1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil voor de release geen halo 2 spelen, dan is toch de spanning er een beetje af

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Als die demo daar singleplayer is speel ik hem niet, multiplayer wel ^^

3. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    :eek: ik ook niet :p

4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk. Kobold ik zou ze niet voor de 2e keer nieuwsgierig maken om ze vervolgens weer blij te maken met niks. Als Halo 2 speelbaar is op die kleine beurs dan weet ik het ook niet meer.

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nou ja, op dat penny arcade (Amerika volges mij) is Halo 2 voor het eerst speelbaar voor het publiek, het is mogelijk, maar Mirik... het is toch nog lang niet zeker?

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Holy shit.
    Waarom zijn al die leuke dingen zo ver weg :'-(

7. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje, In HAlo als je klaar bent met de Multiplayer dan krijf je je scoreboard. Maar wat zijn nou precies assists?? Want als je aan het spelen bent dan wil ik wel weten hoe ik die score heel hoog kan hebben.

Alvast bedankt

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Assist is bijvoorbeeld als jij iemand bijna dood schiet, maar iemand anders maakt hem af.

9. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat als jij iemand half hebt afgeschoten en dat dan iemand anders het laatste stukje afschiet, zodat de kill op zijn naam komt.

/Edit: net te laat :{

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    net als bij voetbal :+ de voorzet waaruit gescoord wordt

jij bent dus een puntesletje btw? }:]

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
  12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dit spreekt me wel aan _O_
    "Carney just got back from a research expedition to North Carolina, where he was gathering valuable information on weather systems. We had to call it a vacation to get The Man to give him leave, that's how dedicated he is. Oh wait, did I say weather? That's a big thumbed nose to the censors. Bleep that out, I dare you! Bring it! Anyway, he's back and back to work on our final and our grandest multiplayer map. This one is coming in a little late, but considering the fine state of our other multiplayer maps we're pushing it some. It's going to be worth it, but there's still a lot of hard work to be done."

Gaan we echte weersomstandigheden krijgen in multiplayer maps?? Zal wel erg wreed zijn toch?? Regen, sneeuw, onweer en bliksem....... Spannend :9

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Omg eindelijk weer goed nieuws ^^. Iemand had zoiets al opgemerkt, hij had 2 filmpjes bij zanzibar gezien en zei dat het weer anders was... I think he was right.

Edit: "Damian has done a bunch of cool stuff lately, including making the AI know how to pathfind up and down gravity lifts which is super cool."

Dit doet me denken aan bots? Gravity lifts zijn voor zover ik weet alleen nog bekend in multiplayer, en pathfind....

Nog een edit: "You may also want to invite a buddy to play through in Campaign mode in co-op, so make sure you buddy up with someone with skills, and not that kid who wears the helmet and mittens from down the block."

Eindelijk bevestiging, co-op komt er, gelukkig. Ik had niet anders verwacht, maar toch is het fijn om het te weten :cool:

Laatst bewerkt: 7 aug 2004
  14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Echt cool dat er nog een nieuw multiplayer level wordt toegevoegd. En via downloadable content zullen er nog velen volgen:).

15. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gravity lifts zijn die dingen die je bijvoorbeeld bij the truth and reconciliaton moest gebruiken

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja maar ze zijn al bevestigd voor de multiplayer. En in singleplayer... ik denk niet dat de covenant veel van de lift zal gebruiken... IK vind dit toch wel een aanwijzing voor bots, geen bevestiging...

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    sorry als het misschien al vaker is gevraagd maar heeft Halo2 multiplayer bots of niet?

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    daar gaat de discussie nu over, het is dus nog niet bekend

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet? Hoe denk je dat de covenant uit hun schip komen? Juist, met een gravity lift, in de E3 demo van 2003 zag je er al een. Het lijk me juist raar om gravity lifts in multiplayer te hebben, tenzij je natuurlijk een multiplayermap hebt waar je zowel buiten als binnen een covenant schip kan vechten. :9

20. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    of gewoon zo'n gravity lift binnen in een gigantisch schip, een schip dat honderden meters hoog is, en dan een gravity lift om naar boven te komen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina