1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    aunt margaret wants you to know how touched she is by the FLOOD of support bla bla..........a BLACK BUTTON sage variety,but i`m not sure she knows what to call it yet. 8)
     
  2. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    means that her COMPUTER is going to explode
     
  3. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Vasheeth said...
    LOL, this is all a hoax. Dana, "Aunt M", the people that "know her", this site, Aunt M's Bio, and the hijackers are all fake. This was set up by bungie and microsoft, Dana, Aunt M, and the people that supposedly know her are all employes of either company. Quincey, or whoever said Halo sucks, is a retarded dumba$$ SOB. He/she has no brain whatsoever, and is pretending not to like Halo, just to make him/her self look better. You know what, you're just making yourself look worse. This is a new way of advertising. This site and Aunt M's Bio were all made up just for this. MS&Bungie made this, so people who haven't played halo will get interested, want to see what this is all about, buy halo, and reserve halo 2 _O_
     
  4. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    oké als dit waar is... een flauwe grap van bungie :+
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    of van xbox.com niet speciaal bungie
     
  6. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog wel een leuk ideetje!! ( als het geen grap is he) wat dacht je van: De officiele Halo 2 theme???????

    lijkt me goed mogelijk!
     
  7. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    SYSTEM PERIL DISTRIBUTED REFLEX

    SPDR
    Single Player Demo Release 8)
     
  8. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Internet culture is a fickle thing, and if this thing does take off, which looks like it is, halo 2 will get even more publicity. The brilliant thing: this is costing microsoft little to no money.
     
  9. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen die halo nog niet kennen of hebben gespeeld zullen ook niet verder kijken dan hun neus lang is :confused:
    wie besteedt nu aandacht aan die site wanneer je halo niet kent!
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    EL RIFLE, edit je posts eens.
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja, ik dacht even dat de hackers ook de trailer hadden gehackt!

    Denk na mensen! :{

    Al deze onzin is al op andere fora uitgepluist btw. Conclusie: je zal moeten wachten en zien of er wat gebeurt.
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, denk ff na aub... Denken jullie nu echt dat ze in een fakking trailer dit soort grappen gaan stoppen en er dan ook nog daadwerkelijk een site aankoppelen...?

    Marketing campagne is van start gegaan, niets meer en niets minder... (in iedergeval niet "een grap van Bungie")
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze gaan hun geld niet aan onzinnige campagnes koppelen
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik vind deze campagne ook niet echt nuttig :)
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dus jij weet precies waar het op slaat en waarnaar word afgeteld?

    Bovendien is het allemaal reclame voor Halo 2. Heb inmiddels al tientallen threads over dit onderwerp gezien.

    Als reclame voor het spel is het in ieder geval succesvol.
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik bedoelde eigenlijk ''Als het een reclame campagne was'' maar ik vind het dan niet nuttig want zo bereik je maar een beperkt publiek.
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat jij dan nog niet weet wat de kracht van internet is... Dit is (in mijn ogen) moderne marketing pur sang _O_ Het internet bestaat niet alleen uit de xbw site en Xbox Live....
    Op dit moment zijn er ontzettend veel mensen wereldwijd elkaar aan het informeren over www.ilovebees.com en alles wat daar mee te maken heeft... Ik vind het fantastisch!
    MS en Bungie hebben echt wel iets in petto voor ons, ze beginnen nu zelf met de de hype op te zetten (veel mensen denken dat MS en Bungie die hype voor Halo2 al veel eerder hebben gestart maar feitelijk is dat niet zo. Dit deden de websites die hun lezers wilde "verrassen").

    Maar goed, ik ga weer verder de andere fora op het net afstruinen om te kijken welke theorieen er allemaal voorbij komen _0/
    Heerlijk dat internet! _O_
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Maar vergeet niet dat het niet (alleen) om het ilovebees gedeelte gaat. Uiteindelijk is het maar 3 frames in een bioscoop trailer.
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Je informeert hiermee ook veel mensen ja dat zien we wel op deze site en op andere maar als je zeg maar via tv reclames maakt dan bereik je nog meer mensen. Dan zou dat zo toch veel slimmer zijn. Maar Halo2 ligt nog uit zicht dus misschien komen er nog reclames.
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat lijkt me onvermijdelijk. Bioscoop trailers vier maanden voor release vind ik toch al heel wat en vergeet niet die magazine reclame.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina