1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    t schiet me net te binnen, maar heb je ook in bungies gevlogen/zien vliegen?
    Zijn ze neer te snipen?

    DE UPDATE
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  2. Rovak

    Rovak Guest

    het lijkt me sterk dat je ze kan neer snipen want als mensen hier een bietje goed in worden dan is de lol eraf, ik heb wel gehoord dat je ze kunt boarden (hoe wil je da in godsnaam doen)
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken dat je de linker trigger bijna niet gebruikt. Dat zal denk ik voor de meesten wel wennen wordt om met twee wapens tegelijk te schieten.

    Maar als je 2 wapens in je hand hebt, dan kan je geen granaten meer gooien, dat is best lastig, want ik gebruik best veel granaten, dan moet je nu je linkerwapen weg doen om een granaat te pakken. En dat terwijl 2 wapens veel sterker is. Hmmm, dat word flink wennen.
     
  4. Rovak

    Rovak Guest

    meer nadenken en meer tactiec gebruiken, ik denk da ik gewoon mijn aim ga oefenen en zo veel mogelijk 1 wapen houd omdat ik dan meer kan doen en flexibeler tijdens combat, een granaat werkt beter tegen een hog als 2 wapen denk ik.
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat ik gewoon probeer om snel te kunnen switchen zodat ik snel dat linkerwapen even weg doe, een paar granaten gooi, en dat wapen weer erbij halen. En dan natuurlijk ook zorgen dat je goed met de wapens enzovoort overweg kan.
     
  6. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd... wordt al zo lullig als je maar met bepaalde wapens overweg kan, maar met anderen totaal niet.
     
  7. Rovak

    Rovak Guest

    ik hou vaak lanpartys bij mij thuis met een man of 12 en dan gaan we altijd een bietje practisen op de aim enzo en zodra halo 2 uitkomt hebbe we weer een lanparty en dan gaan we ALLE opties proberen die halo 2 heeft en kijken hoedat de wapens en wagens op andere dingen reageren en tactieken uidenken
     
  8. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5


    Freak :) zo leuk is halo nou ook weer niet :)
     
  9. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    zitten er nou bots in halo 2? :)
     
  10. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je met de rocket launcher ook op spartans/elites locken in de deathmatch mode?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nope dat kan niet ..je kan alleen een voertuig tracken met een rocketlauncker
     
  12. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan zo een nieuwe thread maken:
    Vragen over halo 2? Hier krijg je antwoord van Kobold :+
     
  13. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je The First Strike heb gelezen weet je dat ze neer te snipen zijn, maar de vraag is of dat ook in het spel kan.

    Kan....
     
  14. jurjen1

    jurjen1 Exit Light

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vroeg me af of je in de multi-player van Halo 2 ook bots kan adden voor extra speel plezier ;)

    nu staat het hier vast wel ergens in deze thread maar ik had geen zin/tijd om de ze hele trhead door te lezen

    maar zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

    alvast bedankt
     
  15. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me dat ook af :)
     
  16. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Is (nog) niet bevestigd.
     
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Bungie heeft bots nog niet bevestigd, maar Fardo d8 dat het niet door ging maar hij zou zijn bron nog zoeken. Ik houd het erbij dat het nog niet cker is.
     
  18. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2004
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    :+ :) een granaat uit de mond _O_

    Ik heb live en een goede verbinding maar toch wil ik ook wel bots. Timesplitters 2 en Unreal Tournament vond ik erg leuk met bots.
     
  20. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuw filmpje (shaky cam) van multiplayer halo2:

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina