1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet um copy pasten naar je adresbalk(ik zie het nu ook), dan werkt ie wel.

2. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    die stralen zijn van de covenant pistol die zien er nu anders uit dit weet ik door eerdere screens ervan te zien maar wat is er mis met dat 1e plaatje van die reeks plaatjes het lijkt net of de master chief nitro blur effect gebruikt (van nfsu)

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het is iig gewoon een Plasma Pistol, is al lang geleden bevestid. Maar ik wil meer info :) mijn honger naar Halo 2 info is niet te stoppen

4. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    hier is info voor je..............halo2 speelt zich op aarde af deze keer!

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    :| OMG, bron?

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    snipers hebben ook terugslag (net als wolfenstein), je kan dus nooit zo snel meer achter elkaar schieten

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dat zuigt :mad:

8. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    tuurlijk wel, stel dat die sniper full automatisch is, en een muzzle brake heeft, dan kan dat dus wel, kijk maar naar de sniper uit de eerste halo, deze is semi-automatisch( of automatisch, weet niet meer zeker). Maar deze heeft ook een muzzle brake en die heeft nauwelijks terugslag....

Stel dat die covenant sniper nét ietsjes sneller zou schieten, dan zou het dus kunnen...

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    in deel 1 kon dat ja, in deel 2 hebben ze echter terugslag (je geweer schiet omhoog na een schot) dat kan het dus niet meer

10. XeoN

XeoN Guest

Gelukkig, het is niet leuk als je met je team in een groep loopt om de basis binnen te vallen en een sniper knalt heel je team kapot.
    Nou heb je nog de kans om dekking te zoeken.

DAMN, IK KAN NIET WACHTEN OP DEZE GAME :D

11. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wist niet dat je in Halo 2 recoil hebt zitten !

12. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    daar heb je zeker gelijk in, maar bij Halo 1 was dit tog niet egt zo'n probleem of wel soms? Er bleef een straal 8ter dus je wist waar ie zat, na het eerste schot weet je dat, en elk sterk team heeft een sniper bij zich, en de enemy snipe weet dat. En die neemt vast het zekere voor het onzekere en gaat relocaten.... Kun je dus nog steeds dekking zoeken...(bij halo 1 is dit he)

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Als je een beetje goeie sniper bent schiet je eerst de enemy sniper neer en meteen daarna de rest..

14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    wat maakt dat nou weer uit man? alsof t wat boeit of die sniper full automatisch met een of andere rem. lekker intressant doen met je weetjes :confused:

ontopic, ik vind het juist goed dat er terugslag is, zo komt het wat meer overeen met de werkelijkheid en is de sniper moeilijker om mee te killen:)

15. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ja , van die recoil is dat zeker goed, maar ik wilde met et eerste duidelijk maken dat et wel sniper kogels zouden kunnen zijn...... Jullie begonnen meteen te zeiken dat het van een pistol zou moeten zijn.... Maar et hoeft niet... En over die muzzle brake, ik weet er niet egt een nederlandse fatsoenlijke benaming voor...iets dat de terugslag dempt. Maar ja, is gewoon engels _0/

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik zeik niet hoor ik zeg alleen dat het geen sniper kogel is.

17. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    dat zeker, maar.... er kunne situaties zijn dat je team net op de hoek komt, dan moet je je eigen sniper nooit voorop laten gaan, maar hem een andere positie in moeten laten nemen, dus de enemy sniper zal jouw sniper dan niet als eerte zien, terwijl ie miss wel de leader al ziet. En dan wacht ie niet met schieten, want hij weet niet eens zeker of er nog wel een andere sniper is.

18. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    heb et niet over jou :cool:

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel blij met de terugslag van de sniper. Bij Halo 1 was dit nogal oneerlijk, dan kon je gewoon blijven schieten met de sniper, het wapen wat gewoon te sterk. Hetzelfde geld voor het pistol, deze was veel te sterk vergeleken met anderen.

20. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ja, dat klopt zeker.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina