Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Met een paar snipers op de hoge plekken en wat rushers moet het te doen zijn. ;)
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja natuurlijk, ik wil dat iedereen weet dat ze hier het goedkoopste Halo 2 kunnen kopen. Wij verdienen er geen zak op, maar h et is wel belangrijk dat als je het goedkoopste aanbied, wel iedereen daar van op de hoogte is! :)

    En tja.....het is nou eenmaal een mega-deal: 10 euro onder winkelprijs en je hoeft je huis niet eens uit :+ !
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb dat level gespeeld, ik zal eens een layout tekenen voor de grap...

    Dit is 't van boven:

    pijtjes zijn ingangen en uitgangen, grijs is nivea 1, zwart is hoger... :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2004
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    En als je nou een heel verslag zou maken :) ach het is jouw keuze, hoewel xboxworld het duidelijk heeft beloofd. Maar 1 vraagje nog mirik hoe hijack je warthogs? En ik hoorde dat je de gunner kan hijacken en dat de driver er dan nog inzit...
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ik wil wel maar heb zo veel ander werk!

    'Boarden' doe je door op X te drukken als een voertuig langs je heen gaat met een bepaalde snelheid tot stilstand. Je kan inderdaad in de achterkant van een warthog kruipen en de gunner eruit meppen terwijl een teamlid van de andere partij de warthog bestuurd. Wederom door X te drukken als je achter de hog staat. Is erg grappig.
     
  6. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    shit dit gaat veel moeilijker worden om mensen over te rijden, er is niks leuker dan een met een warthog mensen roadkill te maken


    ps ik werk in een gameshop dus ik ben een van de 1e die een exemplaar in zijn handen heeft dus ik ga hem maar niet pre orderen, en pre orderen vertrouw ik ook voor geen meter meer sinds ik enter the matrix had geordered en later kreeg dan mensen die gewoon hem eerder in de winkels hadden gekocht
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2004
  7. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1

    en als je brievenbus nou buiten staat :+
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, nou moe...moeilijke vragen opeens! :) Ik zeg tegen 't pakketje dat hij dat eindje effe zelf moeten lopen OK?? Hehe.
     
  9. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Aan wat voor grootte moet ik denken van die map? Hoeveel "rij"ruimte hebt je om met bijv je warthog of ghost rond te rijden. Is het alleen van het strand naar de basis en weer terug of heb je ook nog voldoende ruimte om is heerlijk in het wilderweg te jakkeren zonder dat je om de 5 sec een muur tegenkomt?
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Een poppetje is ongeveer de grote van het hoofd van een pijltje, dus de eigenlijke > vorm. Een voertuig, warthog is ongeveer zo groot als de oogvormige rots met links ervan een pijltje. (dan vierkant)

    Maar ik heb 't uit mijn hoofd gedaan, zal niet 100% kloppen alle de hele schaal etc. :) Maar ruwweg klopt denk ik wel...zeler de plaatsing van dingen. Ik heb eerder iets te groot dan te klein getekend...
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2004
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Handige map Kobold :) Ja ik zie het al zeker drie manieren om er te komen en dan nog 6 manieren om het te bestoken.
     
  12. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Post er nog eens wat meer a.u.b.?:)

    Kun je ook bij de vijand achterop in een warthog stappen dit kon in deel 1 namelijk niet.
     
  13. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat werd gezegd in deze forum dacht ik .........maar welke gun is dat in dat plaatje die heb ik nergens gezien
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je effe terugleest...daar hadden we het net over.

    Gun is gewoon de SMG.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2004
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hij heeft het niet over hijacken, maar gewoon instappen.
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dunno in that case!
     
  17. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje tussendoor ga volgende week een XBOX halen, maar zit te twijfelen of ik halo er bij haal

    Is halo2 een vervolg op het verhaal van halo 1 of begint er in halo 2 een nieuw verhaal. Met andere woorden: Moet ik halo 1 eerst spelen om het verhaal te begrijpen net als dat je the Matrix 1 ook eerst gezien moet hebben voordat je de vervolgen gaat kijken
     
  18. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet zeker Halo 1 hebben gespeelt om het verhaal te snappen. Het verhaal gaat gewoon door in Halo 2 namelijk. En als je het verhaal helemaal compleet wil weten moet je de boeken er ook nog bij kopen.
     
  19. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    kort: JA!

    lang: Voor de actie en multiplayer is het natuurlijk niet essentieel dat je deel 1 hebt gespeeld. Het verhaal is echter enorm sterk en interessant (IMO) en daardoor zou je veel plezier missen als je deel 1 niet hebt gespeeld. Kopen dus die handel!! Je gaat toch geen HALO2 kopen als je deel 1 niet hebt gespeeld?! Shame on you!! :D
     
  20. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal ook zeker deel 1 kopen om wat meer over het verhaal te weten en de sfeer te krijgen, en voor de prijs hoef je het niet te laten want hij is nog maar €29.95 :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina