1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    De graphics in mp zijn wel iets minder, maar in sp ziet het er zeker wel prachtig uit. En het gaat mij toch echt om de gameplay, anders ging ik wel voor Half Life 2

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik kan je zeggen dat de multiplayer in Halo CE geweldig was. Ik heb vaak zat op zondag met wat vrienden split-screen zitten spelen of over xboxconnect. Dit was echt zo cool!

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Zeker, de multiplayer van Halo CE was goed uitgewerkt, maar vooral voor gevechten over internet of met veel spelers achter 1 Xbox of system link. Het is geen multiplayer om met z'n tweeen te doen (hoewel dat ook leuk kan zijn), maar het is echt gemaakt voor lan party's, met z'n vieren op de bank of met (waar zij niet op hadden gerekend) XboxConnect. Ik denk dat Halo CE wel bedoeld was om al online te gaan bij de launch, maar Microsoft hier geen tijd meer voor had. Jammer eigenlijk, dan was Halo CE écht historisch geworden.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    alsof het nu niet historisch is geworden, halo verkoopte de xbox bijna gewoon in zn 1tje(beetje overdreven)

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja oke het is wel uitlokken van framedrops ja :) maar ook als je op sidewinder met acht man zit en er is een groot gevecht dan komen ook wel de framedrops..

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Jah, dat verbeteren ze vast wel in Halo 2. Als Halo 2 net zo goed wordt als zijn voorganger is het al een topper, en het is nu toch wel duidelijk dat Halo 2 op alle fronten Halo voorbijstreeft. Halo 2 gaat niet tegenvallen.
    Yes, een nieuwe OneOneSeven op HBO

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik denk het ook wel. Ook al zou de framedrop er nog steeds een beetje zijn dan koop ik hem nog steeds. Leuke Oneoneseven :)

8. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    1 persoon vindt dit leuk.
  9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    3 wapens :eek::cool:

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Die je niet tegelijk kan afvuren..wisten we toch wel een beetje van de E3 demo, alleen toen was het derde wapen niet dual wieldable. (nl de Batle rifle of het plasma zwaard+needler(links)+SMG(rechts)

11. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb het idee dat ze met censored de ATV bedoelen.

deze schets laat het ook zien dat de atv´s in de multiplayer zullen zitten! _O_

ohja en sommige zeggen dat halo 2 er ook weer niet zow super uitziet
    ik denk daar heel anders over! ten eerste omdat de screens die nu zijn voorgeschotelt al mooi zijn + de filmpjes ( e3 ) en nu vertellen ze ook nog
    in een artikel op bungie.net dat de grafics op de screens al veroudert zijn
    en dat ze nu nog mooier zijn. Das Toch Geweldig *) en laten we natuurlijk net de geweldige verhaallijn vergeten , want zonder dat was het waarschijnlijk een behoorlijk mindere game geworden!

net als driv3r heeft het nu geen zin om over de framerate te praten
    dat kunnen we zien als de game uit is ( en ik zelf heb nooit problemen gehad met de singleplayer met framedrops) wees blij dat we een xbox hebben inplaats van een ps2 ofzo want daar stickt het van de framedrops!

dit wou ik ff kwijt _0/

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    @baszs, gelijk heb je :)

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Niet zo mooi in vergelijking met spellen op de PC misschien, vind je het gek? Halo 2 is (ongetwijfeld) een van de (of de) mooiste spellen op Xbox.

Dat ATV in multiplayer zat is niet echt een verrassing, het had me eerder verbaasd als ze hadden gekozen hem alleen in singleplayer te gebruiken. Bovendien is die 'schets' al weer een tijdje oud, toch? Of het stond al in een magazine oid..

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja het stond in de xbox magazine. Daar stond ook in dat je mischien met die voertuigen kon stunten (zie plaatje) maar ik denk dat dat gewoon onzin is want ze gaan er echt geen tony hawk van maken. Dan word het iets te....

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dat is gewoon een grap van Bungie (op dat plaatje).

XBM is vreselijk.

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja wou ik net zeggen want als dat echt zo zou zijn verkloot het gewoon de style van halo :cool:

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    haha,stunten is wel een beetje Halo stijl..Warthog jump..Bungie heeft oa daarvoor die ontploffende reactortjes in het spel gebracht..en grote stapel en dan *BOEM*!

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja maar dat is wel iets anders dan dat poppetje op dat plaatje. Hij hangt er gewoon aan net zoals bij motor cross gedeuntes.

19. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ze hebben het toch steeds over verborgen voertuigen ?!
    Toen ik de Making of Halo 2 aan het kijken was zag ik dit op de achtergrond toen die Jason iets aan het vertellen was.
    Ik heb em nog nooit ergens anders gezien.
    Wat denken jullie ?

2 mensen vinden dit leuk.
  20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    lijkt een beetje op een ghost, ook al is t m niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina