Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    I feel so much better now. Ik heb zelfs de beta vids met plezier geken, ik had me wel gered met de kwaliteit.
     
  2. Tijmen

    Tijmen Master Chief

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je mij ze ook sturen?
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee dank je, 1 grote spoiler.
    Ik wacht lekker af tot Halo 2 door de brievenbus valt. :cool:
     
  4. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kon het niet zo snel vinden of het *gerucht* al eerder bekend is maar ik hoorde gisteren op Xbox Live lui er over praten dat ze gehoord hadden dat als je host met Halo 2 en er komt iemand met een betere / snellere internet verbinding in je sessie dat dan diegene automatische de host word. Ik vond het ook allemaal maar vaag klinken want hoe wil je dat realiseren maar aan de andere kant heeft bungie wel gezegd dat met Halo 2 Xbox live naar een nieuwe level word gebracht. Misschien bedoelen ze dit dan?

    Voorbeeld Jan host voor 6 spelers en Klaas komt binnen maar heeft een snellere internet verbinding en kan gemakkelijk 8 spelers hosten. Dan zou het betekenen dat automatisch klaas de host word en de sessie ipv 6 spelers automatisch naar een sessie van 8 spelers gaat. Als het bijvoorbeeld niet mogelijk gaat worden dat met Halo 2 automatisch het aantal spelers vergroot wordt dan zal in dit voorbeeld Klaas nog steeds automatisch de host worden omdat hij een betere / snellere internet verbinding heeft dan de oorspronkelijke host Jan en dat resulteerd dan zo wie zo in een betere sessie met minder lag, betere pingtijden etc.

    Als het mogelijk gaat worden dat diegene met de snelste / beste internet verbinding in een sessie van een X aantal spelers automatisch de host word dan betekend het dat de online ervaring optimaal benut wordt wat dus resulteerd in minder lag en over het algemeen sessies met meer spelers.
     
  5. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heb ik ook gelezen. Mooi systeem hè? XBL rust toch al op breedband, maar nu krijg je ook nog eens de snelste van de snelle die automatisch gaat hosten.
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Het is iets van de 120 mb, deze zijn stukken beter dan de eerdere beta videos. Ik weet niet of jij Halo 2 volgt, maar mensen zoals mij (die Halo 2 nu al bijna drie jaar lang op de voet volgen) worden hier echt wel blij van hoor. Zo slecht is de kwaliteit niet en je ziet redelijk veel nieuwe dingen en maps.

    Ik zal zo zoeken of ik andere links kan vinden.
     
  7. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    @Kitiem_3000,

    heb je een link toevallig?
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hij bedoelt waarschijnlijk de illegale beta videos die het kijken inderdaad niet waard zijn. Op TeamXbox zweven afentoe links rond van het nieuwe Franse filmpje, die het kijken meer dan waard is. :cool:
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Die screens zijn vet :D , iemand een andere link naar het filmpje? Of als iemand het wil sturen: rick__88@hotmail.com (2 onderstreepjes :p)

    Edit: Het legale filmpje! Want de site doet het niet bij mij.
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Btw, als niemand links kan vinden moet je de originele link morgen ochtend proberen. Ik heb hem tussen 9 en 10 uur gedownload met gewoon m'n normale download snelheid en geen problemen met het laden van de pagina oid. :)

    Edit/ Snel wezen voordat deze ook weer vol zit of eruit ligt!

    HALO 2 (BETA) VIDEO! LINK #2!

    :cool:
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2004
  11. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is het eerste filmpje dat ik niet ga downloaden, ik heb nu wel genoeg gezien. Als ik dit ook ga bekijken blijft er straks niets meer over. Wat voor verrassingen in multiplayer staan er nu nog te wachten? Stel nou dat je nu niet wist dat het zwaard er was, dat zanzibar er niet was, dat dual-wielding er niet was, het is dan wel veel moeilijker uit te houden maar als je dan nu eenmaal aan het spelen bent :D .
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2004
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ben hem aan het downloaden met 50 kb/sec. niet echt snel maar hij doet het ten minste
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Jongens ff een afspraak, kijk niet meer naar de volgende pagina dan kunnen we daar discusieren over de nieuwe filmpjes en nieuwe modes.
     
  14. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Is goed, ik ga me nu afzonderen van de buitenwereld, jullie zien me niet meer terug in het halo 2 forum _0/ :'-( . Veel plezier.
     
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat Halo 2 een veel beter spel gaata worden dan we denken !
     
  16. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb nu 2 min van het filmpje gezien. En ben maar gestopt met kijken, het verraadt teveel.
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ga niks meer bekijken, wil nog wel beetje verassing overhouden als ik het spel koop, anders weet je alles ook al :{
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Als je kleine stukjes van een mp level kent ken je ook echt het hele spel...
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Bwahaha, helemaal met je eens WHAT. Jullie overdrijven nogal hoor.. Het enige wat voor mij een verrassing hoeft te zijn is singleplayer. Daar wil ik absoluut niets over weten. Maar goed, iedereen moet dat voor zichzelf weten he.

    Als je het na 2 minuten met voornamelijk menu's in het beeld al te veel vond moet je inderdaad niet verder kijken.
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het waar dat Halo 2 misschien word uitgesteld naar 2005 omdat de rechten voor Europa niet verkrijgbaar zijn ofzo :confused: ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina