1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht al dat ze die sprint functie hadden laten vervallen :{
    Dat hadden ze een hele tijd geleden aangekondigd maar ik heb er daarna niks meer over gehoord, leuk me wel een leuke functie, maar het zal wel een reden hebben dat ze die eruit hebben gehaald.

    Heeft iemand al iets van bungie waarin ze duidelijk afstand nemen van online co-op?
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben ze gezorgd dat je eerder dood gaat zodat de snelheid wat omhoog gaat. Want in deel 1 duurde het vrij lang voordat je dood was.
     
  3. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    dat vind jij dan maar.ik word helemaal nergens gek om,de hype negeer ik.het is het feit dat iedereen zich er door laat meeslepen,zonder verder nadenken begrijp ik gewoon niet.en hoe,kan je nou al spreken van reputatie-creeren zonder het resultaat (halo2) in al zijn glorie te hebben gezien?kan je niet.dat je er vertrouwen in hebt is blijft mij gelijk.ik heb dat niet.ten slotte @Tigerstyle qua dialectiek en zinsstructuur ben jij de eerste en tot nog toe enige die erover zeurt,nogal kinderachtig argumenten naast de kwestie.anyway,het lijkt me niet dat iemand hier van zijn/haar mening afwijkt.(ik ook niet,trouwens)dus wat mij betreft kan ie zo wel weer.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Wat???! misschien geen online co-op 8)
    proberen ze de game te verneuken ofzo... dit was nou juist het gene waar ik het meeste naar uitkeek :'-(
    Hopelijk gaan ze niet de kant van fable op. Eerst allemaal vette features aankondigen en dan er weer vrolijk uitslopen.
     
  5. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    jongejongejongejonge, nogmaals, waar maak jij je in godsnaam druk over??
    Over het reputatie creeren, jij had het erover dat mensen teveel op 'de reputatie van bungie' en halo 1 zoude gaan en er van verzekered waren dat halo 2 dan ook zo ongelofelijk goed zou worden, maar nee, dit komt door hetgeen wat wij allemaal te zien hebben gekregen van Bungie van halo 2, en het is dan ook een reputatie aan het creeeren met de serie halo, niet alleen 1 goed spel (halo (1)), en je kan zeggen wat je wil, maar een reputatie krijgt bungie zeker, bij een bagger en een topspel. Misschien vergeet je dat de hele halo 2 hype nog vooral is gebaseerd op de halo 2 singeplayer demo, en verder de halo multiplayer demo en vele goede previews, en natuurlijk ook een beetje door halo 1, maar ik denk idd maar voor een beetje. En ik meot zeggen dat ik het vreemd vind als je niet van je mening af zou wijken, ik ben er heilig van overtuigd dat het spel gaat ruleren, dit nog vooral door de singleplayer demo van VORIG JAAR MEI. En die kinderachtige argumenten van mij zou ik graag wel eens horen.. En verder blijf ik nogal geirriteerd door jou manier van typen, je kunt het toch met hetzelfde gemak op een normale manier met hoofdletters punten en komma's neerzetten? En ik betwijfel of de mods jou manier van typen niet anders zouden willen zien.
     
  6. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Sorry hoor, maar dit leest inderdaad irritant.
     
  7. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je geen hoofdletters gebruikt, begrijp ik wel il bruto. Dat doe ik zelf ook niet altijd, maar ik vind het vooral vreemd en onoverzichtelijk dat je wel spaties gebruikt in je zinnen, maar bv. niet achter punten en komma's.

    Verder ontopic: ik vind de hype rond dit spel eigelijk wel leuk, aangezien we met z'n allen veel verwachten van dit spel en dat we tov andere spellen al meer informatie over deze game gehad hebben.
     
  8. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    En weet iemand of ook het leanen eruit is gehaald. Dat werd zo'n beetje in het begin bekent gemaakt dat je om een hoekie kon leunen om te kijken.
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ben dan bang dat dat erook uitgehaald is.
     
  10. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    :confused: meen je niet...leek me op zich wle praktsich/realistisch. Wat is jouw bron?
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ken de bron niet, maar volgens mij klopt het wel, ik lees het overal.

    Verder niet erg (imo), melee combo's ging net een beetje te ver, Halo 2 moet gewoon Halo blijven en niet te veel willen. Die sprint optie.. mja.. Kan ik weinig over zeggen.

    Volgens mij zijn ze niet geschrapt omdat ze het niet konden, maar omdat het gewoon niet werkte (of leuk was, zoals de ATV).
     
  12. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Halo moet idd halo blijven, het moet simpel blijven maar toch geweldig. Dit soort 'rare' opties zijn er gelukkig uit gelaten. Het wordt allemaal al ingewikkeld genoeg dus van mij mogen deze dingen er cker uit blijven.
     
  13. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Tsjah, teveel gimmicks zou de chemie kunnen verstoren, en hoe leuk het ook klinkt om iemand zwaar inelkaar te combo'en lijkt me het niet meer echt halo.
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
  15. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    plaatje van Rigest:
    [​IMG]


    (ennuh Rigest, misschien kun je beter naar de 1e pagina van het artikel linken :+ )

    /edit: Hmmz, je zou toch niet zomaar zo op die tank kenne staan fwel? ik vind het er niet echt authentiek uit een level uitzien, maar de geweren zouden zo kunnen kloppen, de 1 is wel erg groot 8)
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2004
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je naar New Mombasa kijkt (in E3 2003 filmpje bijv.) dan zie je alsof er een deel van de stad 'zweeft' als het ware. Kijk maar, net voordat de Pelican door het beeld heen vliegt kan je het goed zien volgens mij. Ik ga het zo zelf ook weer bekijken. :)
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Denk niet dat het new mombosa is, anders zouden die gasten het ook wel hebben geweten. En dat grote gun is de beam rifle = dus een sniper. Maar een vliegend kasteel :) geweldig!
     
  18. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    haha Xiroke, FREAK!! maar je hebt wel gelijk zeg.. die demo al een tijd niet meer gezien, terwijl die volgens mij nog meer hype teweeg heeft gebracht als het halo 2 mp filmpje. Wat ik wil is of een filmpje van al de nieuwe guns, of een soort enclopedie van de guns en diens karakteristieken. Dat is namelijk nog een van de weinige punten waar ik af en toe mijn twijfels bij heb, zoals de fuel rod gun waar ik een grote hekel aan heb gekregen bij de pcversie en die nieuwe besproken gun die wellicht bestaat, namelijk een of andere witte bol die mensen en convenant kan electruceren.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2004
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nou, volgens mij geef je een nieuws site toch net wat te veel credit hoor. Maar ik kan me vergissen.

    Alleen als ik vliegend kasteel hoor denk ik niet echt aan Halo 2, als het ergens in dat deel van New Mombasa was dan zou het al een stuk duidelijker zijn.
     
  20. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Het enige waar ik me aan erger in Halo 2 is het feit dat de Assalt Rifle is vervangen door een SMG (hoe komen ze erbij? een close-quarter SMG voor op het slagveld !) en het dual-wielden.
    Verdre laat ik Halo 2 voor wat het is en laat me lekker verrassen !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina