1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sietse

Sietse The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al even gezocht, maar ik kan niet zo snel een antwoord vinden..
    Maar is het al bekend of de beelden in Halo 2 60 fps worden, of nog steeds 30?

Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  2. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    wel beter dat de sniper rifle ook een verbetering heeft gehad
    ik zag het nu pas dat het zoekertje op de rifle niet meer plat vierkant is
    maar echt een ronde kijker is geworden je kan het zien op het plaatje met de roze sniper!

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    'Nieuwe' screenshots:

Klik.

Ze waren al te zien in OXM (en IG), maar nu in goede kwaliteit. :)

Edit/ en hier gaan ze wat dieper in op de levels.

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    dat boeit me dus echt helemaal nix :D zolang die hetzelfde snipert :) en over de framerate is volges mij nix bekend. Vond de Pu niet zo daverend enthousiast over Halo2, ze zeiden dat het er niet geweldig uitzag maar hele goeie gameplay. En 1tje had het maar in zijn top 5 (wel op 1)

5. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, want dat vond ik zo storend in Halo.. :{

Het verschil tussen 30-60 is voor het menselijk oog nauwelijks merkbaar. Alleen in snelle spellen (race games) kan je het wel eens merken dat hij wat langzamer looopt. Aangezien je in Halo (2) nergens echt snel beweegt (Warthog gaat, relatief aan race spellen, niet snel) hoef je je denk ik geen zorgen te maken.

6. Lionhard

Lionhard Guest

aangezien de kwaliteit van de graphics zal de fps niet hoog liggen..

dat kan de xbox simpelweg niet aan...

7. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Zal ongeveer hetzelfde liggen als met Halo 1 (denk ik), Halo 2 schijnt qua polygonen lichter te zijn dan Halo 1 (omdat ze veel bump-mapping gebruiken).

Ik heb niemand in een preview (vanaf E3 ) horen klagen over de framerate, dus die zal wel gewoon goed zijn.

8. Sietse

Sietse The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Nouja, ik vond dat de snelheid wel wat hoger had gemogen hoor.
    Niet dat ik me er echt aan stoorde, maar toch..

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik vond hem in deel 1 niet goed genoeg. Als je bij een jackhall het bloed uit zijn lijf slaat als hij al dood op de grond ligt. En 10 keer ofzo slaat en dan over het bloed heen loopt kijkend ernaar dan stottert het mn beeld uit.

10. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    30 fps is toch best? het verschil merk je niet met 60 fps (toch?). zolang hij maar geen frame-drops krijgt en dus niet onder de 30 fps gaat zitten.

11. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ik begin nu toch wel heel benieuwd te worden naar de singleplayer. hoe zullen de locaties er uit zien?

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wat boeit het nou dat als je een jackal 10 x slaat als ie dood is dat hij stottert :confused: :confused: dan sla je die jackal toch gewoon niet!

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    8) hoor ik hier een Echo? Dat had ik al gepost en gelinkt en ik was eerder :mad: |:- :+ ;)
    Naja, van jou kan ik het hebben, maar niet met de credits weglopen he ;)
    En dat Jakhal-slaan...nah, daar stoor ik me dus niet aan. Dat is uitlokken van framedrops. zolang het maar vloeiend loopt in de grote gevechten vind ik alles best en omdat Halo 2 wel vanaf begin af aan voor de Xbox wordt gemaakt, heb ik er het volste vertrouwen.

2 mensen vinden dit leuk.
  14. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, daarom had Bungie bij de eerste Halo ook 30 fps gebruikt.
    Op deze manier kan je een heleboel in 1x laten gebeuren op het scherm, zonder dat de framerate eronder lijd, hoewel ik moet zeggen dat ze dat in de Co-Op mode van Halo 2 wel ff mogen oplossen !

1 persoon vindt dit leuk.
  15. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Foutje, had even snel de twee laatste pagina's doorgeraced maar niks gezien. :)

16. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ze zijn hier al minstens 2 jaar meebezig
    denk je nou echt dat ze zoiets over het hoofd zien
    jullie zeuren teveel

17. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ach, dat viel ook wel mee hoor. Als het erg druk werd waren er inderdaad hier en daar dipjes, maar nooit dat het onspeelbaar werd of ontzettend storend (omdat het vaak maar even duurd).

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik heb het nooit opgemerkt, totdat iemand het zei en dan ook maar zelden dat het een beetje haperde, en dan was het weer weg. Niet om zeuren dus

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie er ooit al is aan nagedacht dat deze game kan gaan tegenvallen? Aangezien men nu steeds en steeds hogere verwachtingen krijgt?

Ik zelf hoop dit natuurlijk van niet. Ik kan ook niet meer wachten tot November. Dit word erger en erger wanneer ik weer een nieuw filmpje zie of een aantal nieuwe screenshots. De graphics zijn niet eens zo heel bijzonder, maar ik herinner met de gameplay van halo 1 nog goed. En deze zat o zo geweldig in elkaar. En nu is de singleplayer meer uitgebreid door nieuwe wapens, nieuwe moves, nieuwe rassen, nieuwe maps. Maar hiernaast is er ook nog eens een multiplayer over live mogelijk. En hier zou ik zo graag eens aan willen proeven. I'm lovin it!

20. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    De SP van Halo 2 kan gewoon niet meer misgaan. Het verhaal borduurt zich gewoon voor en er zijn gewoon grote verbeteringen. Maar de MP moet ik nog zien, al lijkt die ook heel erg goed te gaan worden. Ik heb eigenlijk nooit de MP van Halo CE gespeeld. :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina