1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    mwoah, ik dacht meer aan Tales of Symphonia en Paper Mario 2(als ie voor november staat) in plaats van Metroid Prime 2, wat Halo 2 betreft ben ik het natuurlijk met je eens.
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Om weer ff wat inhoudelijker te gaan, weet iemand wat er met het Bungie forum aan de hand is?? Ze zouden een dagje offline zijn maar dit is al de derde dag volgens mij....

    Ik kom al dagen niet meer in New Mombasa :'-(
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    ach zie je het valt wel mee :) , over de muziek heb ik me ook nooit zorgen gemaakt.
     
  5. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is in totaal slechts een paar uur offline geweest...
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Vet! Steve Vai op de OST van Halo2.... Dat gaat strak worden!
     
  7. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    oke...ik heb het te druk om de tekst echt goed te lezen,dus heb het ff vlug vlug gelezen..maar hebben we nu gewoon "Marty O`Donnel`s composed*" muziek in de game..of ook gezongen liedjes?

    * instrumentaal muziek met hulp van bands/gitarist
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    :confused: Hu?? Ik kom nog steeds niet op het forum...
    Wel op het forum maar als ik op New Mombasa klik dan krijg ik een leeg scherm... Of MOET je voortaan registreren?
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik ervan snap alleen behulp van de artiesten. Dus volgens mij geen bekende nummers van bands.
     
  10. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Marty controleert alles. Het meeste is gewoon de muziek van Marty. Een klein deel bestaat uit muziek van de bands die *geinspireerd is* op Marty's Halo muziek. Marty zorgt ervoor dat elke muziek past bij waar het wordt gespeeld (ingame).
    No worries, my young Paddawan.
     
  11. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik nam aan dat je dat wist. Ja, vanaf nu af aan kun je de topics niet meer zien tenzij je bent ingelogd. Dat is aardig kut, want ik ga nu mijn tweede dag van blacklisting in. Nog 5 te gaan.
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kom je nu op de blacklist van het bungieforum te staan joh :+ ?
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Jup, je moet registeren, zelfde systeem als xbox.com
     
  14. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    We do not speak about it ;)

    Ik heb met een paar anderen een 11 pagina lange discussie over politiek gestart. Shiska wasn't pleased. Iedereen van dat topic is voor zeven dagen op de blacklist gezet.
    Heb ik een nieuwe account gemaakt op een andere computer, op mijn ging niet. Log ik in, wordt de nieuwe ook geblacklisted omdat mijn oude is geblacklisted.
    Heb nu besloten het gewoon uit te zitten.
     
  15. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Je doet net of je een straf in de gefangenis moet uitzitte :)
     
  16. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Het komt er dicht genoeg in de buurt. Ik leef van het Bungie forum. Zij weten alles als eerste.
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan hoop ik niet dat je die discussie hebt gevoerd over bijvoorbeeld Bush en zijn beleid.... Ik kan me voorstellen dat je die Americanen dan redelijk snel pissed off hebt....

    Maar goed, mensen. Nu dan de "echte" zeeeeer interessante update
    The one and only

    Leuk stukje staat erin over het feit dat een werkende dolby surround set is aan te raden voor Halo2 _O_ En die heb ik dus sinds een maand O-)
     
  18. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou ervan hoe hij zi'n lange teksten kan schrijven zondere enige relevante informatie weg ter geven.

    edit - Die discussie over onder andere Bush was inderdaad deels door mij. Hmm, zou Shiska een Amerikaan zijn? Dat is volgens mij niet goed.

    Kan iemand trouwens iets nuttigs uit de update halen? Mensen verbazen me altijd met hun vermogen om een vage opmerking over het weer te veranderen in een harde bevestiging dat the flood in halo 2 komt.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2004
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist niet eens dat de discussie over Bush ging hoor :) Maar als je zegt politiek en je komt op de blacklist te staan dan is een link zo gemaakt :p
    Americanen kunnen a) niet tegen kritiek en b) hebben geen zelf kritiek (over het algemeen genomen dan).
    Heel die shit met Bush ligt nu natuurlijk erg gevoelig dus ik zou daar met Americanen ook gewoon niet over beginnen.

    Maar goed, ik vind de hele update eigenlijk wel weer leuk *)

    Vooral dit stukkie: "That said, the first day of TGS went off swimmingly. The Japanese press and the few consumers who saw it today – Friday – seemed to love it. We did some interviews off of the show floor, and the Japanese press seemed to be very interested in storyline, plot, clans and the localized Japanese build (which is my favorite foreign language build). Interviews were a little embarrassing, because I had to act (truthfully) as a member of the Bungie family but bask (untruthfully) in the talent of the team around me. But everyone seemed to enjoy it.

    One slightly embarrassing moment was playing in a short multiplayer game on Lockout, against one of the Japanese Halo champions, who, having never played the map,. The rules or indeed, Halo 2 ever before, proceeded to own me, 25-20. We now refer to this situation as being, “j’pwned.” And believe me, it’ll happen to you guys every now and then when the game goes live."
     
  20. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    De screenshot van het halo scherm vol Japanse tekens zag er wel stoer uit...ik zou het niet erg vinden om tussen talen te kunnen switchen :p , maar ik zie het jammergenoeg nog niet gebeuren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina