1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gameforce

    Gameforce Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    1 vraag ik kijk elke dag 4 a 5x of veel meer 8) op het halo 2 forum dit dus maar kunnen jullie a.u.b. ophouden met die hype en die shit het gaat nergens over. Wat intresseert het ''ons'' nou dat er een hype is het gaat om het spel zelf dacht ik. [/heilige modus] O-)
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Om nog ff wat olie op het spreekwoordelijke (hype) vuur te gooien quote ik fftjes een gast die op het Bungieforum zijn reactie geeft over het spelen van Halo2 in Londen... :
    "Posted: 9/2/2004 1:56 PM



    Man halo 2 was so amazing, I got to the ExCeL centre about 11:45 and had to wait till about 12:30 to get in. Once that time came it was like "CHARGE!!!!!!!!" to the halo 2 stand. Upon getting you would immediately notice the huge Halo 2 hut, this large metallic bunker with Halo 2 and 10 xbox's inside, complete with sliding doors. The queue to get in was already an hour long from the sign, without thinking I jumped in and began to wait. With Several Guys in Nightmare Halo 2 MJOLNIR armour, I got a few friends to save my space and got some photos of me and the master chief, with the photos done I went back into the queue, with the passage of time the queue got longer and longer and longer, it was crazy, you couldn’t move around the halo 2 or Xbox area. As we waited the video demo of the introduction into Halo 2 multiplayer played on this huge screen, it told of the new weapons and control which was a real help (I’ve learned so much about halo 2 it hard to keep it all together in my head). As the day rolled on we waited and waited some more, every 10 minutes we got closer and closer to the Halo 2 hut doors. 3 hours and 20 minutes past until we got in.

    When inside we got our own screen and it was all atmospheric inside with flashing red light on one side and blue on the other side for teams, it was 5 vs. 5 slayer.

    Playing Halo 2 was awesome it was unreal, no sooner had I started playing, it was all over. I had reached 25 kills for me, 12 , 9 and 4 for my other friends and with a total of 50 the game was won. We totally conquered the opposition hands down. I guess the thousands no millions of hours I spent playing halo came in handy. It was so awesome playing though I cant wait for Halo 2 to come out in November.

    To have played halo 2 and won the game was incredible, Halo 2 was the highlight and central theme of the entire event for me if not for everyone, black, white, Asian, young and old Halo 2 was the Centre of the event and the Master chiefs ( RED, GREEN AND BLUE) were very cool to!

    YEP Halo 2 had it all and will be the Game of the year!

    BUNGIE, from what I have seen of HALO 2 is just beyond anything else, it is the future, you are to be congratulated, and I speak for many who played HALO 2 in London.

    THANKS!!!!!" _O_
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb em ook gespeeld op Game Stars Live. Een potje van +- 3 minuten though. Was erg tof, maar veel te kort om een echte impressie te geven. Daar zijn er ook al genoeg van trouwens...

    Het ziet er gewoon zeer strak uit (al vind ik het op die plasma schermen van dichtbij niet geweldig. Maar dat ligt niet aan het spel), loopt veel vloeiender dan Halo1, en dual wielding is supervet. Maar verder was het al over voor ik eigenlijk een beetje begonnen was. Ohja, de physics zijn ook erg vet. Ik bestuurde een Warthog die ik tegen dat draaiende grote 'rad' aan parkeerde toen wij eruit jumpten. Binnen de korste keren stond die Warthog tig meter verderop, weggeduwd door dat grote rad, en was hij al meerdere keren over de kop gegaan door de kracht van dat rad :+
     
  4. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahg, 3 minuten ow, dat is toch niks, kort maar krachtig zeker:+..
    Hoe komt het eigenlijk, mag je niet lang halo2 spelen ofzo...

    Is de framerate eigenlijk wel verhoogd?
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    khoop dat het geen 3 min worden op de Power Unlimited Gameplay Awards, lijkt me echt gaar als je maar 3 min mag

    weet iemand dit, hoe lang je op de puga halo 2 mag spelen? ik had gehoord 10 of 15 min
     
  6. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil hem niet eens spelen!

    Ik bewaar het wel voor 11 Nov.
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    15 min @ gameplay, hopelijk geen lange rij
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    zal wel als het hetzelfde is als game stars.
    Kunnen we lang wachten
     
  9. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet onze vriend Frankie hier vanaf ? Hij schreef namelijk over een beurs waar Halo 2 MP ook speelbaar was dat het de laaste vertoning voor de release zou zijn !
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    als dat de PUGA is, zijn degene die gaan ontzettende bofkonten(o.a. ik)
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    maar gaan alle mensen die naar de pu gameplay zijn geweest, nu ook al hun ervaringen hier posten, want dat hoef ik allemaal niet te lezen.
    er kan denk beter ff een apart threadje over worden geopend
     
  12. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja goed idee, want anders wordt het wel een beetje onoverzichtelijk.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    ik denk dat er wel een wisselforum komt voor de puga, dus kan je daar wel je ervaringen kwijt
     
  14. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat denk ik niet. Ik denk eerder dat de komende maanden een special subforum komt voor Halo 2. Tenminste dat was toendertijd ook bij KOTOR en ik dacht ook voor PGR 2. Ze kunnen dat wel mooi inwisselen voor dat Ilovebees.
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik vind dat ilovebees eigenlijk nergens op slaan.
    24 AUGUSTUS -> uiteindelijk niets
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    ik denk juist van wel, want het is een groot nederlands event en is een soort nederlandse versie van de E3(alleen dan kleiner)en daar zullen nog nooit vertoonden beelden zijn van verschillende spellen, dus grote kans op een wisselforum

    edit: voor de E3 gaven ze ook een wisselforum dus waarom niet voor de PUGA
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    je bedoelt augustus, maar inderdaad het sloeg nergens op
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Kerel in uwe glazen bol gekeken zeker op 24 november ben ik allang halo2 aan het spelen, of ga jij wachten tot nieuwjaar :+
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zodra we wat dichter bij de release zijn zal er ongetwijfeld een Halo 2 sub-forum geopend worden. Maar nu nog even niet, aangezien er nu nog niet al te veel te vertellen valt over Halo 2 zou het binnen de kortste keren vol staan met onzin.

    Dus nog eventjes geduld. :)
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb t al veranderd

    11 november is de dag dat ik halo 2 spelen mag
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina