1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    uhm waar heb je dat vandaan? :eek:
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Kleuter die aandacht wou heeft dat gerucht net de wereld in geholpen. Voor de duidelijkheid: er is totaal geen aanleiding om te geloven wat hij zei. Zou het wel waar zijn lees je het op XBW en andere sites.
     
  3. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ach, het si best mogelijk.
    Apple heeft nog steerds moeite met het aanslepen van iPod mini's terwijl die ook 3 maanden waar verzet.
    Maarja, ik moet natuurlijk geen Apples met peren gaan vergelijk :p
     
  4. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Zanzibar ken ik nu al uit mijn hoofd en dat wil ik niet met nog meer levels van te voren, zo overdreven is dat nou ook weer niet.
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik weet niet in hoeverre dit een spoiler is, maar als jullie al wakker liggen van de video.. ;) Als je niets wilt weten over de nieuwe gametypes.. Niet lezen!

    Ik kijk erg uit naar de gametype "Assault", vergelijkbaar met Counter-Strike. Een team valt aan (moet de bom plaatsen) en het andere team verdedigt. Elke ronde draaien de rollen om, vergelijkbaar ook met Single Flag CTF. Halo 2's eigen nieuwe gametype. Op een gegeven moment zie je de bom ook gedragen worden op Zanzibar. :cool:

    Ok, maar daar heb je ook een overload aan footage aan. Hierin zie je de nieuwe dingetjes maar eventjes voorbij komen. Lang niet genoeg om de map te kennen of de voor en nadelen van de paar nieuwe wapens die je (in actie) ziet.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2004
  6. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Toch maar aan het donwloaden, zwak he :'-( . Assault mode is al eerder duidelijk gemaakt toch?
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij wel inderdaad, maar het zekere voor het onzekere genomen. Ik denk dat wel binnenkort een stuk meer spoiler tags zullen moeten gaan gebruiken in deze thread.
     
  8. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk elk filmpje dat me wordt voorgeschoteld, ook al moet ik er effe naar zoeken. (duurt nooit lang) Het is toch allemaal MP. SP is het enige dat echt een verrassing moet blijven, maar daar hoef ik dan ook geen moeite voor te doen, er wordt zelfs geen volle zin aan de SP gewijd in de updates.
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt mij nu echt gaaf als Bungie het hele MP Zanzibar level niet meteen beschikbaar zou maken. Want dat is toch wel het enige level dat bijna iedereen al kent en dan zou het te makkelijk zijn voor mensen die het wel kunnen om de mensen die het niet kennen te verslaan. Misschien na een maandje of 2 ofzow dat ze het als download beschikbaar maken. Zo dwing je de mensen ook om wat andere maps te proberen. Maar goed dat ben ik dan weer ¬¬
     
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat zou natuurlijk ook wel een grote teleurstelling zijn. Krijg je net Halo 2 binnen, denk je snel Zanzibar op Live te kunnen spelen en zit ie er niet bij! Toch zou het idd wel fraai zijn, je kunt het ook doen dat je Zanzibar kunt vrijspelen als je de singleplayer uitspeelt.
     
  11. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Over vrijspelen gesproken, krijg je nu iets beters dan 10 extra seconden filmpje als je het op legandary uitspeelt?
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Op die screenshots die bij die beta video hoorde op die franse site zie je een Downloadable Content venster met daairn het level Lockout. Zou dit betekenen dat lockout er niet inzit, maar moet downloaden?
    Ik kan btw niet meer op die pagina komen met die screenshots, daarstrax nog wel.:confused:
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee, dit is een beta. Veel dingen die je daar in ziet kunnen veranderen. Ik lees net in dat Franse Halo 2 artikel dat er ong. elke dag 6 nieuwe versies te krijgen zijn! Waarschijnlijk waren een paar maps pas later toegevoegd tot de beta (en sommige nog helemaal niet) en vandaar dat ze gedownload moeten worden.

    Denk ik.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat klinkt wel zeer logisch en aannemelijk. 6 Beta's per dag? Vandaar zeker al die lange codes onderin op de screenshots zeker.
    Ik download nu het filmpje met 10kb/s:{ Hijs pas over 2 uur 47 minuten klaar. En dan te bedenken dat 10kb/s nog sneller is dan wat ik vroeger voor internet had.
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Mja, ik denk dus dat ze bedoelen zes nieuwe updates per dag, maar toch, dat geeft wel aan dat er nog van alles veranderd. :)

    Daar is de beta natuurlijk ook voor.

    MASTER CHIEF OP JE DESKTOP!

    Download hem hier. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2004
  16. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    _O_ }:] 8) :cool:
    Vet lijpe shit dit!
     
  17. Gameforce

    Gameforce Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu dat beta filmpje aan het downloaden O-)


    yow the masterchief pwnd :D _O_ :9
     
  18. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    damn, die levels zijn wel groot.. ik heb trouwens de tank niet gezien, volgens mij hoorde ik iemand dat de tank te zien is.. Of bedoelde hij misschien het stukje met de convenanttank, die vond ik toruwens wel vet. Wel jammer van de kwaliteit. En ik vind de grootte van het bestand ook wel wat aan de grote kant mgoed, kan neit alles hebben.
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    [plaatje]http://bungie.net/images/games/halo2/wallpapers/BrigadeDamaged-1024.jpg[/plaatje]

    deze is pas vet als achtergrond op je desktop! :cool:

    //edit: oeps ff verkleinen
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2004
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb hem al een tijdje, maar hij is zeker mooi. :cool:

    En ja, Tigerstyle, die persoon bedoelde dan de Wraith. Scorpion hebben we nog geen bewegende beelden van.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina