1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel fijn dat ze die sprint en melee functie weg hebben gehaald. Halo is een shooter, geen vechtgame. Ik vind het ook jammer dat ze in de nieuwe Unreal Championship een melee vecht systeem stoppen. Dit hoort niet thuis in een shooter.
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    inderdaad, het heet namelijk niet voor niets een shooter
     
  3. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    mwoah, die sprint optie en dat je lampen e.d. kan uitschieten zou ik best willen houden(SinglePlayer only) dan, dat lijkt me best leuk, kijken hoe de Covvies daarop reageren.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Dat waren ook juist punten van verbetering ten opzichte van deel 1. Beetje vreemd als ze die oppeens weglaten.
     
  5. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet niet hoor, maar ik vind die sprint niet echt en verbetering maar een gimmick waar je dan wel misschien harder mee kan lopen maar het een heel ander spelletje meewordt.. ik ben blij als die weg is..
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    owk, ik kwam op xblgamers.com een geweldig artikel tegen over halo 2. En ik dag die wil ik de engels begreipende xbw bezoeker niet onthouden.

    het artikel heet Halo 2 Sucks en het zegt precies wat toch wel even gezegt moet worden.

    Klik hier!

    veel lees plezier
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Halo 2 Screens
    klik
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    die laatste screen vind ik wel vet:
    [​IMG]

    De blauwe lijntjes zijn toch van de covenant sniper?
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2004
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    dat kronkelende blauwe is de trail van een Banshee (de tweede). Die groene weet ik niet, misschien ook vanaf Banshee...een Fuel Rod gun..
     
  10. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    LOL, wel een mislukte sniper dan, ik bedoel een schot dat eerst een salto maakt is vreemd. Die nieuwe screens zijn echt magisch (mooi).
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2004
  11. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt helemaal gelijk. Begrijp me goed, ik ben erg benieuwd naar Halo2 en heb hem ook gepreordered (net zoals Battlefront en Burnout:cool: maar de hype is toch wel erg groot waardoor objectiviteit compleet verdwenen is en ook zal zijn wanneer hij straks uit is.
     
  12. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    De zoveelste hands-on op ign, er staat dat je niet kan laden tijdens dual-wielding. Ik dacht dat dat wel kon. Er wordt nu eindelijk wat anders gespeeld. Wel weer in Zanzibar, maar dit keer Slayer.
     
  13. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    hehe, die salto is de trail van een banshee, kijk maar es goed! de Banshee boost daar! (of is dit standaard, ziet er vrij fel uit) IGN handson stond al bij laatste nieuws, maar ik had het hier niet gemeld...niet echt veel nieuws...
     
  14. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Zooo vette screens 8).

    Het wachten word moeilijker en moeilijker...
    Maar het duurt nog maar 2 maandjes.
    Dit moeten we toch wel kunnen volhouden?
     
  15. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga het redden! Bungie heeft toch gezegd dat ze al meer informatie gingen vrijgeven? Ik denk dat het zo rond dit niveau zal blijven wat ik goed vind.
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hail Bungie!
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg leuk stuk om te lezen!! Ik ben ook wel zo'n persoon (like so many) die alles in de gaten houd en er als haantje de voorste bij wil zijn als er iets nieuws te zien is...

    Maar zo'n stukje is wel eens goed om te relativeren :p
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft inderdaad wel een beetje gelijk. De ophef rond Halo 2 is wel erg hoog. En nog steeds zoals alle andere games kan halo 2 gaan tegenvallen. Je moet de verwachtingen voor jezelf niet te hoog maken, dan kan het altijd meevallen.
     
  19. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    en in dat opzicht doet bungie dat misschien wel vooooor ons... We hebben 1mp en 1sp(gedeelte van) level te zien gekregen + wat stukjes film en hier en daar een losse screenshot waar verder weinig uit te halen is (non-zanzibar screens). Iedereen (except bungie) speelt nog met een versie van een half jaar oud en een hoop veranderingen en verbeteringen zijn hierin nog niet doorgevoerd. Verder is de pers over htegeen wat er te zien en te spelen is geweest door de gamepers heeeeeel goed bevallen, en we kunnen ervanuitgaan dat het (het=kwaliteit halo 2) zeker niet allemaal schijn is kijkende naar de lovende woorden van pers en gamer over zanzibar. In dat opzicht wordt de hype mijninziens nogwel een beetje in de perken gehouden, natuurlijk de ilovebees enzow helpen bij de hype maar dit is meer reclame waarmee de hype bij de gem. persoon wel groter wordt, maar voor de persoon zelf deze niet tot maar weinig groeit (als je me nog volgt).

    Ofterwijl: Kwaliteit is er zeker al bij halo 2, dat heeft zich tog wel voor een grootl deel bewezen, en hetgeen wat men van kwaliteit vind is eigenlijk haast allemaal van een oudere versie, en verder weten we echt nog niet zoveel over het spel, zeker niet over de singleplayer, en volgens mij vergeten heel veel mensen dat er naast de multiplayer ook nog een singleplayer is waar halo beroemd mee werdt en heeft bungie er volgens mij goed voor gezord dat de hype in de perken blijft terwijl ze de naam halo 2 en wat het te bieden kan hebben wel graag aan iedereen laten zien. Maar over wat halo 2 te bieden heeft(of eigenlijk had) is de pers wel loven overgeweest, over de oude halo 2 versie, en aangezien de meesten dit niet doorhebben blijft de hype verder geoorloofd en beperkt.

    Shit..war heb ik last van.. ik denk dat ik maar beter even kan slapen, wat een hoop gelul over weinig:cool:
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2004
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    je hebt wel deels gelijk: bungie is niet degene die het echt groots hyped. maar mss werkt die weinige informatie ook wel averechts. zoals in dat artikel ook staat geschreven wachten mensen op dat spel die nog nooit een spel hebben gespeeld bij wijze van spreken. Iedereen heeft het over halo2, iedereen wacht erop. er komen geruchten die niet kloppen maar de verwachtingen oppompen. bungie is mss niet degene die de boel hyped, maar dat wil niet zeggen dat er niet teveel gehyped word/is. het zal mij niks verbazen als halo 2 dalijk tegenvalt. en begrijp me niet verkeerd, ook ik wacht op halo 2 en heb zelfs de LE versie gepreorderd staan :p maar als ik sommige mensen hoor praten over deze game alsof het voor eeuwige vrede zal zorgen op aarde moeten we toch gaan nadenken waar we mee bezig zijn.

    En wat ook in het artikel stond: andere potentiƫle toppers krijgen niet of nouwelijks meer aandacht. een klein nieuwtje over halo 2 word als zoete koek ontvangen, maar nieuws over kotor2 of andere toppers hoor je zowat niemand over :{ Ikzelf vond het oa erg jammer om te horen dat BiA uitgesteld is naar 2005, maar als ik dat dan zeg en daarna meer dan de helft van de xboxlive game waar ik dat in zei hoor vragen wat brothers in arms is valt me dat toch wel tegen.

    maja, idd hoop gelul over niks ook van mij. ik wacht 11 november wel af. En hoor dan wel wat de reactie is van de gamers.

    btw, ik heb dat 20 min durende MP gameplay filmpje gezien (wat ik btw erg saai deruit vond zien, dus erg tegenvallend) en daarin kon je toch duidelijk zien dat je wel kunt reloaden als je 2 wapens vast hebt. het duurt alleen wat langer.

    edit: wel opvallend btw: meer dan de helft van de posters hier heb een halo2 avatar :+ (*veranderd snel zijn eigen avatar)
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina