1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Hell no respect to pistol!! Ik haat dat ding veels te sterk en lelijk alleen maar mensen die niks van het spel kunnen gebruiken dat wapen. Zelfs mn neefje die het nog nooit heeft gespeeld kon daarmee met een schot mij neerhalen van een grote afstand.
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het bericht van Tha Messenger leest bovenaan deze pagina dan weet je ook weer hoe dat zit.
     
  3. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    nee als je multiplayer speelt dan gebruik je pistol als je geluk hebt de sniper en heel soms de shotgun de rest is troep en daarvoor gebruikt iedereen pistol dus die wapens moeten ze me equibileren
     
  4. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    die vloeiende balk lijkt mij dus echt k*t. Die balk moet dan wel kunnen opladen, anders zou blijken dat de MC slechter is geworden, dat kan natuurlijk niet. Maar ja, het zal vast wel allemaal lopen en geweldig zijn. Maar ik zou het echt jammer vinden als je net een zwaar gevecht heb gehad en gewonnen en dat je schild dan bijna op is en dat je dan dus gewoon neergeschoten kan worden. Je kan dan dus niet opladen (?) of een health pack pakken.
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt me wel logisch dat je schild zich weer op kan laden. Anders is MC gewoon TE kwetsbaar en dat slaat idd helemaal nergens op. Maar misschien is die balk wel zo dat als je schild op is en je als je meer schade oploopt dat de balk dan sneller leegloopt dan als je minder schade oploopt.
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    het schild bracht ook een stukje tactiek met zich mee, bv in blood gulch '' ga ik gelijk door voor de aanval, of haal ik eerst het schild in de grot''

    weet iemand eigenlijk of die ontzichtbaarheids ''schilden'' er nog in zitten? die waren erg gaaf, zeker met ctf in sidewinder _O_
     
  7. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, verzwak de pistol, maar maak er ook geen k*twapen van :9 Het is lekker om mee te schieten, dus ik zou het jammer vinden moest het even sterk worden als de AR (dezelfde schade van 1 kogel bedoel ik dus :9 Maar AR is rapid fire)

    Ook een mogelijkheid is de pistol verminderen (maar 1 pistol in elk level, en dan weinig kogels ervoor ook) Net als Plasmasword dan.. alleen is die.. erg krachtig, maar ook veel korter bereik :p
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    ff duidelijkheid over de healt: Tot nu toe is bekend: Je schild is sterker, als je schild weg is ben je in 1 a 3 schoten dood. Je ziet je health niet meer. Healthpacks zijn nog niet gezien eveneens als powerups.
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop toch wel op een automatisch opladende health meter en healt packs. Daarnaast moeten de wapens goed afgesteld worden op elkaar. Maar jongens we maken ons veel te druk, alles komt goed!
     
  10. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    automatische opladen hoop ik ook! Zeker! Ik heb vertrouwen in bungie, maar zonder dat zou het me wel erg gaan irriteren.
    Maar MasterApu heeft gelijk. Bungie heeft hele mooie Halo 1 afgeleverd, ze zullen hun fouten ook wel kennen. Ze ondervinden zelf ook wel wanneer iets niet even goed speelbaar is.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar geef ik je echt gelijk in. Sommige mensen vinden je gelijk al een n00b als je geen pistol gebruikt. Ik vind het veel leuker om alle wapens wel eens te gebruiken. De pistol was eigenlijk te sterk ja. In blood Gulch had ik wel vaker dat als ik ging aanvallen dat ik al doodgeschoten was voordat ik mijn aanvaller had gezien.

    Ik neem aan dat in de single player wel vervangers voor de medpacks zijn om je healthbar op te laden. Het lijkt me raar als ze dat zouden weglaten.
    Laats werd hier een link gepost met foto's van de beta van Halo 2. Daar zag je de healthbar links staan boven de radar (zoals werd gezegd indat artikel over de beta een paar pagina's geleden).
     
  12. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dit wou ik nou horen: ;)

    -Halo 2 will support four people on one Xbox for LIVE play. All at the same
    time. In case you didn't here me, I just said FOUR PEOPLE ON LIVE AT THE
    SAME TIME ON THE SAME BOX! How awesome is that?
     
  13. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is inderdaad goed nieuws :9. Misschien 32 man online, damn kan niet wachten. Dit moet gewoon bij alle spellen kunnen!
     
  14. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben eerlijk gezegd meer geintresseerd in Offline Multiplayer of er nou wel of geen bots komen, want Bots bij multiplayer zou natuurlijk wel Uberrr zijn voor mensen zonder live :cool:
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    32 man online? Dit kan toch niet op de xbox.
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool een ranking systeem:). Alhoewel het soms het plezier verpest, het voegt ook weer iets toe. En die optie om een friend achterna te gaan is ook erg handig. En Downloadable content van maps and more :9 .
     
  17. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel in een game van 8 players en als iedereen 3 medespelers meeneemt :).
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar komt dit bericht vandaan? Want je spelt hear niet als here ;)

    Maar wel gaaf!
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als er 16 man in een server zitten dan is dat toch het maximum, want bij moto gp kun je ook met meerdere mannen op één xbox maar het blijven 16 spelers.
     
  20. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina