1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Bovenstaande argumenten moet je zeker voor lief nemen maar... Het complete spel is gewoon top, als je een goede internet aansluiting hebt zeker kopen want je speelt Halo via Xboxconnect gewoon online (soort van systemlink maar dan over het internet :) )
    Als je andere vrienden hebt met een Xbox is het spel ook top op LAN party's, ook splitscreen tegen elkaar is top!! (zelfs op een kleine tv :) )

Dus, ja! Kopen dat spel!! *)

2. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    ach, zou best kunnen, puur en alleen om de gameplay. Beetje zonde van het verhaal dan, maar ach...:p

Maar Halo kopen is zeker een aanrader. En als je er geen geld voor wilt uitgeven, lenen dan (videotheek, vrienden, whatever). Heb je tenminste alvast wat oefening gehad voor halo2, en je kent 't verhaal 'n beetje (verder kun je de HALO boeken, The Fall of Reach (prologue van Halo), The Flood (Halo zelf), en First Strike (prologue Halo2) kopen bij o.a. ABC (American Book Center) als je geintresseerd bent in het verdere verhaal)

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1 gewoon kopen. De beste game op de xbox voor maar 30 euro.

4. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ik hoor het al , k zal er hem maar bij kopen dan !! :+

BEDANKT !

5. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Hier meer screens:

[plaatje]http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040513/halo11.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040513/halo10.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040513/halo09.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040513/halo08.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040513/halo07.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040513/halo06.jpg[/plaatje]

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Thanks man :D (Y)

Er is weer heerlijk nieuws, bron: HBO (Bron HBO: Duits blad)

German Magazine called XBox Zone will have a Hands-On of the Halo 2 Beta in it.

Here is a Summary of the new Infos:

New Maps:

Midship - A Covenant Cruiser.
    Ivory Tower - The Top of a giant Skyscraper.
    Waterworks - The Stalagnites on the screenshots are destroyable, they can even destroy a Tank if they fall down.

New Weapons:

Covenant Carbine - A Covenant Battle Rifle.
    Covenant Energy Sniper Rifle - As the name says.
    Brute Shot - A mortar that fires 4 grenades that explode on the second impact.
    Pistol - You can use 2 at the same time, thats the only info on this weapon.

Vehicles:

Banshee - The Banshee can do "Loopings" and it can spin around if you hold down A + Directional Buttons. A Banshee can be boarded while it is flying.
    Tank - The tank has a new control layout.
    Boarding - Only Brutes and Elites can board vehicles, the Grunts an Jackals don't are intelligent enough to do it.

Controls:

The white button is a Team Speak button now, the flashlight is no more. The Directional Pad can be used for Tricks in combination with the A button.

XBL:

- There will be a ranking system.
    - There will be DLC, including new maps and "more".
    - There will be a Feature called "Virtual Couch", you can play with a buddy and if he leaves the server you will automatically follow him.
    - There will be Sword Only gametypes that are really cool.

Thats all for now.

Laatst bewerkt: 10 aug 2004
  7. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    aha,toch een pistol?

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    waarss zwakker en zonder zoom "zo heb ik gehoord" :)

9. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Pistol is een van m'n favoriete wapens! Zonder zoom en wat zwakker is hij nutteloos :9
    Nou jah, lijkt me onwaarschijnlijk + er komen nieuwe wapens 8)

Ik zie een andere levensbalk (misschien heeft iemand dat al gezegd, laat mij even de 50 pagina's afzoeken voor ik deze zin post O-) )
    De eerste screen op deze pagina bewijst denk ik wel dat het nog steeds het schild is. Maar waar staat je leven dan? Ben je vlugger dood?

Ik verveelde me wat vandaag, ik nam wat Halo 2 screens en maakte vlug een covertje ervoor. Die heb ik inmiddels afgeprint en in een demodisc-doosje gestopt, tussen m'n games 8) :9
    Ik heb hem ge-upload (lagere resolutie, kleiner,..)
    Ik vond de front cover van Halo 2 niet, dus heb ik de (niet bij de rest van m'n cover passende) achterkant van de limited Edition genomen. Ik weet dat hij niet zo goed is. Staan ook wat fouten in, maar vind het wel leuk om hem tussen m'n games te hebben :9
    http://www.freewebs.com/azkabanhumorke/halo_box_hum.jpg--> Copy paste deze link in je adressenbalk, anders krijg je gewoon een link naar deze thread |:-
    En ja, ik ben gek 8)

10. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Die link leidt gewoon naar dit topic.

11. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    jezus wat vet Rigest, waar is het complete verhaal (+ de screens die ze bespreken). 2 pistols in de handjes, een covenant sniper, trucjes met D-pad en A en een level in een covenant schip. Van deze dingen kon je voorheen alleen maar van dromen.

Ik had hem nog niet gezien:

Die groene stralen zijn misschien sniper-stralen :p

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hem al wel een keer gezien. Volgens mij hier op xboxworld. Maar het blijft een mooi plaatje, net als de rest_O_.

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Is al een errg oud plaatje als je in de achtergrond kijkt zie je ook nog een warthog :) maar dit is denk ik niet de covenant sniper wapen stralen want dan herlaad hij te snel.

14. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    hoezo, misschien is ie semi-automatic. En heeft ie een magazijn of patroonhouder( een batterij in dit geval) van 5 of 10 stralen of zo. Misschien is ie wel volautomatisch met een betterij van 5 of 10 stralen. Alleen dat er dan een half of 1 seconden tussen de schoten zit. Het zou kunnen...

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Anders is het niet meer echt evenwicht met de sniper van de mensen. En volgens mij is al gezegd dat die gewoon van een plasma pistol waren.

16. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    oh k, ja , de human sniper is idd semi-auto, maar het zou tog nog kunnen, hoelang zit er ongeveer tussen de schoten van de human sniper? Als je gewoon de hele tijd de trekker achterelkaar los laat en indrukt?

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee kan echt niet want je ziet de kogels dicht langs elkaar vliegen. Er zit nog niet eens een seconden tussen.

18. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    nope, op z'n meest een halve seconden. Et zou kunnen als ze gepland hebben de covenant sniper full automatic te maken en dat ze dan de kogels minder sterk maken. Maar dat denk ik niet...

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het zou kunnen dat het dan minder sterk is ja maar ook denk ik niet.

20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    jonge...wat lul je nou slap!

die kogels komen bijna allemaal tegelijk aan. dan moeten het er minstens 3 zijn ofzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina