Jah, ik hoop ook dat de covenants worden aangepast, want ze komen niet overeen met de werkelijkheid. Ik heb in het echt nog nooit een grunt een needler zien gebruiken namelijk
Tuurlijk is het realistischer, maar het gaat effe wennen zijn voor me. Ook al snipe ik minder als vroeger, toch zou ik het even irritant vinden dat er terugslag is. :{ Halo 2 gebeurd na Halo, en de sniper is opeens verslechterd, want de oude snipers hadden geen terugslag
Ik heb vertrouwen in bungie. Ze zullen wel de goede beslissingen maken, Halo 1 was goed, Halo 2 gaat me nog meer bevallen.
Neen! Niet mijn lieve pistol! Nou jah, ok, maar niet te veel. Dat 2 pistols ongeveer even (of iets ) sterker is dan 1tje in Halo 1
2 Vraagjes
Even een vraagje, weet iemand dit?
Als je 2 wapens opneemt, welk mikpunt krijg je dan? (In het Zanzibarfilmpje zie je hetzelfde mikpunt als het eerste wapen dat je had)
Kan je een Needler en een Pistol opnemen? Kan je dan nog inzoomen?
Blijft het mikpunt het mikpunt van je wapen in je rechterhand? of is er voor elke mogelijke combinatie 1 van de 2 mikpunten gekozen?
Nog een vraagje:
Je ziet ook in dat filmpje een stukje van de omgeving ontploffen, tot hoeverre kan je dingen verwoesten? Kan je misschien De computer die de poort opent verwoesten wanneer hij open (voor de vijand) of dicht (voor de beschermers van de vlag) is? Dan is het onmogelijk om hem terug te openen / sluiten.
Kan je de poort ook verwoesten (na ... heel veel rockets) ? *)
Laatst bewerkt: 11 aug 2004