1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    "awesome new game"

Kan dus niet Halo 2 zijn lijkt me, of de volgende game van Bungie. Maar ik neem aan de ze wachten tot na de release van Halo 2 met het aankondigen van een nieuwe titel.

Maakt niet uit, we kunnen niet allemaal zo slim en wijs zijn als ik. ;) :+

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Euh.... sorry maar nu mis ik iets denk ik.... Halo 2 is toch juist NEW (and improved natuurlijk) ;)

3. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Met new bedoelen ze denk ik een spel dat nog aangekondigd moet worden. Ik kan me vergissen hoor.. Even die tekst weer lezen hoor.

4. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien heeft het helemaal niet te maken met Halo 2! Bungie maakt misschien een nieuw spel! Het zou kunnen... Halo 2 is praktisch af...

/edit: ik ben dus niet de enige die zo denkt. Als Bungie een nieuw spel zou maken, zouden ze dan weer een FPS maken, misschien zelfs Halo 3??

Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmmm ... ik heb nog wat ontdekt 24 augustus is precies 77 dagen (bungie favo nummer 7) voor 9 november

Bungie heeft al eerder zo'n stunt uitgehaald vlak voor de release van Halo

de cortana letters

6. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Kom op, het is al zo eng :'-( , maak het niet enger. Hoe moet ik zometeen slapen??

7. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    hehe ik ben al bang sinds het begin :+

"hmmm ... ik heb nog wat ontdekt 24 augustus is precies 77 dagen (bungie favo nummer 7) voor 9 november"

dat kan of betekenen dat
    1) ze hem de 24ste uitgeven
    2) ze hem 9 november uitgeven

ik verwacht dus nummertje 2 :+

8. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Jongens, jullie hebben zo lang zitten wachten op de hands on van xbw, nou hier is 'ie dan.. niet.

Heel flauw, ik weet 't. Maar wel een andere leuke hands-on, acht pagina's lang, heb hem zelf nog niet doorgelezen. Het schijnt wel redelijk goed te zijn en een aantal vraagjes over Halo 2 te beantwoorden. :)

Klik.

9. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    nice.. ik ga hem zo doorkijken (eerst i know what you did last summer kijken).

ik vindt het trouwens erg knap dat bungie dit zo bedenkt, op 24ste houden we die actie en dan is het precies 77 dagen totaan 9 november, very smart in ieder geval.

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Fuck gasten (althans, ik denk dat de meeste hier gasten zijn :+ )

Ik zit iedere keer als ik ff in de buurt van mn pc kom deze pagina te refreshen in de hoop dat er weer iets nieuws bij staat... Wat die gasten bij Bungie ook doen... ZE DOEN HET GOED!! _O_
    Nu begin ik alweer bang te worden dat we komende maand zwaar teleurgesteld worden.... :'-(

Ik weet wel dat als HET gebeurt de 24e ik jullie allemaal in mn friends list zet en we dan gebroederlijk elkaar een granaatje op de schouder plaatsen om te checken of bungie wel werk heeft gemaakt van Halo 2 :cool: :+ :cool: :+

Oja, komend weekend ga ik naar een festival in Duitland (Nature One). Vorig jaar ook geweest en daar hadden ze die grote Xbox truck staan... Dit jaar komt ie ook weer en ga ik eens kijken of die dudes al iets meer weten O-) :D

Oja, XiroKe, thanks voor die hands-on. Staan (voor mij) toch weer wat nieuwe dingen in. Zoals het feit dat als de host op Live stopt de game gewoon doorgaat en de beste verbinding uitkiest om op door te gaan _O_ Erg vetjes :)

11. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    En waar staat de afkorting EGM voor, dat zou ik nl echt niet weten.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Edge gaming magazine dacht ik ?

13. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
  14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen is door het dolle heen en kan niet meer wachten tot 9 November. Dan is het 9 November en Halo 2 komt uit. De 1e doen de disc in hun xbox en: WAT EEN FLOP! ZELFS BRUCE LEE SPEELT BETER.

Heeft iemand ooit aan dit senario gedacht? Niet dat ik denk dat het gaat gebeuren hoor :p .

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    dat gaat niet gebeuren nee, of het aan de hoge verwachtingen kan voldoen is een tweede...

het wordt gewoon een hele goede game, en met een beetje geluk zelfs de beste xbox game ooit _O_

ik heb dit 1 keer eerder meegemaakt, in de tijd dat perfect dark uitkwam als opvolger van goldenEye, ik moet zeggen dat perfect dark toendertijd mijn hoge verwachtingen helaas niet kon waarmaken, wel een goede game echter

16. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    als deze game flopt, dan loop ik in mijn nakie een marathon :+

17. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Halo 2 zal niet floppen, kijk naar de pre-orders. Halo 2 zal goed verkopen maar...tegenvallen, dat kan wel. Maar wij hebben alle vertrouwen in Bungie, toch?

18. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk hebben wij vertrouwen in Bungie! Het zijn waarschijnlijk de enigste die de kracht van de xbox optimaal gebruiken:D

19. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Bungie word wel erg onder druk gezet. Bij Xbox denkt iedereen aan Halo, en dat is een knappe prestatie van Bungie. Iedereen denkt dat Halo 2 perfect zal worden, stel voor als het gewoon een AAA titel word, maar niet perfect, dan word Bungie ERG afgekraakt lijkt me.

Hype zuigt...

20. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    OMg.
    Ik heb hele verkeerde weken uitgekozen om om vakantie te gaan. Kan iemand mij heel kort en krachtig de laatste Halo 2 Geruchten zeggen? Heb vanaf pag 49 doorgelezen.
    Release Halo 2: 11 nov?
    Demo: 24 augustus?
    Preorder LE al gestopt.
    mis ik nog iets en kan iem het een en ander bevestigen?
    *gaat Halo 2 updates lezen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina