1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind hem mooier dan de vorige, maar ik vind hem niet geweldig. Maarja, ik krijg toch de limited edition.*)


    Trouwens, die "gerenomeerde" gamesite zegt dat de Amerikaanse cover wel bekend was. Waarom zouden ze voor Europa een andere hebben terwijl deze net iets anders is dan de vorige (wel mooier vind ik, zijn houding is nog nét iets cooler nu).
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2004
  2. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    I can't wait anymore :'-(
    Maar wat is die cover mooi _O_ Alleen weer die vette Live balk. Ze moeten echt die dunnere Live balk doen die staat veel mooier.
     
  3. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de LE.. Maakt mij niet uit, ben namelijk verliefd op Halo...8)8)8)
     
  4. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Mooie cover, ik krijg de LE, wel jammer ik vind deze mooier. Maar toch moet ik de LE hebben.
     
  5. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind zelf de LE eerlik gezegd niet zo bijzonder. De extra's interesseren me totaal niet. Maar toch leuk voor zo weinig verschil met de "gewone" versie.
     
  6. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe wallpaper, hijs mooiheel mooi *)

    De 'bekendere maps' zijn wel erg groot, er zullen vast nog wel kleinere zijn. Maar mij lijkt het dus ook echt vet om in die grote maps te gaan spelen, dat je elkaar gewoon een tijdje niet tegenkom. Blood Gulch 1 vs 1 is immers ook erg leuk. Wat vinden jullie hiervan?
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2004
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    hmm bungie kennende zullen ze het echt wel een sub title geven, had al wel wat gehoord, maar ik weet het niet zeker. en ik geloof niet dat dat de cover van halo 2 is, pas als bungie het zegt geloof ik het, anders gewoon niet. ik zal ff de sub title zoeken

    edit: ff gezocht en dit gevonden.
    hij lijkt er veel op, daarom lijkt het me sterk dat die eerder gepost is de definitieve is, het lijkt me dat bungie dat bekend maakt en niet een gamesite O-)
    zie hier:klikkerdeklik

    edit2: ik dacht dat de subtitle battle for earth was, maar correct me if i'm wrong
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2004
  8. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo kan je beter zien hoe ie eruit gaat zien:
    [​IMG]
     
  9. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1

    lol, de master chief komt de nederlandse jongens in irak helpen
     
  10. rieneman

    rieneman Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW, dat is echt een vette wallpaper _O_
     
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk een aardig maar ik heb halo 2 niet besteld voor de cover :p .
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Omg die wallpaper :) iedereen heeft nu natuurlijk weer een andere achtergrond :)
     
  13. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar die wallpaper is gewoon super stoer.

    Mooie licht weerkaatsing en detail in de battle armor..

    Toppie
     
  14. halodude

    halodude Guest

    halo was wel aardig maar ik weet niet of dit echt een topper gaat worden hoor
    eerst zien
     
  15. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zit er in de LE?
    Weten we eigenlijk wat er echt in zit? Tuurlijk, 2 discs.. maar hoe? In een normaal Xboxdoosje, maar dan met 2 plaatsen voor een disc, en het boekje apart in de doos?
    Neej, je hebt gelijk. Ik bedoel, het is niet alsof er ook maar iemand het spel gepreorderd heeft |:- Kijk nou naar mij, alsof ik iemand uit nederland vraag of ik het naar hun mag laten sturen en dat zij het naar mij sturen, om alleen de Limited Edition te kunnen hebben.
    We zijn ook al weer aan Geruchten en Feiten deel 4, maar dat is met elke game zo, niet waar :p
    Moest het spel een gedoemde topper zijn, zou er toch helemaal warm worden gelopen van een filmpje over een betaversie op Zanzibar ofzow. Alsof ik zoiets al meer als 10x heb bekeken.
    Nee, Halo 2, ik ben helemaaaal niet zeker dat deze goed word, in feite ben ik nog niet eens zeker of ik dat spel koop _O_ _O_

    Ik hou van sarcasme :p :+ }:]
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2004
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    haha en dan heeft ie in zijn naam halodude, heb vertrouwen in bungie die brengen halo uit when it's done ga daar maar van uit hoor, ze zijn niet zoals bij EA daar hebben ze perfecte games 8) _O_
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik krijg steeds meer zin in Halo 2


    zie sig ;)
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei, zeer mooie screens...
     
  19. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game word dus echt zo gaaf. Vooral de multiplayer op Xbox-Live.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ?

    Anyway, ik geloof er niks van dat dat de final cover is. Ten eerste ist nog paar maand voordat de game uberhaupt uitkomt, ten tweede lijkt het me niet erg aanemelijk dat ze art-work van een kunstenaar zomaar gaan gebruiken en ten derde staat deze zogenaamde final cover al maanden op de site www.play.com als cover bij halo 2. Ik wacht wel op officieel nieuws van bungie ipv zomaar een site te geloven die geen official statement van bungee oid heeft. Niet dat de cover me veel uitmaakt. Zolang de game maar goed is ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina