1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    zit er dan een zilver hoesje omheen (in dat tinnen bakkie dan) *) ?????
     
  2. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb een vraag,

    je kan als je de flag hebt met multiplayer niet een warthog o.i.d besturen, maar kan je met iemand meeliften (in de passengerseat dus)?
     
  3. Rovak

    Rovak Guest

    ja da kan maar je kunt niet in de gunner seat of driver seat
     
  4. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Naar aanleiding van dit vette, vette uitgebreide ingame multiplayerfilmpje }:] gepost door Rovak _O_ heb ik wat vraagjes aan jullie.

    Als je 2 wapens in je handjes heb heb je een veel kleiner gezichtsveld. Op een heel scherm is dat niet zo erg, maar wat nou als je met z'n 4en splitscreen zo'n scherm moet delen. Wordt het dan niet veel te klein?

    Ik zag ook dat je redelijk snel iemand neerschiet, ik kon niet helemaal opmaken hoe dat healtsysteem werkte, maar ga je niet te snel dood? Je gaat bij Halo 1 natuurlijk ook snel dood door 3 schoten van de pistol, maar toch.
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan het wel voordelen en nadelen opleveren, je krijgt lekkere snelle gameplay, maar aan de andere kant kan het ook zijn dat je dood bent voordat je weet vanaf waar er op je geschoten word
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Je kon bij Halo1 instellen hoeveel shild en hoeveel leven ieder had. Denk dat je dat hier ook bij kunt doen en dan kun je ervoor zorgen dat je minder snel doodgaat.
     
  7. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Maar het heeft ook voordelen , je moet nu tactisch meer vooruitdenken alvorens actie te ondernemen , net zoals echte soldaten .
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nah hij werd er wel door twee chiefs tegelijk belaagd, en hoe dichterbij, hoe dodelijker met die wapens! :) Van een afstand bak je er nog niet veel van met die SMG en needler, zo accuraat zijn ze niet en de needler misschien wel krachtig, maar redelijk sloom :)

    Plasma rifle SMG lijkt is wel redelijk dodelijk op medium range. omdat de plasma rifle nauwkeurig is. Pistool misschien ook met overcharge.
     
  9. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Het lijkt net alsof je het gespeeld heb ;) . Met 2 SMG's valt toch nauwelijks te schieten, je 'trilt' dan heen en weer. Is het ook lastig om een warthog te besturen tijdens het schieten met rockets?
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    overcharge met plasma pistol was in halo 1 niet zo accuraat vond ik hoor, had niet echt veel snelheid en had ook niet veel afwijkingsvermogen, dus makkelijk te ontwijken
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  11. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je dat de plasma rifle niet zo accuraat is? Met de plasma pistle ben je idd kansloos tegen een pistol.
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 't ook gespeeld...

    Is allemaal heel goed te doen hoor, je maait mensen razendsnel neer van dichtbij!!!! 2 SMG's is inderdaad het minst nauwkeurig, je kan beter een van de twee een ander wapen hebben, doe je ook meer schade en is variabeler op afstanden. Enige probleem wat ik merkte is dat ik steeds vergat mijn linker trigger over te halen en eigenlijk de hele tijd met maar één wapen (het rechter) van de twee shoot. Het is effe wennen weetje... :+

    Je kan ook geen granaten meer gooien als je twee wapens hebt, en ook niet meer aanvallen met de kolf.

    Ik ondervond geen kickback van rockets tijdens rjiden met Warthog, ik heb geschoten met de rockets, en gereden terwijl er geschoten wordt. Maar als je geraakt wordt dan vloeg je lekker in de rondte!


    Edit: dit geld voor wanneer ik 't speelde in mei, dus weenie hoe 't nu zit.
     
  13. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    wist ik :)

    Nu we toch met een vragenrondje bezig zijn. Moet je er echt lang aan wennen, het springen bijvoorbeeld? Werkt het healtsysteem een beetje ivb met opladen en terugtrekken enzo? En in dat filmpje lijkt die ghost wel de MC aan te raken maar hij is niet in 1 keer dood, is hierin wat verandert tov Halo 1?
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja hij ging heel langzaam die ghost en hij liep net weg. Springen is zelfde als Halo 1 nog, vrij langzaam en zweverig, dat mogen ze best aanpassen als je 't aan mij vraagt, maar misschien springt de chief wel zo hoog dat dat hoort ofzo, dunno.

    Schildsysteem is zelfde, dat er geen health meer is, tja, dunno! Maakt mij persoonlijk niet zo veel uit als 't effect maar 't zelfde ongeveer is, denk dat ze dat hard getest hebben. (en nog testen)
     
  15. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Was het je ook gelukt om over een ghost te springen, kan het trouwens ook over een warthog? En kan je met je tegenstander samen in een warthog zitten?
     
  16. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    met je tegenstander samen lijkt me niet echt logisch (en nodig)
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja je kan gejacked worden, dus een vijand kan opeens achter in je Warthog stappen terwijl jij rijdt.

    Boarden niet gebprobeert, je bent heel erg aan 't spelen zoals Halo 1, dus dat vergeet je in het begin natuurlijk veel!
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    De chief die heeft door inentingen enzo allemaal upgrades (of hoe je het ook noemt) zoals slimmer, sterker, sneller, reflexen verbeterd en dan ook het springen dat beter is geworden.

    Ik denk over het stukje met die ghost is dat de ghost gewoon te langzaam reed. In Halo vond ik het soms irriterend als je werd overreden door een ghost of warthog terwijl hij erg langzaam rijd. Ben ik blij om dat dat is verbeterd :9
     
  19. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook

    Het kan dus wel. Dankje Kobold voor de antwoorden :9
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maarja je kan boarden of niet. En geef toe 't is verdomde leuk! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina