1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Niet doen subtitels, daz lame :p Alhoewel combat evolved wel wat had :)

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Halo 2: The fall of earth.:cool: klinkt cool, alleen mischien word de aarde wel niet vernietigd.

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik weet wel zeker dat de aarde niet word vernietigd want dat is niet wat de Covenant wil. Halo 2: The Battle of Earth of Halo 2: Attack on Earth

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    De aarde wordt niet vernietigd dat klopt, maar dat willen ze wel. Ze willen de mensen uitroeien door de aarde te vernietigen en de MC moet dat voorkomen.

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee idd ze willen de mens dood hebben maar op aarde zijn net zoals op Reach geheimen die over de Forunner en die willen de Covenant hebben.

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
  7. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat dat het de MLGPro vid is. Van Augustus. Je kan me niet vertellen dat je die nog niet hebt gezien!

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Weet ik veel xD Ik las op een ander forum dat ie net nieuw was. Maar goed het is best een gaaf filmpie =P

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Nee, hij is al vrij oud. Je kan aan de hoeveelheid mirrors al zien dat 'ie niet nieuw is.

10. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Vallen ze daar voor dus Reach aan...
    Dat wist ik niet, wordt zeker gemeld in dat laadste boek, heb alleen de eerste 2 gelezen...

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Omdat ik in dat topic wat gesloten was niet meer kon reageren. Ja er is gewoon splitscreen co-op en nee er is geen atv.

12. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    had de persoon die de thread begon dan een PM gestuurd |:-

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dan weet meteen iedereen het meteen en wordt de vraag niet vaker gestuurd :)

14. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Xbox Nation heeft singleplayer informatie (EGM binnenkort ook), maar wij hebben dus pech aangezien geen van beide magazines hier te koop zijn.

Hier is er dan wel een thread met wat dingen die in het magazine staan. Staan interessante dingen in, meeste van wat ik nu heb gelezen zijn geen (enorme) spoilers en de dingen die wel spoilers zijn, die zijn er nl. ook, zijn verhuld met tags. :)

Hopelijk releasen ze de screenshots uit dit magazine en de EGM binnenkort op Bungie.net. Meer (singleplayer) screenshots! *)

Edit/ Er is eigenlijk maar een grote spoiler, de rest is gewoon informatie, maar niets dat de eerste speelervaring zal ruïneren.

Even dit stukje er uit gepikt voor de mensen die denken dat Bungie alleen concentreert op multiplayer..

Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  15. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik verwachtte dat er ongeveer 50 procent aan de SP zou werken en ook iets van 50 procent aan de MP, iig in evenwicht, want ik kijk voornamelijk naar die MP uit. Nu blijken het er maar 4 te zijn of sow. Nou ze zullen ontwikkelingen van de SP wel doorgeven aan de MP jongens zodat zij het weer in de MP kunnen verwerken...
    Ik kijk iig meer uit naar de MP ervaring dan die SP ervaring (hopelijk doet die er alleen niet voor onder ivm de MP)

Lees ik net uit die thread dat je wapens van mede soldaten kan overnemen door naar ze toe te lopen en X in te drukken! Zeggen ze daarna dat het al bekend was uit E3 2003 SP filmpje, dan heb ik bij het kijken ervan niet goed opgelet :eek:

16. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    in het filmpje geeft een ventje ( jij drukt dus op X) 2 machine guns...dat was de eerste keer dat we dual wielding zagen!

17. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Hoop ik ook niet !

18. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, dan heb je slecht opgelet. :+

Ach, je hoeft je nu ook geen zorgen te maken dat de multiplayer 'slecht' is. Van wat we hebben gezien en hebben gelezen en hands-on mag je voorzichtig concluderen dat Halo 2 multiplayer net zo goed is als Halo en (nog veel) meer.

Bedankt nog Xwon, ietwat laat maar goed.. :p Gaat inmiddels al weer een stuk beter.

19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    heel vet xiroke erg bedankt voor die link
    ben blij dat de graphics nog verbijsterender zijn geworden!
    dat betekend ook dus met de multiplayer!

en nu weet ik ook waar dat gezoem van i love bees vandaan komt! _O_ _O_ _O_

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina