1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS heeft de game waarschijnlijk wel wat eerder in de shops liggen zoals gewoonlijk!
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Euhm kleine note. Niemand heeft de LE ;) Ook de mensen die em gepreordered hebben moeten maar afwachten ;)
     
  3. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Grappemaker...
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    If u say so ;)

    Mensen doen hier alsof ze de game al hebben terwijl het nog maar afwachten is of ze em krijgen op de dag dat ie uitkomt. De reden dat ik geen preorders meer doe. Heb vaak genoeg preorders gezien en dat bleek dat ze niet genoeg hadden voor iedereen die em had gepreordered :+
     
  5. Enforcer

    Enforcer Hattrick.org .o.

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mijn Halo2 LE te laat zou aankomen, koop ik hem gewoon in de winkel en ruil hem dan weer om tegen een ander spel als hij wel binnenkomt...
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    We gaan geen producten aanbieden die we niet kunnen leveren natuurlijk.
     
  7. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    zit wat in...
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Niet genoeg/optijd kunnen leveren ;) Maar key, jij hebt blijkbaar al veel Special edition preorder acties gevolgt ;) *kuch*

    Je gelooft dan vast ook dat een winkel iets optijd en vollop heeft als ze dat zeggen. Moet je eens een nieuwe videokaart proberen te bestellen, moet je eens horen wat voor beloftes je van de winkel krijgt... uiteindelijk kunnen ze het vaak toch niet optijd leveren.

    En ze hoeven ook niet garant te staan dat het optijd word geleverd, dat staat vaak wel in de overeenkomst ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2004
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm en jij moet is ophouden negatief te zijn tegenover pre-orders. Ik hoor jou als enigste klagen dat het ooit fout is gegaan. Foutjes kunnen gebeuren. Dit verhaal heb ik al 10 keer gelezen in deze thread.
     
  10. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat Grave doet is kritiek leveren op pre-order acties. dat is iets anders dan negatief zijn. kritiek leveren hoort toch gewoon bij een discussie, of zie ik dat verkeerd?
    ik wil niet zeggen dat ik de hele pre-order actie niet vertrouw, ik heb ook al een exemplaar besteld. ik vind het alleen jammer dat kritiek zo snel wordt bestreden op dit forum
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2004
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Idd, heb ik weinig meer aan toe te voegen. Sommige mensen hier hebben een erg korte lont en moeten eerst eens leren lezen voordat ze kritiek oid gaan uiten.

    Ten eerste heb ik geen kritiek maar een opmerking. Als ik daarop reacties krijg van mensen die mijn bericht niet goed hebben gelezen en alles meteen ervaren als kritiek dan zeg ik daar wat van. Sommige mensen hier moeten eerst eens leren lezen en niet meteen reacties gaan plaatsen alsof ik wat verkeerds gezegt heb. Heb alleen maar gewezen op een paar dingen waarvan ik al had gezegt dat dit natuurlijk niet hoeft te gebeuren, maar kan gebeuren.

    Ik gaf mijn ervaring met preorders (heb er al vele gevolgd), en dat ze niet vreemd zouden moeten opzien als er mensen buiten de boot vallen. Kreeg daar reactie op van dat ik grappemaker was en dat winkels zich altijd aan afspraak houden omdat ze willen verkopen. Wat echt nergens op slaat. Dus daar op gereageerd. Ik had gehoopt het daarbij te laten, maar ik zie dat er mensen zijn die niet willen discussieren als het niet de mening/gedachte is van hunzelf. Wat Doerak ook al zei. Jammer dat dit topic niet veel verder komt dan 'ik heb em bestelt, jij ook?'
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2004
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    is dit allleen voor de UK???

     
  13. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ook rest van Europa.
    Ik denk dat Australiƫ ook pas 11e is, Japan weet ik niet, misschien ook wel
     
  14. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Kent iemand dit plaatje van de E3, want ik heb er namelijk nog meer:

    [​IMG]
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    ik zie en prachtige kruisje :p maar het kan ook aan mij liggen
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop halo 2 gewoon in de winkel, ik hoef al de extra dingen er niet bij, want wat moet je ermee? anders kijk ik het wel bij een vriend, die heeft m wel gepreorderd
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt ook de 'gewone' Halo 2 preordere bij ons voor mega-goedkoop hoor? De limited edition is toch uitverkocht.

    http://halo2.xbw.nl

    Bespaar je 10 euro op Halo 2 'normal' en krijg je gratis thuisgestuurd.
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Mirik je wilt het wel goed verkopen he :) Hele tijd op frontpage bij de stukjes over Halo2 ''hier kun je trouwens halo2 kopen''

    Mooi plaatje btw
     
  19. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    dat zou jij toch ook doen, elke kans grijpen om te adverteren voor de pre-order actie:D
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja is ook erg slim van hem :) Ik zie in het plaatje al vele plekken waar je echt goed kan verdedigen.. Vraag me af hoe het aanvallend team nog kan doorkomen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina