1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Mja, al gepost geloof ik..

Jammer dat het artikel niet op wat interessante geruchten reageerd. Als je Halo 2 volgt en je hersens regelmatig gebruikt heb je dit artikel niet nodig.

Dit lees ik net een paar seconden geleden..

Wij doen dus niet mee.. Belachelijk! :{ Elk land waar Live beschikbaar is zou kans moeten maken.

Laatst bewerkt: 16 sep 2004
  2. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe leuk artikel, ik had hem nog niet gelezen. Leuk verhaal om te lezen, vooral als ze gaan uitleggen hoe dom het gerucht wel niet is 8) Mooie quote wel uit het artikel: NOTE: Bungie reserves the right to tell packs of lies whenever it chooses.

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Had ik al gepost, maar ontoppic: echt @#$%& dat het niet in Nederland is. Waarom worden wij altijd hier overgeslagen, Nederland is ook belangrijk.

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Thnx, is inderdaad een aanrader.. al staat er niet echt veel in, maar leuk om ff te bekijken.. Die bus van de convenant had ik bijvoorbeeld nog nooit van gehoord.

5. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    De Shadow zie je gewoon in de E3 2003 singleplayer 'demo' hoor. Als de Chief achter op de Warthog springt komen ze bijna direct bij een Covenant voortuig. Dat is een Shadow. Later zie je er een aan de rechterkant in die geul rijden geloof ik..

Anyway, als je op let zie je hem direct.

6. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het al eerder duidelijk gezegd is, maar zijn er nu wel of geen bots voor de mensen zonder xbox live?.......of is dat nog steeds niet duidelijk gezegd....

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ojah, die dingen die ze kapotschieten bedoel je? Klopt jah, njah, al tijdje niet meer gezien..

8. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Bungie zegt: GEEN BOTS

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Jeb vind ik ook :mad:

Ik heb Major Nelson een vraag gesteld op het xbox forum... nu allemaal spammen

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Shadow = de covenant warthog
    creep = covenant bus
    shade = gunturret

11. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel toch maar gepre-ordered. Ik stond want negatief tegenover halo 2 (ik vond halo 1 gewoon geen moer aan), maar nadat ik de multiplayer op de pu gameplay had gespeeld was ik helemaal verkocht. 18 man online, vette maps, ongetwijfeld heeeeel veeel mensen, dit word naar mijn meninig toch de topper die de hype gaat waarmaken!

12. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Klopt, maar het zou me niet verbazen als de Shadow is gecancelled (concept was meh). Zou kunnen dat ze wat namen hebben gewisseld, maar je hebt gelijk. Ik wou niet iedereen door de war brengen. :)

Ik heb gepost in je thread Fardo. :)

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe ik zag het ;)... ben een beetje ehm teleurgesteld in MS

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Wel grappig dat jij dan precies de mogelijkheid krijgt om Halo 2 te spelen en gelijk verkocht bent. Geeft wel aan dat het spel nog steeds zo goed is (en zelfs beter). PS het is trouwens wel 16 man online, maar laat dat het niet verpesten ;)

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik kreeg ook de mogelijkheid om het te spelen, maar ik was altijd al fan van Halo, dus Halo 2 is een must-have voor mij.

16. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    ik las ergens (insidegamer of ign) dat halo ipv 24 man 18 man online doet, omdat 24 eventueel problemen zou gaan bezorgen met verbindingen.Ik weet echt bijna zeker dat ik het gelzen heb.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope het is 16 man

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Klopt, staat ook in de Rumorbuster die ik heb gepost.

19. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    jah, bij ign staat ergens die fout in het 7pagina's tellende artikel waar ik hier een link naar had gepost. Maar een stukje verder staat weer gewoon 16man. een typo dus :+

20. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    the wealth of information..so much, so fast...

maw, wat een shitload aan info, hands ons en scans laatste dagen zeg..pfoe, weet niet wat ik moet posten..als ik elke hands on, elke shakey cam online zet :eek: *huivert bij de gedachte van zoveel werk*

Jongens, ff een vraagje: hoe geupdate willen jullie de eerste post hebben? Toen we nog voor elk snippertje info moesten zoeken, had ie nut als verzamelplaats. Nu kan iedereen overal handsons, previews en video's zien. De update weten de meeste ook wel te vinden...
    zeg het maar, wat zouden jullie graag *wel* in de eerste post willen zien en wta is eigenlijk overbodig....?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina