Idd, heb ik weinig meer aan toe te voegen. Sommige mensen hier hebben een erg korte lont en moeten eerst eens leren lezen voordat ze kritiek oid gaan uiten.
Ten eerste heb ik geen kritiek maar een opmerking. Als ik daarop reacties krijg van mensen die mijn bericht niet goed hebben gelezen en alles meteen ervaren als kritiek dan zeg ik daar wat van. Sommige mensen hier moeten eerst eens leren lezen en niet meteen reacties gaan plaatsen alsof ik wat verkeerds gezegt heb. Heb alleen maar gewezen op een paar dingen waarvan ik al had gezegt dat dit natuurlijk niet hoeft te gebeuren, maar kan gebeuren.
Ik gaf mijn ervaring met preorders (heb er al vele gevolgd), en dat ze niet vreemd zouden moeten opzien als er mensen buiten de boot vallen. Kreeg daar reactie op van dat ik grappemaker was en dat winkels zich altijd aan afspraak houden omdat ze willen verkopen. Wat echt nergens op slaat. Dus daar op gereageerd. Ik had gehoopt het daarbij te laten, maar ik zie dat er mensen zijn die niet willen discussieren als het niet de mening/gedachte is van hunzelf. Wat Doerak ook al zei. Jammer dat dit topic niet veel verder komt dan 'ik heb em bestelt, jij ook?'
Laatst bewerkt: 9 aug 2004