1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Nee man Chiron is vet! Als je Rockets speelt met een paar vrienden dan kan je je geluk niet meer op =P Echt zo komisch! Je moet echt oppassen met wanneer je schiet en OF je wel moet schieten. En dat je en tijdje loopt te zoeken is vervelend, maar ook wel spannend!

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toegeven, het heeft wel wat. Maar het wordt zo snel saai, iedereen loopt rondjes en je mist elkaar te vaak waardoor je erg lang zonder actie zit. Op een LAN heb ik deze nog niet gespeeld, misschien dat die dan wat leuker wordt. (drukker)

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Jongens kom op zeg, er komen hier mensen heen om over Halo 2 te speculeren, niet om te lezen wie welk level het leukste vind....

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hebben jullie al theorieen over die stoere toren op de Halo 2 Limited Edition cover?

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Eh... is dat niet de nieuwe versie van de 'planeet' Halo die zou komen? Misschien is het wel een Mechanische (of weet ik veel wat) planeet net zoals Death Star in Star Wars.

/Edit: net zoals je hier ook de planeet ziet doorlopen, want op die box is die toren dan wel erg groot als je de gebouwen ernaast bekijkt.

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Eeeh, speelt Halo 2 zich niet op de aarde af :confused:

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat er een nieuwe halo planeet was, ik kan we ook helemaal vergissen hoor...

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Het plaatje is vermoedelijk van de Chief op de aarde, dus ik denk niet dat het een Halo is. Maar later in het spel komt er nog wel een Halo aan te pas volgens Bungie!

Ik denk dat het een enorm gebouw is ofzo, maar ik vraag me af welk nut het dient, of tja...wel intrigerend.

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Covvie homeworld. :cool:

Of inderdaad gewoon Aarde.

10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Maar dan zal het wel een belangrijk gebouw zijn en aangezien hij niet in Halo 1 zat, is het een beetje raar dat ze die nu opeens opmerken... een gebouw van 10 km hoog.

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is uit een plaatje uit Halo 2, dus compleet andere omgeving, aarde. Het begint op de aarde, en wordt daarna een soort sprong door het universum, om uiteindelijk op de covenant thuiswereld te belanden. Meer is er ook niet echt bekend though spannend!!!!!!!!!

Volgens de developers, althans een oude interview ofzo, reizen ze door (op?) de brokstukken van 'de' of 'n oude Halo ringwereld heen. Misschien vinden ze daar de coordinaten naar de covvie thuiswereld ofzo.

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hier nog een ander fototje van de box van de LE editie :)

[plaatje]http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/halo_2_le_box.gif[/plaatje]

Isn't it a real beauty O-)

13. Lionhard

Lionhard Guest

nee....

gewoon een koektrommel man...

14. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

_O_ _O_ _O_ Lachen quote _O_ _O_ _O_ dat ik dit heb mogen meemaken _O_

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    *propt broodjes erin

16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Maar toch wel een hele mooi koektrommel, of wat je er allemaal in wil stoppen :cool:

17. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij niet alleen om die prachtige broodtrommel, maar ook om de inhoud natuurlijk. ;)

18. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Goh, eindelijk bestelt, de LE dan.

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een ijzeren koektrommel gehad:).

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    stel je voor:

je zit je te vervelen, en besluit halo 2 te spelen. Je pakt je mooie koektrommel, waar dus ook je spel in zit, en legt hem snel zonder te kijken in je dvd drive. Terwijl je xbox opstart neem je een koekje in je hand.

Na een hoop rare geluiden krijg je de dirty disc error. Ook na een paar keer opnieuw proberen.

Boos neem je een hap van je koekje, kauwt, en het koekje blijkt heel hard te zijn. Je spuugt een stukje uit in je hand, en er valt nog net te lezen, halo 2:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina