1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm halo is geen realistisch spel :{ .
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Dat klopt , maar als de sniper nu een terugslag heeft en maar 4 kogels per magazijn, dan wil ik liever een sniper gebaseerd op de barret " light fifty.
    Geef toe de handicap van de terugslag wordt goedgemaakt door de kracht van dit wapen ,1 kogel en ge ligt strijk :confused:
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
  4. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Staat aardig wat info in over de Multiplayermodes/maps/wapens/voertuigen/gameplay elementen. Voor de mensen die niet te veel details willen weten kunnen beter het stukje niet bekijken ;)
     
  6. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    pistols: ik ga niet akkoord. Ik heb vaak vijanden met pistols gekilled, ook omgekeerd hebben er een paar mij soms gekilled als ik pistol had (dit is niet opscheppen, de meeste waarmee ik game hebben zelf geen xbox --> alleen m'n beste vriend eigenlijk heeft er een :p) Trouwens, hoe bedoel je eentonig? Ok, de pistols mogen iets zwakker, bv. 2 pistols in halo 2 = 1 pistol in halo 1, maar je hebt zelf ook gezien in de filmpjes hoe snel de vijand dood was door sommige andere wapens.
    _O_ Respect voor de pistol _O_

    de poort: Niemand zei dat hij ECHT kapot zou gaan... Ik fantaseerde maar wat, gaf een idee, dat het MISSCHIEN kan. Ik besef ook dat het achteraf te makkelijk lijkt (ook al duurde een ronde 3 min ofzo), maar ik had even fantastische gameplaybeelden in m'n hoofd omtrent dat.
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Halo 2 beta impressies

     
  8. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is hiervoor net ook al gepost. Kijk naar de link van Rigest.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    excuses :)
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Dan staat het tenminste ook hier op de site ipv link

    Heeft iemand misschien een plaatje of meerdere van de andere mp maps?
     
  11. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    oei, de health

    Als er door je schilden word geschoten ben je dus de lul (behalve als je een medpack pakt). Dit kan op zich wel vet worden maar wel hopen dat ze nog wel opladen. En dat tweede stukje, wat zeggen ze hier nou precies?
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Als je de begin missie speelt van Halo1 dan zie je toch dat je schilden kapot gaan als ze aan het testen zijn of het schild het doet.. Dit is nu normaal dus elke keer als je schild deruit gaat zie je zo'n ring van gouden vloed om je heen.
     
  13. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    De health was al perfect dus kan het nog beter? Het belooft trouwens wel prachtig te worden.
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Er zijn tot nu toe nog geen health packs gesignaleerd omdat er amper healt inzit, of het een goed idee is van Bunige... ik weeet het niet
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik hoop dat je wel je health ziet en ook dat er medipacks zijn want anders zit je echt bang te kijken of je nou bijna dood bent of niet.
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    health packs zijn verwijdert uit de multiplayer , maar hij zit wel in de singelplayer
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja en in de singleplayer heb je nu één vloeiende healthbalk i.p.v. 10 losse medpack-rechthoekjes.
     
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar ik bedoel iedereen heeft alleen maar pistols nooit eens andere wapens, dat bedoel ik met eentonig
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah mee eens pistols worden soms echt overgebruikt, krijgen alle andere wapens geen kans *ik vind bijv de Assault Rifle heel tof klinken en uitzien, maar ik kannem niet vaak gebruiken omdat die Pistol gozers me mollen voordak dichtbij genoeg ben*
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    oei, ik weet niet of ik dit wel zo goed vind, weer een (te?) goed wapen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina