1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Die reclames zijn in Canada gezien, maar ik heb ze nog niet kunnen vinden. Er zijn ook screens van de chief die een brute gun vasthoud, maar heb ik ook al niet kunnen vinden :mad: zodra ik ze vind post ik ze hier
     
  2. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    neen,absurd is en blijft geld geven aan een game waar je nog niks of bitter weinig vanaf weet.en ZOALS IK AL ZEI:IK HOEF ER NIET ALLES VAN TE WETEN,maar wel meer dan niets graag.waarom zou je een game kopen waarvan je niet eens weet dat ie goed zal zijn;goed,het is de opvolger van Halo;en goed,iedereen blijft maar tot vervelens toe herhalen hoe briljant hij wel wordt,maar NIEMAND hier kan dat garanderen.
    verder blijft het het idioot te veronderstellen dat er 'geen nieuwe verrassingen meer zullen zijn' als er een paar vragen beantwoord worden.als Halo2 werkelijk de immense en intense ervaring wordt die iedereen verwacht en die bungie belooft,maken die paar onthullingetjes geen ene reet uit.ten slotte is niemand verplicht die te lezen.
     
  3. charlie666

    charlie666 slayer

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    oejoejoejoei

    /Mod Reageer met iets meer inhoud alsjeblieft. :) Dit zegt niet zo veel natuurlijk. - XiroKe
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2004
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Niet lullig bedoelt hoor, maar wat zou jij dan bijv. willen horen?

    Specifieke informatie over de singleplayer? Zelfs dat heb ik liever nog niet, juist veel leuker als het geheim blijft (imo). Ik dan ook blind vertrouwen in Bungie en kunnen ze de fout niet in gaan. Dat kan ik zelfs zien aan de beperkte informatie op papier, maar aan media is het nu toch vrij breed.

    Een x aantal maanden geleden was het elke keer rep en roer als er een screenshot op het net te zien was. Toevallig las ik kort geleden dat iemand (mogelijk jijzelf) het filmpje van 50 min niet had uitgekeken omdat hij saai was (of iets langs die lijnen). Dat geeft wel aan dat we nu redelijk verwend zijn.
     
  5. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat kan je natuurlijk van geen enkele game, helemaal niet als het voor het eerst is dat de game uitkomt. Van Halo kon ook niemand garanderen dat het een meesterlijk spel was. Er waren echter wel duizenden fans die vonden dat het spel meesterlijk zou worden. Bij Halo 2 is dat uiteraard alleen maar erger geworden. Iedereen weet dat het de basis van Halo heeft en daarmee al bijna het kopen waard is. Ze laten screenshots zien en vertellen over de verschillende nieuwe dingen die ze in de single- en multiplayer gaan toevoegen. Meer hoef ik niet te weten. De filmpjes over zowel singleplayer (E3 2003 ) en multiplayer (E3 2004) hebben me nog meer weten te overtuigen. Maar natuurlijk kan nog steeds niemand garanderen dat het spel goed wordt. Ik kan je wel garanderen dat het spel niet slecht wordt ;)
     
  6. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    kort gezegd:ja,ik wil meer info over de single play.het multiplayeraspect interesseert me namelijk geen reet.kijk,dat jij,en veel anderen,blind vertrouwen hebben in bungie is nu net mijn hele punt.dat is uiteraard jullie goed recht,en dat jullie verrast willen blijven ook.ik zie daar echter de logica niet van in,ik vind dat er alles in vraag gesteld mag (en zelfs moet) worden.naar mijn mening is bungie een goeie developper,maar niet heilig en zeker niet zo immuun dat ze wat mij betreft mogen teren op hun reputatie.dat is dan weer mijn recht,dacht ik zo.en neen,mochten ze (hypotetisch gesteld) die info vrijgeven,dan moet die uiteraard ook niet in jullie gezichten ingewreven worden,da's ook totaal mijn bedoeling niet.
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is misschien heel erg oud... Het zijn audio-stukjes over de stemmen die in halo 2 zitten, wel grappig.
     
  8. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Duuh, je kunt toch bij geen een game garanderen dat de game goed word.

    En volgens mij moet jij is wat beter zoeken, want er is zat informatie maar die heb jij volgens mij nog niet gezien. Want jij klinkt net alsof er nog amper informatie is losgelaten, nou dan moet je toch is wat beter uit je doppen kijken.
     
  9. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    1. maak jij je niet een heel klein beetje erg druk om niets?
    2. Jezus, wat is jou verhaal irritant om doorheen te komen, werkt de spatie niet op het toetsenbord? en de zinsopbouw en alles.. ik ben ook niet bepaald een dichter, maar probeer het vaak wel een beetje leesbaar te houden.
    3. Het duurt nog een paar maand voordat halo 2 uberhaupt uitkomt, de hype die ontstaan is van halo 2 is er een die bij veel grote spellen is, en dat is ook niet vreemd: Overal dolenthousiaste previews en het blijft de sequel van een, in vele ogen, legendarisch spel. En het spel heeft toch voor een groot deel de xbox verkocht.
    4. En ik moet zeggen dat ik van mening ben dat er juist al vrij veel informatie is over halo 2, single- en multiplayer. Bij de meeste spellen blijft het tot voor de release bij een hoop plaatjes en een paar korte filmpjes maar de mensen van bungie hebben je al echt laten proeven hoe het is met een lange singeplayer demo en een lange multiplayer demo, verder moet ik zeggen dat ik blij ben dat ze het verhaal niet verklappen en teveel laten zien, wat is daar nou aan? En jij gaat mij nu niet vertellen dat je niet verwacht dat bungie een hoogwaardig product af zal leveren, en dat, of je nu wel of niet fan bent van halo of overtuigd van de kunsten van bungie, de beelden en verhalen voorzichzelf spreken. Ze teren niet op hun reputatie, ze CREEEREN een reputatie.
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nieuw filmpje uit Duitsland, kwaliteit is zeker niet fantastisch, maar het kijken toch even waard. Je kan er (imo) veel beter uit opmaken hoe goed Halo 2 er (zelfs in mp) uit ziet. :)

    Klik
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    waarom heet die file Zanisbar....rare jongens, die Duitsers...
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  12. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8

    Precies. Ik geef Tigerstyle groot gelijk. Het enige waar jij gek van wordt is dat gehype om Halo 2 heen. Daar ben ik het wel mee eens. MAAR, alles wat ik nu van Halo 2 heb gezien laat me achter met een lust naar meer. Bungie heeft dit goed gedaan en ik verwacht ook dat ze goed werk afleveren. Dat weet ik wel zeker. Het is goed dat ze niet teveel verklappen anders hoef ik het spel niet eens meer. En spellen koop je meestal op basis van reviews uit de PU of XBM maar eigelijk koop je die spellen ook blind. Er moet een verrassing blijven. Dus het is onzin wat je zegt.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Als dit waar is.... zeker de moeite waard om te lezen, in het midden word het intressant.
     
  14. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Elite en Spartans in een team zie ik..cool!
     
  15. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    k stop niet met lezen en kijken , want dat lezen en kijken zorgt er voor dat ik esteeds meer zin in halo 2 krijg
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb tot nu toe alleen maar een stuk van de 'intro' gelezen en het komt bij mij nu al niet erg geloofwaardig over, maar goed, toch benieuwd wat hij te zeggen heeft.

    Edit/ ben inmiddels een stuk verder, volgens mij gewoon iemand met een rijke fantasie en te veel tijd over.

    "- First meleeing. In our build of the game I noticed meleeing was substantially different from HALO. It seemed to me that if you were really close you would just whip your gun out and smack them but if you were far enough away it would do that lunge attack that you do with the energy sword when it locks on. With the sword it's great because it kills usually in 1-hit but with melee it doesn't and left me vulnerable numerous times when I missed. I also noticed it was very heavy on the upper-cut motion and that if you weren't below your target or pointing downward you were just as likely to lunge clear over their head and completely miss them. The other thing I noticed is that when you are on the receiving end of a melee attack it seemd that you got stunned for short period of time. Did you encounter this? What was annoying is that you could be filling the other guy full of lead, he smacks you, then while you're stunned he unloads on you with a full clip before you can return fire. I found this very annoying. "

    Vooral dit ruikt naar bs. In Halo 2 moet je juist dichterbij gaan staan om iemand neer te meppen.. Lunge attack met een (bijv.) Battle Rifle.. vraag me af hoe de animatie daarvan er uit ziet. Klinkt ongeloofwaardig.

    Overigens was met het Covie zwaard de lunge attack een lock on, dus onmogelijk om te missen als je eenmaal een lock hebt op iemand.

    Dan op het eind over het stunned worden na een melee attack, dat zou best kunnen, maar wat niet kan is dat iemand een complete clip op je kan legen. Uit de filmpjes kan je al zien dat mensen vrij snel sterven, tenzij hij het gewoon zo verwoorde om z'n punt duidelijk te maken..

    De tank is volgens hem ook overpowered, vreemd, hij zegt een fan van Halo PC te zijn dus zou je verwachten dat hij wel bekend is met de Scorpion. Laatste informatie uit de OXM zei toch duidelijk dat de tank aan kracht heeft moeten inleveren?
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    In Halo was de tank niet overpowered, heel simpel om een headshotje te geven, in Halo 2 heb ik vaker gehoord dat hij overpowered is. En misschien met die melee lunge ding, dat ze dat bedoelen van de "melee combo's" die bungie ons heeft belooft. Die levels klinken IMO wel erg "bungieachtig"
     
  18. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Melee Combo's zijn geschrapt, terwijl we die in het E3 filmpje van 2003 zagen. Zelfde geld voor de sprint optie, die zit er ook niet meer in.

    Heeft iemand trouwens al de scans van dat GMR artikel...?
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Een paar dingen die mij tot nu toe van die filmpjes zijn opgevallen:
    -Het is niet master chief vs. convenant
    -Dat zwaard word nauwelijks gebruikt en is zeer makkelijk om te pakken
    -Je bent binnen een paar seconden dood
    -Nog geen nieuwe convenant wapens
     
  20. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat viel me ook op. Ik hoop maar dat ze de shields sterker maken, of de filmpjes die je zak waren slechts noobs. Toch heb ik het gevoel dat ze het schild iets minder sterk hebben gemaakt tov halo (1)
    Wat wel positief is, is dat je nu vaker moet schuilen, wat mogelijk meer tactiek bij het spelen zal moeten opleveren
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina