1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nope ... is al oud (misschien handig om een centrale thread te starten en alle data daar te plaatsen)

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dit heeft imo niks met ilovebees.com te maken. Vooral omdat de tekst god is watching te ver gezocht is, ik kan er ook wel een paar letters op chronologische volgorde uithalen die Halo 2 release vormen.
    Net als de andere sites met de counter is dit opgezet om het (jammer genoeg) verwarrender te maken zonder aanknopingspunten.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmm daar heb je wel een punt ... maar Dana's blog refereerd semi naar i hate bees... maar goed het blift verwarrend

4. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    veel van de teksten op de site komen uit andere boeken dan de halo reeks.
    zo staan er heel veel teksten uit het boek "Gulliver Swift" (je weet wel die gozer die vastgebonden werd door kleine mannetjes).

ik vind t nog steeds erg leuk gedaan en vind vooral de reacties in de blog van Dana steeds grappiger worden :D
    volgens James Steele is dr pc overgenomen door 343...

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe ik ben er achter was B E E S zijn

Bungies Easter Egg's

6. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    While the ilovebees.com alternate reality game probably won't reach its conclusion until August 24, the next update will occur when the "medium will metastasize" on August 10. However, two conclusions about Halo 2's plot can already be drawn. First is the certainty that a UNSC colony called Troy will be attacked by the Covenant before they invade Earth. This is clear from the references to the "millions of lives" in the Lt. Sorenson/Captain Green dialogue.

It is also likely that a new AI will be introduced in Halo 2. Given the parallels between hoax e-mails used to introduce Cortana before Halo and the AI rants on ilovebees.com, it is likely the "Queen" and the "Widow" either both be two new AIs or an AI with a split personality. Readers of the Halo novel First Strike will also remember how Cortana battled a Covenant AI, which may also be a possibility.

One non-game-related conclusion can also be reached in the wake of the ilovebees.com affair: viral marketing is effective, especially when applied to an audience starved for information. For the fraction of the cost of a national TV blitz, Bungie and Microsoft have generated a monstrous amount of buzz (no pun intended) amongst Halo 2 fans. The ilovebees.com site has become a self-perpetuating phenomenon, spawning thousands of discussion threads on hundreds of forums and unquantifiable office-cooler banter. For every cynic decrying it as a marketing hoax, there are two Halo 2 and/or ARG fans spending hours trying to uncover the clues hidden inside ilovebees.com. Somewhere, an advertising executive is laughing all the way to the bank.

7. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was al gezegd maar wat zijn dan bungie easter egg's?

Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  8. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    netninja is druk bezig om alles uit te vinden :eek:

van het bungie.net halo 2 forum:

You are aware of the wiki over at netninja aren't you? They're piecing the whole lot together... But I've not seen a single mention of it here.
    If this is a repeat then can a mod please lock this thread? Thanks.

Main Page
    The Military Conversation.
    The Killer.jpeg
    Spider/Widow/Queen

9. Zuka_'Zamamee

Zuka_'Zamamee Ready when you are

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand al iets over de release van het volgende boek? Zouden ze die tegelijk met het spel uitbrengen, zodat je meteen tijdens het spel het verhaal kunt lezen?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    easter egg's zijn verstopte raadsels ... denk maar eens aan film waar de regisseur ook een klein rolletje speelt ...

metasize zou ook kunnen betekenen ... gone gold ... dus over 13 dagen subscibers over 23 dagen in de winkel :eek: OXM dan he ;)

Ik word gek ... ik rekenen nog steeds op een november 9 release though

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Rustig aan Fardo je bent oud genoeg om je rustig te houden :) maar ik ben nog maar 16 dus ik zit hier rond te flippen 8) :+

12. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    ja,ja dit is em(je kunt dus beter OXM pre-ordenen! ;) speciaal voor mirik) 8) :

"After reading several forums, some got to the conclusion that the numbers mean two different dates:

*

in 15 days.
    *

augusth 24th.

after being puzzled for a while, they realized this: The next issue of OXM ships in aug 24. this issue will include "Info" about halo 2.

"Net users" (subscribers) will receive it in 15 days. (Too much of a coincidence.)

Ok So whats so important about OXM coming out ? well... Ninja Gaiden got a "surprise" demo in the issue dated one month before its release. If that is the same case for Halo 2 to be shipped in november 9, that would be:...

The augusth issue (holliday preview) (shipping in August 24th)

If you have an xbox.. you may begin your smiling, now.

Oh yeah, and start banging on the door of your friend who has a subscription.

In case you dont feel like doing the math:

It all points to this: We are getting a surprise demo of HALO 2 in the next issue of OXM."
    En nou kap ik met de zeik!.................hoop ik

nog 1-tje dan:

In the Year 2552 there will be a population count of 9.2 Billion People.

2552- When Halo 2 Takes Place
    9 Billion- Number of People on EARTH

What is the covenants goal? TO DESTROY ALL OF MANKIND

So when it says 9 Billion RIP The bees represent humans 9 Billion Dead Humans

Its a message by the covenant

Well that didn't take long. Long story short, if you take the text from the pop-up, remove all the capital letters and re-arrange them in an anagram fashion, you get the following, which someone at Bungie must've spent ages preparing:

INDEX THIS IRONCLAD PREDICTION. HALO TWO SINGLE PLAYER DEMO CD-ROM DISK INCURSION AT AUGUST TWENTY FOUR. EARTH WILL NEVER BE THE SAME. _0/

13. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zat ik ook aan te denken..

/edit..sorry..was vergeten te vernieuwen de pagina hij stond nog van paar uur geleden.. was over een hele andere post

14. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dus we krijgen een singleplayer demo van halo2 bij oxm, ik had btw liever een multyplayer demo gezien; maar ja je kunt niet alles hebben

15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja, dat is wel mooi, maar wij krijgen OXM natuurlijk pas like een maand later dan de UK en US(die zijn toch ongeveer tegelijk uit?), dus dan moeten we allemaal verhalen daarover aanhoren en dan wordt ik zo jaloers...

/edit: jeeh, m'n 500e post, FEESTJE! :+ O-) _O_

16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop niet dat ze een Single player demo bij OXM doen.
    Dan koop ik hem wel niet :p

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :{ Hmmmm ik weet niet .... ligt allemaal erg voor de hand ... dus ik denk dat dat het is .... maar volgens mijn gevoel is er meer aan de hand

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Even voor de zekerheid, de demo disc uit OXM USA doet het vast niet op een PAL Xbox? Omdat ik me vaag herinner dat de Ninja Gaiden demo op alle Xbox-jes kon gespeelt worden.

Dan pik ik er eentje mee uit Florida voordat ik terug ga, om die demo in Nederland te vinden word soieso een helse klus.. Dat is, als het waar blijkt te zijn.

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het waar is dan zullen ze hem denk ik toch ook wel bij UK OXM doen?

Als je daar toch heen gaat kan je er ook wel 1 voor mij meenemen he ;)

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, maar de OXM UK komt in Nederland later uit, er zijn er vrij weinig te vinden in Nederland en al helemaal als er een Halo 2 demo bij zou zitten. Bovendien zit ik in Amerika op de 24e.

Reden genoeg, lijkt me? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina