1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    wat hij zegt!!! :D
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Grrr :mad: die gast gaf alleen maar aan wijven, fu n00b (tegen de gast die de kaartjes uitdeelde)
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wokeej my two cents:

    4vs4 One Flag CTF op Zanzibar!

    Ik begon aan het strand. Je begint met de SMG in je hand. Ik was bij het blauwe team. Ik sprong in de Ghost. Naast me reed net de Warthog weg waar ik achteraan ging. Met een boost was ik al snel voorbij de Warthog en ging ik onder de bogen door richting de molen. Daar sprong ik overheen en week uit naar rechts (nog geen vijanden gezien!). Ik ga via de rechterboveningang de basis in en kwam daar mijn eerste tegenstander tegen. Alleen met de SMG en een Granaat wist ik die te verslaan en liep ik richting de vlag. Daar stonden nog twee gasten. Eentje wist ik nog flink te beschadigen, maar omdat mijn controls niet op Inverted stonden raakte ik nogal in paniek omdat ik dus niet goed om me heen kon kijken. Hier ging ik dood. Ik snel in het pauze scherm mijn Controls veranderd. Ik respawn weer op het strand. Daar pak ik dat wapen dat ook kan zoomen op. En ga via de linkerkant de basis in. Daar nog wat gevechten gehad en ook meteen dual-wielden geprobeerd. SMG met een Plasma Rifle. Als je schiet dan gaan ook je handen omhoog waardoor je dus minder goed kunt richten. Maar verder is het meteen vertrouwd. Ik heb slechts 3a4 keer kunnen dual-wielden en dus niet erg veel combo's kunnen proberen, maar dat het leuk werkt is zeker! Maar goed ik daarna nog een keer dood en weer gerespawnd. En net op het moment dat ik voor het zwaard wilde gaan waren de eerste 3 minuten om...

    DEFENCE: Wokeej nu startte ik dus in de basis en ging meteen omhoog naar het dak richting de waaier. Hier wist ik het zwaard te pakken en ging op een vijand af. Toen ik op hem afstormde wist ik hem te raken, maar werd zelf ook gedood omdat ik recht op de kogels afrende. Daarna respawnde ik net buiten basis en ging wat gasten te lijf met een SMG en Needler. Ik heb nog niet erg veel verandreingen aan de Needler gezien verder... Maar na een paar acties ging ik weer dood. Ik respawnde weer in de basis en ging nog een keertje voor het zwaard (ik moest en zou een kill maken zonder zelf ook dood te gaan!). En net op het moment dat ik het te pakken heb zie ik dat alle rode gasten richting basis rennen en ik ze dus in de rug aan kan vallen. Dit deed ik dus ook. Er gingen dan ook 2 gasten snel neer en ik rende er achter eentje aan. Die wist ook mijn granaat te ontwijken. Dus ik pak mijn SMG en ren verder.

    En toen waren die 3 minuten, EN mijn Halo 2 ervaring voorbij... Maar wat een 6 minuten waren dat zeg! ^^

    Wat ik wel merkte is dat je idd ff wat hoger/verder lijkt te kunnen springen. Ook dat als je inzoomt met een wapen zonder eigen zoomfunctie dan zie je dat je in je helm inzoomt. Er staan dan wat zwarte streepjes aan de rand van het scherm alsof er in een verrekijker gekeken word. De wapens hebben ook meer terugslag (je handen gaan echt omhoog) en het spel loopt een stuk sneller. Je hebt idd geen health meer, maar alleen een shield bar. Tjah verder is het gewoon een geweldig mooi spel en het speelt ook gewoon heerlijk.

    Anything else?

    btw: filmpjes komen misschien ook nog!
     
  4. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk gedaan, bedankt!!

    edit: ik dacht trouwens dat de speelsessies 15 minuten zouden duren :confused:
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Was dat maar zo... Nee je speelt 3 minuten per kant. Je valt 1 keer aan en je moet ook 1 keer verdedigen. Dus tjah... Met 15 minuten had ik veel meer kunnen proberen, maar ik heb nu in 6 minuten zoveel mogelijk geprobeerd. En het ging best goed! Was toch wel een van de betere op die Map. Maar goed er zaten af en toe gasten tussen die volgens mij nog nooit een shooter op een console hadden gespeeld als je de beelden soms zag ¬¬
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Heeft iemand een warthog kunnen hijacken :) ?
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    mooi verhaaltje sparks, we want more... Is het nu geen tijd voor een wisselforum?
     
  8. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    PM dan een mod/Admin als je een wissel forum wil (maar we hebben de ilb al )
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb halo 2 ook gespeeld, echt geweldig, moest wel alleen tegen n00bs en won dus ook gemakkelijk zonder dood te gaan terwijl hij niet eens op inverted stond, wat ik dus wel altijd doe

    btw: Ik scoorde het winnende punt bij ctf :D
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    tha messenger, ik ben het helemaal met je eens
    een groot halo 2 wisselforum is heel handig lijkt me
     
  11. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Thnx micheal, staat een hoop in, ik had bv nog niks gehoord over de 'party-functie', wat me een heel aardige feature lijkt.. Als je wilt weten waar ik het over heb moet je ff op de link hierboven klikken :cool:
     
  13. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    jah, maar dan moeten er wel meerdere draads hebben...
    -Geruchten en Feiten (speltechnisch)
    -Verhaal
    -Hands-ons
    tsja, en dan? Beetje te weinig onderwerpen voor een wisselforum...dan krijg je van die dubbelop threads...als Halo 2 echt uit is krijg je dus gameplay help, verhaal met spel, Halo 2 @ live, clans etc en dan is het de moeite waard...
     
  14. xboy007

    xboy007 Guest

    je kan natuurlijk ook een thread openen voor de bugs
     
  15. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    het geruchten en feiten topic kan dan een beetje opgebroen worden, deze wordt dan meer een verzameling van feiten en geruchten die in de rest van het wisselforum individuel behandeld kunnen worden, want zoals het nu gaat is er totaal geen overzicht.

    verder heb je ook nog de ervaringen van de mensen die halo 2 al hebben gespeeld die in een centraal topic gegiet kunnen worden en nieuws over de halo 2 limited edition uitgave en de halo2 communicator.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Er is genoeg om over te praten, maar als we nu een wisselforum openen hebben we minstens een maand met gespam. Gegarandeerd dat je onzin threads krijgt. Zodra we wat dichter bij de release zit word er een ge-opend. Het duurt nog twee maanden hoor jongens! Huidige threads zijn overzichtelijk genoeg tot het subforum word ge-opend.

    En Xboy007, loop niet zo te zieken. Vind je Halo 2 niet interessant? Post dan ook niet in die topics.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  17. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    bij die overzichtelijkheid heb ik sterk mijn twijfels, maar ik heb geen zin om hier verder daarover door tegaan, dat doe ik al in het "centraal halo 2 wisselforum" topic.
     
  18. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je de draadjes waarin gesproken wordt over de boeken achter halo ook in de wusselforum kan stoppen. Want dat laatste boek legt nu juist de brug tussen halo en deel 2.

    Verder ben ik ook van mening dat je het wisselforum van ilovebees.com er ook uit kan gooien als je toch geen Halo 2 wisselforum opent. Anders kan je mooi de ilovebees.com treads in het wisselforum van Halo 2 zetten.
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Geen subforum geblaat meer, dat doe je maar in WSPO, terug naar de Master Chief en zijn geruchten en feitjes.
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina