1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja de pistol was vooral overdreven.
     
  2. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt straks dus ook een double pistol. De pistol moet wel veel slechter gaan worden dan in 1.
     
  3. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik hoop ook dat de covenants worden aangepast, want ze komen niet overeen met de werkelijkheid. Ik heb in het echt nog nooit een grunt een needler zien gebruiken namelijk |:- O-) :cool:
    Tuurlijk is het realistischer, maar het gaat effe wennen zijn voor me. Ook al snipe ik minder als vroeger, toch zou ik het even irritant vinden dat er terugslag is. :{ Halo 2 gebeurd na Halo, en de sniper is opeens verslechterd, want de oude snipers hadden geen terugslag :) :+

    Ik heb vertrouwen in bungie. Ze zullen wel de goede beslissingen maken, Halo 1 was goed, Halo 2 gaat me nog meer bevallen. _O_
    Neen! Niet mijn lieve pistol! :'-( Nou jah, ok, maar niet te veel. Dat 2 pistols ongeveer even (of iets ) sterker is dan 1tje in Halo 1

    2 Vraagjes

    Even een vraagje, weet iemand dit?
    Als je 2 wapens opneemt, welk mikpunt krijg je dan? (In het Zanzibarfilmpje zie je hetzelfde mikpunt als het eerste wapen dat je had)
    Kan je een Needler en een Pistol opnemen? Kan je dan nog inzoomen?
    Blijft het mikpunt het mikpunt van je wapen in je rechterhand? of is er voor elke mogelijke combinatie 1 van de 2 mikpunten gekozen? :+

    Nog een vraagje:
    Je ziet ook in dat filmpje een stukje van de omgeving ontploffen, tot hoeverre kan je dingen verwoesten? Kan je misschien De computer die de poort opent verwoesten wanneer hij open (voor de vijand) of dicht (voor de beschermers van de vlag) is? Dan is het onmogelijk om hem terug te openen / sluiten.
    Kan je de poort ook verwoesten (na ... heel veel rockets) ? *) :p
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  4. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is dan toch geen verslechtering maar de sniper is gewoon krachtiger waardoor je naar achteren vliegt? Volgens mij heb je 1 mikpunt en kan je dan niet inzoomen, maar dat gok ik ook alleen maar. Je kan bepaalde delen verwoesten, ik denk niet dat je de poort kapot kan schieten of de computer van de poort.
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet wel dat de hele omgeving gevoelig is voor explosies, ghosts waar je eerst een stuk vanaf schiet, dan nog een stuk totdat je vonkjes ziet en hij ontploft.
    Maar dit geld ook voor rotsen enz. enz.
     
  6. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Good point about the sniper-part!
    Maar verbeterd denk ik niet. Misschien kan je nu iemand meteen doden met een headshot |:- (Just Kidding)

    Zou toch wel geinig zijn als je de computer kon verwoesten? Maar je zit wel met het probleem, dat als je team binnen is, je die meteen verwoest, en hupsakee, hij gaat niet meer open...
    Had anders wel heel geinig geweest.
    1 Elite heeft Rocket! Neen! hij is in onze basis. Daar komt de warthog af! Neen! De poort is nog open! IEMAND SLUIT DE POORT SLUIT DE POORT.
    Elite word langs alle kanten beschoten, maar neen, hij vuurt de rocket af. de Warthog komt dichter. BOEM! De computer is stuk, de poort blijft open. Alle Spartans! VERWOEST DE WARTHOG! NOOOOOOOOOOOO :D 8)

    (Ik heb wat met scenes in m'n hoofd te zien :p )
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    als je de deur kapot kan schieten zou het wel erg makkelijk zijn
     
  8. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je inbeelden dat je misschien 10 rockets nodig hebt... en misschien in delen kapot. Dat je dan minstens 50 nodig hebt voor helemaal.
    De poort bv in 5 gedeeld. Dan heb je stukken poort, en de stukken kunnen op de grond vallen, maar als ze verkeerd vallen, kan je niet meer door met de warthog ofzo...
     
  9. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    dat zou wel vet zijn ja. Dit spel gaat gewoon voor zo, zo, zo veel spektakel zorgen.
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet alles kan stuk in het spel hoor... Dat zou ook teveel rekenkracht vragen en rare situaties opleveren.
     
  11. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. En het zou wel erg makkelijk worden als je echt alles kapot kan knallen. :p

    SPARKS!! Its me DragonNinja van Aniwish forums. :p Jij ook hier mede x-box fanaat? :9
     
  12. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Als EasterEgg = 100 rockets, 1 bepaalde muur in het spel gaat ermee aan flarden :9

    Btw, moest iemand het interessant vinden: Dit is een Halo-cover (helemaal) dat ik heb gemaakt. (Verbeterde versie)
    - Het is JPG, en halve resolutie van degene dat ik heb afgeprint, daarom is hij minder mooi
    - Ik vond de originele front-cover niet groot genoeg, dus heb er zelf eentje gemaakt (van de limited edition genomen)
    - Verwacht er niet te veel van
    http://www.freewebs.com/azkabanhumorke/halo2_cover_small_normal.jpg
    Kopiëer de url naar de adressenbalk, anders werkt hij niet --> rechtermuisknop - snelkoppeling kopiëren
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    die luiken in het zanzibar level kan je wel naar beneden schieten , dus als je last van een sniper heb of je word gewoon zwaar gesprayed door het andere team die vannuit die luiken schieten hoef je alleen maar goed te mikken op die steun palen en hopsakee het andere team krijgt een luik in z´n face! _O_ _O_

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  14. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk iets dat je best doet NA dat je je enemy neerschiet, anders headshot hij je gewoon terwijl je op de palen probeerd te schieten.
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel beter dat de pistols zwakker zijn geworden, zo niet eruit zijn, het gaf je wel een klein beetje eentonige gameplay vond ik hoor, de hele tijd met de pistols, als je geen pistol bij je heb dan ben je zeg maar dood

    ik geloof trouwens niet dat je die poort kapot kan schieten, want die lijkt me daar iets te sterk voor, als je het al zou doen, dan zou het te veel tijd kosten, want om daar nou 10 rockets op af te vuren?
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    bungie heeft et zelf in een artikel vermeld op hun site
    DE bengel!
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ik hoop dat ze de nieuwe sniper baseren op een nu al bestaande versie, namelijk de m82a1 barret " light fifty " .
    die is 1.50 meter lang en 14 kilo zwaar en heeft een bereik van 1200 meter.
    Heeft een magazijn van 11 patronen kaliber 50 en is semi-automatisch , met massavergrendeling en stootkussen op de kolf om de terugslag van het wapen beter op te vangen. en zijn zoom is max. 8maal, met nachtzicht.
    Daar kun je mee door de muren schieten :9
     
  18. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    jip, vooral als je ziet hoeveel vershcillende .50 patronen daarin kunnen.Zoals HE .50 patronen en zo. egt ziek, heel veel soorten patronen met vlammen en ontploffingen en zo.
     
  19. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ok die double pistol die jullie bedoelen zijn geen pistolen maar 2 uzis en zien er niet zo krachtig uit
     
  20. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Neeh, een pistool en een SMG zijn toch heel andere wapens zou ik zeggen.
    Het pistool komt zeer waarschijnlijk ook terug, maar zal nog wat getweaked worden en de SMG is nieuw.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina