1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    In iedergeval over alles wat (bijvoorbeeld de partyfunctie, staat op games.telenet.be een stukje die de feature duidelijk uitlegt in het nederlands), en het wat meer opvallende of grotere beeldmateriaal en de nieuwste pics. Maar dat de features er besproken of naar gelinkt wordt lijkt mij key.
     
  2. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Hou anders alleen die filmpjes bij en geef links naar homepage van ign, teamxbox en gamespot ofzo.
     
  3. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    neeh, nu ik gekeken heb moet ik zeggen dat het aardig goed in elkaar zit.. alleen lijkt mij een samenvattinkje/verzameling info van features in de 2e post erg aardig.
     
  4. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    De link naar dat nieuwe beta-filmpje doet het bij mij niet. Welk filmpje is dat? Die in Waterworks en later dat ie de 'bom' in zijn handjes heeft?
     
  5. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    jup.. met de wraith :cool:
     
  6. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier dat filmpje van sparks, ik heb hem maar ff online gezet. Het is kort maar vertelt wel weer wat nieuwe dingen, de health-bar staat hier rechtsboven terwijl hij in waterworks linksonder stond en anders was.
     
  7. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ej, ff een vragaje aan de mensne die Halo 2 al gespeeld hebben.
    gaat het schild nou echt zo snel stuk of lijkt dat maar zo ?!
     
  8. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    ligt het aan mij of is het het zoveelste filmpje met een warthog in dat kleine stukje daar die ik zie.. ik kon er iniedergeval niks nieuws aan onttrekken..
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    zo , is dit wat?
    als je verbeteringen hebt maar ff zeggen (Alel features wordt wel erg vol, maar als ik een heel belangrijke heb weggelaten...features van wapens etc laat ik ze zelf maar uitzoeken, dat staat wel in hands ons...)
     
  10. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Het health-system is weer verschillend tov van dat waterworks filmpje.
     
  11. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Elders op het forum is het ook al gezegd, maar het hoort toch hier thuis: gistermiddag (USA time, weet niet welke) kon je vragen stellen aan bungie over halo2 op het bungieforum. Tussen deze beantwoorde vragen zitten een aantal leuke opmerkingen. Ik zal ze even opsommen 8) :
    - Je kunt het plasma zwaard niet blokken, wel ontwijken.
    - Je kunt nog steeds van die overdreven stunts uithalen zoals bij halo 1 (warthogs 3kilometer de lucht in blazen etc)
    - De banshee is het enige bestuurbare vliegtuig maar bij de vraag of er nog andere units/guns waren werd een volmondig ja geantwoord.
    - Er is een convenant turret (shade) en een convenant warthog (shadow). De convenant turret is iniedergeval in de multiplayer en de instellingen hiervan zijn instelbaar.
    - verder nog een aantal opmerkingen over wat nu wel en niet instelbaar is en nog wat andere dingetjes.

     
  12. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Mss heeft het te maken met levels waarin je kan vliegen met die banshees. Als je nl. MP levels hebt waarbij er banshees over je heen vliegen, is het prettiger dat je healthbar niet in de weg zit, als je naar boven wilt kijken. Het is maar een gedachtegang...
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Beste update tot nu toe

    w00t 3 guests!!!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  14. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    jup, maar dat was al bekend he :cool:
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat je die swords niet kan blokken, leek mij wel geinig om met swords game type, man op man gevecht, net als met echte zwaarden zeg maar :cool:
     
  16. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou kunne xboy needs xbox, we zullen het zien. Alle info die nu nog binnen komt boeit me eigenlijk niet meer. Het is nu gewoon aftellen en dan spelen! Ik hoop dat ze me met nog iets kunnen verrassen. Die man op man gevechten verlies je toch altijd bengel.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wat zouden jullie dan nog willen zien VOOR de release op 11 November?
     
  18. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier eens -->> alleen op frs.be, op .nl vind je alleen de gewone, op .be vind je alleen de limited. De gewone komt volgens frs.nl uit op 09/11/04
    Ons heilige tinnen doosje komt op 10/11/04 volgens frs.be
    Dit kan best mogelijk zijn, want Free Record Shop heeft altijd hun spullen vroeg + 11/11 is wapenstilstand, en zijn alle winkels dicht.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Het is een beta, wat daar allemaal in zit hoeft niet final te zijn. Ik denk dat de 'echte' hud er iets anders uit gaat zien..
     
  20. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ligt het aan mij of lijkt dat filmpje gewoon op die andere duizenden shaky cams van de E3?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina