1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    neej, ze (kunnen) splitsen uit een in kleinere tentakels en dat is hier niet echt te zien. standaard hebben ze vier grote tentakels, maar die kunnen dus tot microscopische kleine tentakels worden gesplitst. Maar wat ik me afvraag, was dit een easter egg of heeft ie hem erin geprogrammeerd...

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat beschrijft de Master Chief ook, wanneer hij voor het eerst met ze in aanraking komt.(staat in het boek Fall of Reach)

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Denk erin geprogrammeerd.

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    heb ik gisteren idd gelezen ;) Moet mijn verhaallijnkennis natuurlijk wel scherp houden :D

6. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nu wel of geen coop?

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens XBM niet, maar Bungie heeft niks bevestigd en veel mensen vinden Mirik heel betrouwbaar en die zegt dat hij er gewoon in zit. Kies zelf maar wat je geloofd. Ik geloof het eerste zinnetje bij Rumor buster op de site van Bungie waarin staat dat er 2 player co-op in zit!

8. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Waarom ook niet?Deel 1 had toch ook co-op?

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Neem nou maar aan dat het er wel in zit. Het is gewoon een fout van XBM en that's it. Hoogstens bedoelde ze de online co-op. Maar offline zal hij er zeker inzitten!

10. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    sommige al waarschijnlijk gezien maar de sniper vind ik in alle opzichten flink verbetert kwa uiterlijk dan ! _O_

verder staat er nog 1 plaatje bij de main page :9

have a nice day

11. rieneman

rieneman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou halo 2 system link co-op bevatten? Zou ik wel heel vet vinde :)

12. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Eindelijk eens een redelijk plaatje van de sniper in actie, toch wel mooi, zeker dat je nu op het schermpje kan zien waar je sniper op zou inzoomen (of dat waarschijnlijk al doet, alleen dan dat jij jou oogje er nog niet tegenaangedaan hebt..) Verder is het een aardig plaatje van een groot level met sfeer :)..

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    die rumor buster *is* dus de officiele bevestiging van Bungie. Er *is* dus gewoon 2 persoons-coop. Het is niet een kwestie van Mirik betrouwbaar vinden, maar van open deuren in trappen en blokken beton voor de kop. Er is coop. Bungie zegt het. Elke fan weet het.

Hele brute screen!

14. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ik hoop echt dat de singleplayer wat wordt anders hoef ik de game ook niet te kopen want xbox live heb ik niet en splitscreene doe ik al helemaal niet meer aan.

15. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ARNO, maak je vooral geen zorgen.. die is in orde..

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    ...zoals ik de post erna eigenlijk zei. Maar toch, het staat welliswaar bij RumorBuster, maar de schrapping van co-op in Fable zit nog vers in het geheugen. Sommige developers zien op het laatst dingen die ze beter kunnen schrappen uit bijv. tijdnood of een andere reden. Je weet dus maar nooit. Als je de thread over co-op in XBM soapbox gelezen hebt, weet je dat er wel iets geschrapt is, maar wat?! Dat is de vraag die we pas over een maandje beantwoord zien denk ik aangezien Bungie weinig loslaat.

Maar 1 mening deel ik wel met je: Een hele brute screen! ;)

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    At least the absence of staff members means we get longer to digest the contents of whiteboards and concept art hanging on partitions as we move around. How about this for a Halo 2 creature you've never heard of before: a Drinol Beast, a sort of hairless, grey monster with one eye - although there are other drawings of it with two eyes so you can't take for granted that it's going to make the final game. And then there's Bungie's twisted sense of humour to take into account. We wouldn't put it past the company to put a few red herrings around the place, just for a laugh. However, one whiteboard does catch our eye, chiefly because it's out of the way and unprepossessing. 'Block 4' is the title, followed by four subheadings: 'Spacestation', 'Flood Lab', 'Forerunner ship', and 'Delta Control'. Just a nugget like this is enough to whip fans into frenzies.

Overigens denk ik dat Bungie gek zou zijn als ze co-op eruit halen. Dit was een van de dingen die geweldig werkte in Halo, maja we zullen zien.

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Fable was een compleet nieuw spel met nieuwe mogelijkheden...
    Halo1 was al een "rush job" voor Bungie omdat ze moesten releasen van M$. Denken mensen nu echt dat ze de gaafste en meest gespeelde mogelijkheid van Halo eruit halen?? Bungie is echt niet gek en dit moet iedereen toch wel snappen |:-
    Wel met 4 man tegelijkertijd op Live hangen en niet met je maat de singelplayer kunnen doen.... Dat gaat er bij mij niet in mensen.

Halo2 zal alles worden wat H1 was, + veel, veel meer en mooier :cool:

Have trust in Bungie mensen.

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik dat laatste bericht van me teruglees, kan ik alleen maar zeggen: Het klonk beter in m'n hoofd :)
    Toch komt het nogal vreemd over als zoiets in XBM staat. Er gebeuren rare dingen in de wereld. O-) Ohjah, niet gaan denken btw dat ik dacht dat de co-op eruit gelaten werd, ik was er redelijk snel van overtuigd dat dit niet het geval was.

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    I know ;)
    Mijn post was ook niet als dis naar jou bedoelt :) We share the same thoughts _O_ (wat betreft Halo2 dan wel teverstaan...)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina