1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    holy shit, wat ziet dat er ontzettend cool uit!
    en dat geluid dan, van die explosies....heerlijk...klinkt veel meer als oorlog dan in Halo!
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    En ik heb net een heerlijk nieuwe surround set aangeschaft O-) Ik werd in het filmje al gek van alle mogelijkheden en geluiden enzo...

    Ja, dit filmpje doet me goed!!!
     
  3. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er heel cool uit. Vooral op het laatst als ze elkaar ook echt cover geven enz. Bijna iedereen gebruikt daar Dual Wielding. Terwijl die Battle Rifle er ook heel erg sterk uitziet, maar die zal wel veel minder in het level liggen. Maar waren bij het blauwe team Elites en Spartans verdeelt? Kan je gewoon kiezen wat je wilt een Spartan of Elite?

    Ik vind de rondes eigenlijk ook wel kort duren. Hopelijk is dit in te stellen...
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  4. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij de speelmode assault (bom plaatsen) is het iig spartan-elite (XBM). Ik denk dat dit voor elke mode geld, maar ik weet het niet zeker.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zelf hoop ik dat je evenveel instelmogelijkheden hebt als in Halo 1, hoewel ik wéét dat dat voor online play misschien niet het aller praktischt is.
     
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    het is wel zow met deze multiplay dat je aantal death´s word verhoogt.
    ik heb nog nooit een multiplay game gezien waar zow vetjes werd in gekilt
     
  7. Noodles

    Noodles Guest

    ik kijk erg naar de game uit... :D
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk hoop ik dat dual wielding ook uitgezet kan worden... Het lijkt me leuk voor af en toe maar net dat het altijd aanstaat.. Liever wat tactisch met een handgranaat en AR of een andere gun...
    Warthog gunner is echt vet trouwens!!
     
  9. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal gelijk, dat viel mij dus ook op. Het is echt trrrr met die smg en je hebt een kill 8) . Het gaat allemaal een stuk sneller dan in deel 1. De tijden dat je in je eentje 2 man aan kan zijn over :'-( . Die schilden laden wel weer snel op dus je zult het toch anders moeten aanpakken dan in halo 1.

    Verder dan dit filmpje kijken ga ik niet tot 11 november. Een groot deel van de gameplay ken ik nu al, er moet ook wat geheim blijven.
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Gaaf filmpje! Wat ik wel jammer vond is dat de respawn tijd best lang ingesteld stond. Verder gaaf dat hij nog ff een Ghost pakte en tjah... Can't wait!
     
  11. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje is wel vet, alleen de beeld is een beetje wazig. Ik heb de level zanzibar genoeg gezien, ik wil andere levels zien:+.
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    nee joh allemaal spoilers, laat ze het maar hierbij houwe voor mp, nu nog wat sp info
     
  13. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    idd rigest, nu is het wel genoeg geweest.
     
  14. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwoah van de MP mogen ze van mij nog wel wat laten zien. Van Waterworks nog ofzo. Maar van de SP wil ik eigenlijk helemaal niets meer zien of weten. Wil er zelf achter komen.
     
  15. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Mp levels maakt mij niet uit, als ze maar weinig informatie geven over de sp geven. Sp moet juist een beetje verassend blijven, toch.
     
  16. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind ook dat men eigenlijk te snel dood ging. Maar niks was defenitief in deze (nog oude) demo toch.

    Dikke kans dat de health nog helemaal anders wordt. Je hebt de flag, pprrrrrt, en je bent dood. Je hebt gewoon geen kans om iets terug te doen. Vond het beetje een idee hebben van de eerste die schiet die wint.

    Het zo natuurlijk helemaal te gek zijn als je voor verschillende health types kan kiezen (niet te veel natuurlijk)
     
  17. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit het vorige gesloten draadje...

    Mag ik vragen waar dit in hemelsnaam op slaat? Bittorent is een download programma dat steeds meer gebruikt wordt, is niks illegaals aan verder. Dat mensen illegale dingen er mee verspreiden oke, maar dan moet je dan toch eerst andere sites voor raadplegen. Tegenwoordig worden steeds meer files door internet sites al torrents aangeboden, dit omdat het hun veel bandbreedte scheelt.

    Annyway, dat filmpje vond ik echt kei gaaf :) Alleen wist het me maar 4 minuten te boeien want 20 minuten naar een saaie deatmatch kijken is ook niks.
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Filmpje net even gekeken en vond het wel redelijk. Misschien omdat ik dit level zo onderhand wel ken. :) (Nog voordat de game uit is 8)) .. Ik zou veel liever is een ander level gespeelt zien worden. (MP lvltje in een grote stad op een snelweg ofzo, lijkt me wel kicken.. :))
     
  19. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Die gast die speelt kan er echt geen hol van echt zonde
     
  20. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, hij is idd wel erg slecht. Dat slaan met die smg (begin) werkt nog niet echt goed, zag er niet zo vloeiend uit als in 1. Ook hoop ik dat ze het health-systeem nog wat verbeteren. Ik bedoel; in deel 1 heb je echt skills nodig om iemand te killen dmv 3 schoten met het pistol. Wat ik hier zie is domweg de trekkers in gedrukt houden en hopen dat je dat net wat eerder heb gedaan als je tegenstander. Als je dat gelukt is heb je een kill in een paar seconden, dit lijkt me op den duur echt saai worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina