je hebt wel deels gelijk: bungie is niet degene die het echt groots hyped. maar mss werkt die weinige informatie ook wel averechts. zoals in dat artikel ook staat geschreven wachten mensen op dat spel die nog nooit een spel hebben gespeeld bij wijze van spreken. Iedereen heeft het over halo2, iedereen wacht erop. er komen geruchten die niet kloppen maar de verwachtingen oppompen. bungie is mss niet degene die de boel hyped, maar dat wil niet zeggen dat er niet teveel gehyped word/is. het zal mij niks verbazen als halo 2 dalijk tegenvalt. en begrijp me niet verkeerd, ook ik wacht op halo 2 en heb zelfs de LE versie gepreorderd staan maar als ik sommige mensen hoor praten over deze game alsof het voor eeuwige vrede zal zorgen op aarde moeten we toch gaan nadenken waar we mee bezig zijn.
En wat ook in het artikel stond: andere potentiƫle toppers krijgen niet of nouwelijks meer aandacht. een klein nieuwtje over halo 2 word als zoete koek ontvangen, maar nieuws over kotor2 of andere toppers hoor je zowat niemand over :{ Ikzelf vond het oa erg jammer om te horen dat BiA uitgesteld is naar 2005, maar als ik dat dan zeg en daarna meer dan de helft van de xboxlive game waar ik dat in zei hoor vragen wat brothers in arms is valt me dat toch wel tegen.
maja, idd hoop gelul over niks ook van mij. ik wacht 11 november wel af. En hoor dan wel wat de reactie is van de gamers.
btw, ik heb dat 20 min durende MP gameplay filmpje gezien (wat ik btw erg saai deruit vond zien, dus erg tegenvallend) en daarin kon je toch duidelijk zien dat je wel kunt reloaden als je 2 wapens vast hebt. het duurt alleen wat langer.
edit: wel opvallend btw: meer dan de helft van de posters hier heb een halo2 avatar (*veranderd snel zijn eigen avatar)
Laatst bewerkt: 3 sep 2004