1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Lijkt me ook irritant aan de ene kant want als er veel guests zijn, zijn er ook maar weinig mensen die praten want de guests hebben geen headset.
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    yeah...dat de guests dan ook ma headset kopen:p
    of gratis bij Halo2 de headset erbij ofzo...
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja lekker duur :)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    alleen mensen met een xbl account kunnen gebruik maken van een headset ... dus ze hebben dan ook een xbl account nodig
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik wil niet echt veel mensen met guests in mn server hebben want anders is het ook stil. Vind het nu al irritant als er bij rtcw iemand geen headset heeft.
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76

    I know....

    btw Fardo, kun je ff kijke naar @home thread for me plz? O-)
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Is misschien een updateBUNGIE WEEKLY UPDATE - August 13th op zn plaats??

    Hmmmm, beetje saaie update van een vrouwlijke Bungie medewerkster.... Niet de updat die je verwacht na heel het gebeuren omtrent Ilovebees....

    Wel funny though...
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2004
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb de Limited edition net betaald, maar weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat op gcshop staat dat je hem hebt betaald?

    Maar de update is inderdaad niet de update die je verwacht, maar alle updates zijn goed_O_
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik moest ook wel lachen om de "info" die er instaat :)

    Ik heb liever Franky maar het is ook wel eens leuk om het verhaal van een nadere Bungie medewerker(ster) lezen.
    Maar voor de mensen die veel "inside information" verwachten... Lees niet verder want dat vind je niet :+
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Als je met internet bankieren hebt betaald staat het er denk ik morgen of overmorgen betaald op.
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    hangt een beetje van jouw bank af...soms duurt het 4 dagen, soms binnen 24 uur. Anyway, binnen een week moet er toch wel een statusverandering te zien zijn...dus je kan rustig stoppen met refreshen van je status en kijk volgende week maar weer es :D
     
  12. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog 2 maandjes en dan begint het eindeloze spektakel. Nog maar even wat screens:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik hoop binnenkort op meer screens en nog een filmpje. Het moet natuurlijk ook weer niet te veel zijn zodat de verrassing eraf gaat.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik hoop echt dat de singleplayer langer is nu. Ik heb geen zin in weer een spel dat ik binnen een week uitheb gespeeld.

    edit:
    Wat zit die linkerhand van die MC daar raar bij de eerste foto, gooit hij zijn geweer omhoog ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2004
  14. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is een erg lang verhaal om te vertellen (aarde redden, covenant achterna en de covenant thuiswereld vernietigen) dus ik verwacht ook zeker een langere speelduur van de singleplayer. Maar hetgeen wat het allermeest gespeeld gaat worden is natuurlijk de multiplayer, CTF Zanzibar!!

    Zoiets ja, beetje vaag

    HIER erg vette screens (IGN voor wie het nog niet heeft gezien)
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2004
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Vergeet niet al die andere mp maps maar ik denk wel dat er een Halo 3 komt omdat het gewoon niet kan om in Halo 2 ook al de vernietiging van de Covenant te laten zien.
     
  16. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0

    Euh, klopt niet echt he, het lijkt me niet dat ie in halo 2 al Covvie homeworld gaat infiltreren/vernietigen, dat bewaren we voor Halo 3... ;)
     
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat denk ik ook ja, maar we zullen wel zien hoe het verhaal loopt.

    Maar er gingen toch geruchten/feiten rond dat de MasterChief zou afrekenen met de covenant? Misschien gaan we in Halo 3 verder met het andere alien-ras. :p
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2004
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik hoop op een game met de Fall of Reach :) het enige nadeel is: alles ligt al vast, geen verassing in het verhaal oid. Ik stel voor een add on :) . En ik hoop ook echt op een Halo 3 :)
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Dat heeft Bungie gezegd dat er een Covenant homeworld in kwam. De UNSC heeft verschillende home worlds gehad dus heeft de Covenant er ook veel (Brutes, Elites, Grunts enzo) Dus verwacht maar een Covenant wereld.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    hoezo DUS? De Covenant hoeven toch niet meer planeten te hebben omdat de UNSC dat ook heeft? Maar je hebt wel gelijk, er zijn meerdere planeten volgens de boeken, er wordt wat gezegd over de grunts planeet en over de planeet met de Covenant Holy City in de boeken.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina