1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    haddik al gepost *)

Maarruh dat is naai met die pasjes.. ik wou misschien kome, maar dan ook echt voornamelijk om even halo2 te spelen, en ik denk met mij velen.. dat is wel erg naai als je dan ineens niet mag...

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Pasjes?, a.u.b. laat mij er 1 morgen krijgen

3. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Oops :eek: , sorry ik had niet verder gekeken.

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat systeem is iid zwaar klote. Ik heb nu dus ruim een uur voor niks dood gedrukt staan worden bij die klote stand. Hopen dat ze morgen gewoon met rijen oid gaan werken want anders vind ik het helemaal klote van ze.

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    wisselforum nu beginnen, goed idee?

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    minstens minstens..

maar ik vind wel egt ff da ze wel wat meer voor de egte fans hadde moge doen, een basic-quiz en dan een pasje fzow, want weet je hoe naai als daluk zun meisje van 9die dvoor de nieuwe harrypotter komt wel mag en jij niej

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wie waren eigenlijk de mensen die de Halo 2 stand aan het runnen waren? Mensen van Microsoft Nederland of de echte mannen van Bungie zelf?

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Denk dat Bungie zelf druk bezig is met finnishen

9. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ze waren zelf ook bij PAX en ook in Leipzig (natuurlijk alleen de "community" guys), die laatste weet ik niet helemaal zeker.

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Er was een vrouw van de Marine en een vent die me bekend voorkwam. Misschien van de TV ofzow. Maar volgens mij waren ze gewoon ingehuurd en niet van het bedrijf zelf oid. Ze hadden ook alleen maar basic kennis van de game. Ze wisten volgens mij alleen maar de naam Master Chief want dat wisten ze als enige vaak om te roepen.

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dat is idd jammer. Zul je zien dat geen xbw'er het spel heeft kunnen spelen :mad:

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb halo 2 gespeeld en het winnende punt gemaakt, maar het mooiste waar ik later achter kwam is dit:
    en ja hoor ik had t magische nr 11
    de datum van de release van halo 2 11-11 ik prijs mezelf zeer gelukkig:D

na het spelen ervan ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn favo wapen nou al de rifle is met zoom scope, de smg werkt ook wel lekker maar is echt voor close combat. Je kunt heel ver en heel hoog springen dus dat is wel even wennen, de besturing is verder ok. Het is alleen wel wennen als je met beide wapens tegelijk wil schieten.

Het rijden met de warthog is niet veranderd en nog altijd even heerlijk, de explosies zien er geweldig uit en de game loopt soepel, al liep hij bij de eerste groep helemaal vast. Maar dat kwam door de stroom zeiden ze...

de map is goed gebalanceerd en als je de vlag vast hebt kun je deze niet even snel loslaten, dit vergt een nieuwe strategie voor CTF.

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik was nummmer 28 , maar ik ga deze ochtend weer heen ff proberen
    om weer een nummertje te krijgen! verslag krijgen jullie aan het eind van de dag want nu heb ik nog een ongelovelijke kater!

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ah wat een stinkerds zijn jullie! "I played Halo 2 long before you" :'-( Stelletje pestkoppen! Maar breng dan wel ff uitgebreid verslag uit he?

15. gamecube live

gamecube live yoshi

Leuk Bevonden:
    0
    zo ik ben blij dat ik eerder naar binnuh mogt dan jullie.
    halo was echt gruwelijk jammer dat het steeds uit viel.bij elkaar een half uurtje gespeeld.
    ik kon wel eff zien hoe het tekeer ging buiten hoe jullie om een plekje voor halo gingen schreeuwen.
    maar halo is nu zeker een must have ik kan niet w8 totdat ik hem binneuh krijg van hem

16. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Yep heb ook halo 2 gespeeld en een punt gescoord voor me team. Ik own, halo ownt.

17. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Niemand die even kort ervaring wil samenvatten?

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    w00t vandaag toch nog Halo 2 kunnen spelen. Gisteren de hele dag niets en nu binnen 5 minuten een Badge! Ja jongens ik was die gast met de tekst: I love Jane!!! En het was te gek! Eindelijk Halo 2 gespeeld en het was zo gaaf!

Ervaring: Het was gewoon Halo, maar dan beter! Echt het speelt als een tiet en alles klopt eraan. Alleen jammer dat ik eerste geen Inverted Y-axis had anders was het nog beter gegaan. Tjah het speelt gewoon lekker. 2 keer het zwaard gekregen en daar nog 2 gasten mee gekilled ook. Erg leuk spel en kan dan ook niet wachten tot ik hem in mijn bezit heb!

19. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe was het dual-whielden???

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja geef eens een wat uitgebreidere preview. Zeg maar hoe je begon en waar je heen liep of je vette gevechten tegenkwam ofzo :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina