomen) Mss dat idd de favoriete MP levels terug zouden komen, evt in een nieuw jasje.
    @ Basz GBA...jah, had ik al gepost onder laatste nieuws..en Rigest al eerder terug in de thread. ff lezen he ;)

    aldus HBO een nieuw filmpje
    Filmpje ..ik kende hem al, maar goed. Maak er toch een newsflash van bij gebrek aan beter. Nieuwe OnOneSeven strip @ HBO too!
    EDIT II hmz, HBO loopt achter, dit filmpje stond hier allang.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    srry schatjuh ;)
     
  9. PistolTDM

    PistolTDM Kalash

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat waterworks niet te donker is :p
     
  10. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Altijd fin mensen die info voor je op zoeken:p
     
  11. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    maar even iets anders, heeft iemand nog iets gehoord over co-op met Xbox Live? ik d8 dat dat er ook in zou zitten, maar bungie is er nogal stil over, vind ik...
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nog niets gezegd over re-makes.

    Als ze er wel of niet inzitten zal voor mij weinig uitmaken, na zo'n twee jaar voornamelijk in Blood Gulch te hebben gevochten is het wel weer tijd aan het worden voor wat nieuws. Bovendien lijken de levels (sp en mp) stukken beter te worden.

    De nieuwe maps zijn al een paar keer vergeleken met de oude (nu nog bejaard, op 9 november dood en begraven) maps. Elementen van die en die.. of te vergelijken met [..]. Dus waarschijnlijk zal je de oude maps niet eens zo missen, denk ik.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    En nog steeds geen verslag van xbw! :mad:
    Ik wil wel een paar in, evt wat aangepast, damnnation is egt max en chil out is ook vers.
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Er komt geen verslag, anders hadden ze die echt wel af inmiddels. Toch vreemd, toen ik Mirik vroeg (net voor de E3 ) of ze een verslag zouden maken als hij Halo 2 kreeg te spelen zei hij nog ja.

    Misschien heeft XBW om de een of andere reden Halo 2 niet kunnen of mogen spelen? Ik heb nu wel genoeg indrukken en hands-on previews gelezen (IGN heeft er vier gemaakt van die ene demo), dus het maakt mij verder niet zo veel uit.
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja het is wel jammer want anders kon je ook de mening van Mirik horen en die horen we graag :).
     
  16. finnthegamer

    finnthegamer xbox owns everthing

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet word halo 2 vooral dat je 2 wapens in je had kann houden ik eb gister op gamekings veel van halo2 multiplayer gezien je kan stukekn van je ghost slopen en zo heel vet waaneer koomt hij nou preciesuit??
     
  17. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb wel zo'n idee hoe die mening eruit zou zien.
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Jij ook al :+
     
  19. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Lees ff de eerste post. Gamekings heeft alleen basic materiaal gezien en dan nog heel korte flarden. Zoals je in de eerste post kan lezen komt Halo 2 9 november uit. In de eerste post staan er ook nog meer movielinks!
    Hierzo
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat was al best oud wat ze lieten zien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina