1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nooit "officieel" gezien nee, ziet er ook vrij vreemd uit. Heb ik niet echt een idee van 'dat zou het kunnen zijn'.
     
  2. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    is dat niet zo'n zweefding van de prophets?
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  3. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee prophets schijnen een soort van gruntsize te zijn. En masterchief is 3 keer zo groot dan...
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, maar ..hmz... kan best hoor dat het zo'n prophet ding is. die prophets zijn wel grunt size maar ze hebben ook zo'n enorme hoed op zeg maar. Gouden platen. Het kan heel goed zo'n prophet ding zijn, want MC zit idd wat krapjes.
     
  5. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
  6. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
  7. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    W8 leesm ik daar nou dat ze de aarde niet willen vernietigen
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik weet niet of die reclame echt is of niet.

    Maar als de Covenant van de aarde af zou willen zouden ze hem vanaf de ruimte al kunnen vernietigen net zoals ze met een x aantal andere planeten hebben gedaan. Je kan al zien in de announcement trailer dat er op de grond hevige gevechten gaande zijn. Het zal ongetwijfeld worden uitgelegd in het spel. :)
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  9. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    de covenant wilt toch naar de aarde omdat daar ook artifacts van de forerunner zouden zijn. dezelfde reden waarom ze Reach niet vernietigd hebben.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja inderdaad, als ze gewoon de aarde willen kapotmaken doen ze dat wel vanuit de ruimte, waarschijnlijk heeft de aarde een betekenis voor ze, zoals Halo eigenlijk ook een belangrijke functie voor de Covenant was. Ze willen alleen ff mankind uitroeien en de aarde overnemen lijkt me.

    Hebben jullie de update al gelezen?

    De HUD die je met de multiplayer demo zag is dus niet de echte (wat de meeste al dachten) en ze hebben hem verbeterd mét een "multiplayer scoreboard as part of the HUD". Ben benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken. Wel grappig dat ze een hele usability test uitvoeren, ze denken echt overal aan. Perfectionisten!
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt. De locatie van de aarde is namelijk genoemd op de steen bij Sigma Octanus IV toch? daarop stonden de coordinaten van Reach en van Sol. Daar hebben de Covenant neem ik aan onze coords weg. En de aarde herbergt wss idd Forerunner Artefacts, net zoals Reach....
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Verse ad, kan best fake zijn maar hij blijft cool :)
     
  13. FabianNL

    FabianNL Guest

    die kans is best groot ja dat ie nep is, maar toch leuk bedacht dan ;)
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat dus om de augustus editie van het blad EGM. Het is dus een 'officiele' advertentie. Tenminste dat haal ik eruit xD
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Augustus editie? Het is nu juni en volgende week juli, en daarna pas augustus..
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Wat willen jullie iig lezen in het verslag van Mirik, mij part slaat hij het standard deel over en treed hij in details. Zoals hoe wordt de warthog ge-hijacked? Wat zijn jullie vragen, kunne we evt in een pmtje sturen
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik wil iig veel meer details horen, de kleine dingen die normaal gesproken weg worden gelaten in een hands-on. De basis-informatie hebben we nu wel gelezen.

    De hands-on op het forum van Opa-ages (oid) was bijv. erg goed.
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja veel kleine details. Ik wil minpunten horen als die er zijn. Ik wil gewoon alles wat er over te vertellen valt.
     
  19. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ALLES. gewoon. Alle kleine dingen, beschrijving van 'het gevoel', Miriks coolste acties etc. Zou hij dat nog weten?
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nou ik weet iig wel dat als ik Halo2 voor het eerst speel het nog zeker weet na een maand.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina