1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik vind het tog gezelliger als er ook echt mensen aanwezig zijn in de kamer, heb je tog een soort LAN effect! En ik prefereer dan ook LAN boven xbox live, maar ik kan ook weer niet elke dag 16 mensen bij elkaar trommelen om ff hier te gaan xboxen...

Ik vind het dan ook erg fijn dit nieuws te horen. Ik hoop alleen dat je dan net als bij motoGP 2 ook 2 accounts tegelijk kan inloggen! _O_

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    okay, nu gaan we ff info spuien over Johnson uit FS:
    Johnson is vroeger ooit heel dicht bij een ontploffende reactor geweest. De straling heeft hem genetisch aangepast en hem immuun gemaakt voor de Flood, 'de Flood vindt hem niet lekker'. De precieze data zoek ik nog wel es op (Boreassyndroom ofzo). IIG, johnson had ons aan een vaccin kunnenn helpen...maar willen we hem zijn leven zien verliezen? Als de Flood terugkomt...wat dan? Wie weet komen de Flood wel terug uit Johnson, omdat hij wel sporenresten bezit. Hoewel een tweede Halo goin' ribs gaan toch wat waarschijnlijker is. Wie weet.

uit de Library te psyjnir (link, zie first post)
    Sgt. A.J. Johnson has been fighting the Covenant since he was old enough to join the Marines. After joining, he was assigned to the troop regiments on Paris IV. When the Covenant attacked the planet in the Siege of Paris IV, Sgt. Johnson fought valiantly. He captured a crate of plasma grenades from the Covenant when his troops needed weapons and used them all against the Covenant to keep them at bay so his troops could evacuate. After they returned to Reach for reassignment, doctors discovered an unusual side effect of using so many plasma grenades: a type of radiation poisoning called Boren's Syndrome had affected Sgt. Johnson's neural electric pathways. He refused treatment, and this ultimately helped him in the future.

After being assigned to the Pillar of Autumn and her secret mission, he took command of the Marines on board. He was instrumental in helping keep the Marines effective even after they were marooned on the ring-world Halo. He was presumed dead after Spartan-117 found a helmet recorder entry from PFC Wallace Jenkins that displayed a parasitic organism, The Flood, attacked Sgt. Johnson, Captain Keyes, and PFC Jenkins. After he had been recovered alive with other surviving members of the Pillar aboard a Pelican Dropship, it was discovered that the Sgt.'s medical condition was the cause for his survival, because the Flood could not force a match between it's neural pathways, and that of Sgt. Johnson's. He is currently still alive and on active duty.

zat ik er toch dichtbij met mijn Boreassyndroom..was geen reactor maar veel granaten. Is nu een half jaar geleden dat ik FS voor het laatst heb gelezen..)

3. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat de spelers splitscreen niet op het ander team kunnen spelen.
    anders word de strategie veraden :p

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mijn beeldscherm is groot genoeg voor vier :eek:

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het helemaal met je eens hoor _O_ Ik speel ook nog zeker 1 x per maand met 3 á 4 Xboxen bij iemand thuis.
    Het lijkt me alleen niet lekker om vaak met 4 man op 1 scherm te spelen.
    Fardo geeft al aan dat zijn scherm groot genoeg is voor 4 dus okay, verschil moet er zijn :9

Maar dan nog, ik speel liever alleen op een scherm (maximaal twee). Dan heb je wel een groot scherm maar geluid is voor mij tegenwoordig (jawel, sinds kort trotse eigenaar van een "echte" surround set O-) )ook erg belangrijk.
    4 gasten op 1 scherm maar dan ook 4 keer zoveel herrie surround.... Phoehee, ik zou gek worden met heel die freaking geluidjes die er allemaal in Halo zitten (en ik verwacht dat het geluid in H2 nog freakier wordt :9 )

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Eindelijk een FPS waarbij je met z'n tweeën (of meer) op Live kan. _O_ Hoef ik niet meer te stoppen met multiplayer als er iemand langs komt. :)

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Wie doet er de deur dan open ;) Zal m toch ff moeten pauzeren *)

8. Thrillseeka

Thrillseeka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oops

Laatst bewerkt: 20 sep 2004
  9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

legt sleutel onder de mat :cool:

10. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Woha, duidelijk dat ik die boeken ga lezen :D Enig idee waar je de boeken ook gewoon kan kopen ipv op internet bestellen?

Edit: Laat maar zitten, ze zijn al besteld.

Laatst bewerkt: 20 sep 2004
  11. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Wat staat er allemaal in dan?

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad. De tijd dat ik achteloos op een linkje klik van een nieuwe member is allang voorbij natuurlijk _0/

Dus svp ff iets meer uitleg en een zuivere link svp, dank u.

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Op fileplanet staat het bestand altijd geschreven dus bij deze:

This is a compilation movie of Halo 2 showing around 5 minutes of gameplay to music. Taken from many different trailers this shows the many things known to the public about Halo 2.

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Thnx wooffa

16. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    wel grappig filmpje

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    ach, nix bijzonders, leuk als je nog niets over Halo 2 weet. Ik wil weer wat leuke (scherpe) mp screens, m'n achtergrond begint te vervelen :p

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Engineer
    een levende Engineer, gevonden/gecreerd in Halo PC...heeft niet veel met HBO t e maken, maar deze jongen ziet er precies zo uit als het boek hem beschrijft...Engineers rock!

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    alleen hebben ze in het boek denk ik langere slierten of tentacles of hoe je het ook noemt.

20. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand dit filmpje al gezien?

Klik

nerd alert:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina