Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    @ Haloplanet: "Short comment on the recent leaked images and video
    14:19 PST | Rams
    The leaked information that was going around yesterday is indeed a breach of an NDA signed by the author. While he had permission to take the footage and shots he did not have permission to display them at this time. No word yet on what if any action Bungie is taking but I can assure you that distributing them on any of the big Halo site's is a major no-no and will likely get you banned. Bungie has a good reason for releasing what they want at certain times and as fans we should respect that. If you have any of the leaked content please keep it to yourself, by spreading it your just adding to the problem."
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hmm, ik hang veel rond op TXB (TeamXbox) waar ook een van de Bungie mannen redelijk vaak online is en post. Hij gaf gewoon aan waar en wanneer hij in de video te zien was. Als het om illegale dingen ging hield hij zich meestal buiten de discussie. Volgens mij heeft Bungie er geen grote problemen mee.

    Ik heb de situatie ivm de beta en eventuele scans in de toekomst besproken met andere luitjes en we gaan niet van XBW een politie staat maken. Dus we laten het gewoon toe. :) Hoeven we geen Halo 2 nieuws te missen.

    Gamespot artikel (uiteraard) over Halo 2. Klik.
     
  3. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ach,het helpt mij juist door de zware tijd van het wachten heen!!!
     
  4. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Gameforce

    Gameforce Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Marty O'Donnell is OK I guess too. And I am especially into saying he's OK I guess, because he just cave me all the music in MP3 format to listen to. Here, I'll hum you a bit: "Aaah, ooooh, ah, ah, ah, ooh…" which is from an as-yet unnamed track. Marty is letting me help choose names for the pieces. He thinks very literally while composing, to get into the meaning of the music, so his original titles are things like, "Sad Voices" or "Fast Drive" and then after the fact, he comes up with better, more appropriate names, and he's letting me help. So expect tracks to be called stuff like, "Space Shenanigans" and "Astro-Ass-Blaster." I'm basically a poet.

    :9 rofl
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Now here’s a warning. If you pre-ordered the special collector’s edition, with the metal box (I call it InfiniSteeluminum to make it sound like it’s from the future) then you should be aware that the DVD that accompanies the game contains tons of spoilers. Seriously, big-time spoilers that could ruin the plot. So don’t watch it ‘til you’ve played it! But then watch it hard-style, since it’s going to be packed full of really cool stuff.

    Word dus eerst spelen en dan pas kijken
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Was ik toch al van plan
     
  8. Gameforce

    Gameforce Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    nog maar 1 maand en 29 dagen jongens O-)
     
  9. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan niet meer wachten |:-
     
  10. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog even volhouden, er zal in de komende maanden veel meer info komen.
     
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Elke seconde telt !
     
  12. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand halo2 gespeeld op de pu gameplay?
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Bas heeft het geflikt. Ik kon geen pas bemachtigen. Wat een gezeik zeg ¬¬
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Pas??? Verklaar je nader!
     
  15. Gameforce

    Gameforce Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    kon niet iemand mij ff een kopietje van die demo bezorgen kon ik Multiplayer alvast testen O-)
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Over die pas wil ik ook wel weten, hopelijk heeft een van de XBW mannen alvast Halo 2 mogen proeven.. Krijgen we eindelijk die preview!
     
  17. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    ze deelde pasjes uit in het publiek.
    En als je zo`n pas je in je hand kreeg gedrukt na lange tijden wachten en geluk hebben.
    Dan stond er een nummer op dat pasje, en als dat nummer werd opgenoemt dan mocht je naar binnen in een klein hokje.
    En dan kon de rest buiten staan kwijlen met 2 plasma tv`s die beelden lieten zien van de mensen die lekker binnen in dat hokje aan het spelen waren.


    Ik had helaas ook geen pas kunnen bemachtigen, maar me zusje we 3x een HELE VETTE grote Fable poster.
     
  18. Noobster

    Noobster 1 shot, 1 kill

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is nog wat over Halo 2 van IGN (vandaag gepost). Ik kon het wel copy pasten maar het zijn 7 pagina's en was daarom een beetje bang om daarme deze topic te verknallen :confused:

    Veel leesplezier iig :D
     
  19. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt nu het wisselforum voor halo 2? lijkt mij wel handig. 1 thread met spelervaringen, de 'ilovebeestroep' en gewoon deze en 1tje met alle info ofzo...

    Wat ben ik blij, zo'n pasje had ik dus nooit gekregen.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2004
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat een kut systeem. Zal je net zien dat Halo diehards geen pasje krijgen en een PC nerd (bijv.) wel.

    Alle respect voor PC nerds btw, zonder hen liep m'n PC waarschijnlijk nog vaker vast.

    Na de laatste reacties ben ik opzich wel blij dat ik er niet heen ben gegaan. Enige spel dat me kan boeien is Halo 2 en dan is de kans nihil dat ik hem nog kreeg te zien ook.. Of ik praat gewoon het feit goed dat ik niet meer aan kaartjes kon komen. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina