1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    graag een bron zou wel lekker zijn Fardo!
     
  2. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit staat op de bungie faq:

    Will there be multiplayer bots?

    We have not made a final decision regarding bots yet. The team has heard the cries of fans and we're exploring ways to make multiplayer games more enjoyable for gamers with only 2 controllers and no Live access.

    Ik weet niet hoe gedateerd dit is, maar Fardo is meestal wel cker van zijn zaak, dus ik weet het niet.
     
  3. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    jah thnx. wou ik ff weten.
    sorry voor de moeite!
     
  4. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou nu wel willen weten waar Fardo zijn bericht vandaan heeft....
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb het ergens gelezen op het bungie forum ... moet het opzoeken ... het is inderdaad niet 99% zeker ..... maar ja ik ben ook geen heilige :+

    geef me ff een dag of twee ;)
     
  6. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Die twee daagjes kan ik wel wachten op de vraag of er nou wel of geen bots komen :) _O_ Fardo _O_ :+
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    single player was idd niet superslecht, maar ik weet zeker dat veel mensen meteen op live gaan met deel 2, halo is gewoon de ultieme multiplayer shooter met daarnaast een goede singleplayer
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    toch word de game massaal gekocht voor de singelplayer!
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik gok er wel op dat er Bots in komen, heb ooit een stukje in een update gelezen wat me daarvan overtuigde
     
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Dat denk ik ook , dit is waarschijnlijk voor halo3 en als je die dan hebt uitgespeeld, en als je dan op het einde eindelijk de covenant verslagen hebt, en de overgave van de covenant geregeld wordt , verschijnt dan een nieuwe vijand aan de horizon.
    En dat kan mc weer aan de slag met ditmaal de covenant als bondgenoten ,
    stel je voor .
     
  11. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Vet man, samen met de Covenant vechten in Halo 3 tegen een veel sterkere vijand. Maar liever eerst Halo 2. Ik denk dat de MC niet de Covenant homeworld gaat vernietigen. Maar je weet maar nooit want Bungie zelf heeft nog helemaal niks gezegd over Halo 3, noch plannen noch scripts. Maar het speelt maar voor een klein deel op Aarde af. Dit keer ontdek je hun homeworld en gaat daar naar toe. Wie het boek The Fall Of Reach heb gelezen kan ook weten dat de MC misschien Prophets kan gaan ontvoeren. You never know!
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee, dat is de nieuwe Covenant Dropship: de Phantom.
    De Seraph fighters zijn druppelvormig en naar mijn weten vooral voor gebruik in de ruimte. De Banshee is de oude bekende grondtroepen ondersteunde vliegtuig.
    Ik heb in Halo 2 nog geen een keer de U-wing dropship gezien...Die vond ik wel wat hebben...zouden de covies ze er uit hebben gegooid?

    Het verhaal van Halo 2 is al een groot mysterie, er komt vast wel weer een maior plotwending. We zien sowieso een Covenant homeworld, das al eens bevestigd.
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik denk dat je nog niks hebt gezien van de U wing dropship omdat die volgens mij minder makkelijk in steden covenant kan droppen omdat hij groot is. De Phantom is wat compacter.
     
  14. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    De definitieve hoes van Halo 2! _O_

    [​IMG]

    Jammer dat ze dat andere logo met die twee erin hebben weggelaten.
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Mooie cover. Maar ik heb de limited edition gekocht. En niet omdat ik de cover van de normale lelijker vind, maar gewoon voor de extra disc. Maar wel een hele mooie cover
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    mag ik een bron zien, die meteen van bungie afkomstig is?
    ik geloof het namelijk niet omdat de subtitle er niet op staat, en microsoft game studio's erbij staat.

    Microsoft staat er bij halo niet op, en de subtitle wel. Deze cover is gewoon een tijdelijke om een leeg gat op te vullen
     
  17. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Is bij mij in ieder geval wel zo ja.
    Meteen op Xbox Live gaan en dan lekker knallen en me battle suit maken, en een vette tag maken voor op me arm.

    Benieuwd of er nog Halo 2 "clans" komen.
    Lekker een beetje tactische spelen met elkaar.Zelfde suits maken als je clan m8`s.

    *)
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    dat logo van 16+ verziekt die cover een beetje.
    ben ik blij dat ik de sp edition heb besteld
     
  19. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het al de echte is, vind ik hem iig mooier als de vorige die al werd beschouwt als de echte. Maar nog steeds die dikke XBL band, die wat dunnere bij de oudere Live spellen vond ik mooier. Maar ach dat is wat muggenziften.
     
  20. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    De bron heb ik van een gerenomeerde gamesite eye albertootje volgens mij is er geen subtitle! _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina