1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk dat dat in de singleplayer wel heel goed uitpakt. Als je schild er snel aan gaat, moet je snel dekking gaan zoeken, dan is je schild klaar en kan je er weer tegenaan. Dan moet je slimmer spelen dan domweg het slagveld oprennen.
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    preciez trouwens de sniper ziet er ook sexie uit ik hoop dat ze em zo houden met dat mooie zwarte beeldje!

    trouwens ik had al een x gepost over het weer. dat je volgens mij kan kiezen uit ochtend noon avond etc maar de zon en licht effecten zie je ook zoals schaduw van de gebouwen die op de grond zitte echt vet!!!!! _O_
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  3. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Die battlerifle is niet zo sterk als de pistol uit 1 he. Hij schoot 5/6 keer, maar hij was niet dood.
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja bedoel ik ook met mn eerdere post... Als dat dual wielding niet mogelijk is komt er meer tactiek bij kijken dan je hier ziet volgens mij... Maar goed, volgens mij telt niet want ik heb m nog niet gespeeld :'-(
     
  5. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
  6. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Die is hier al een paar keer vermeld ja. Vet he, als ze het allemaal maar goed balanceren.
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Idd ze balanceren dat dual wielding heus wel hoor. En niemand heeft in een hands on gezegd dat het overpowered is. Maar wat ik zou willen zien, is gewoon nog een keer die New Mombosa demo, maar dan in de staat waar hij nu is. Dus graphics enzo
     
  8. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    is wel een extreme nOOb die wat in de filmpje speelde (allemaal trouwens 8) )
     
  9. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    nee man, sleepy for life :+
     
  10. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    net als die gasten van bungie als die dat intro filmpje voor Halo maken lach je je ook kapot:p (snipen op een Wraith en die shit:p)
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het filmpje niet downloaden :'-(
    stond er veel nieuws in of was het een beetje meer van hetzelfde
     
  12. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt Bittorent nodig heh. En ja het filmpje is zeker de moeite waard. Het is gewoon een speelsessie van 18 minuten.
     
  13. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik geef je net die link nog |:- . Je gaat me toch niet vertellen dat je internet zelfs te sloom is om het downloaden op te starten :) . Ik heb hem niet via bittorent gedownt maar via een link die verder terug in deze thread is gegeven.
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    God, die gast kan er echt niks van :D
    En die stem vind ik ook niks.. "30 seconds remaining".
    Het klinkt gewoon.. verkeerd. Dan vind ik die computerstem uit Counter-strike (PC) nog beter.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  15. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Hele fraaie footage, ik heb hem net afgezien. Je ziet echt veel zaken voorbijkomen die je hebt gelezen in de updates enz. Het dual-wielden ziet er erg goed uit, vooral in combinatie met de needler die er zeer op vooruit is gegaan, vooral grafisch :9 Daarnaast zagen de kapotte wagens er zeer overtuigend uit, zo zie je brandende warthogs, knetterende ghosts en zelfs een karkas van een warthog staan. Het voegt een hoop toe aan de sfeer van het slachtveld.
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    WHA! Die stem is idd super fout! Zat er net nog aan te denken.. Argh, toen ik het filmpje zag dacht ik nog van; je zou dat maar 100 keer horen op een middag. Wordt je helemaal spuug ziek van. :)
     
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Die stem is juist geweldig. Net als in 1, vooral als ie: ODDBALL, DOUBLE KILL of CAPTURE THE FLAG zegt. Maar als je die stem nou om de halve minuut hoort wordt je er idd schijtziek van.
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Sommige mensen wilde beweren dat iedereen maar achter dat Plasma Swaard aan zat op de E3, maar bij dit evenement merk ik daar weinig tot niks van...
     
  19. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo super is dat zwaard ook weer niet, dat naabje in het filmpje werd kansloos afgeslacht. Misschien kwam dat ook wel omdat hij een naabje is ;) .

    Toch, als je voor de eerste keer halo 2 speelt wil je denk ik maar 1 ding ff snel gedaan hebben. Misschien dachten al die mensen op de e3 dat ook: 'ik wil dat zwaard!'
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Uhm, ik heb de speler zelf er 2 keer achter aan zien gaan.. Maar wat het punt is met dat zwaard; je hebt er weinig aan, aangezien het alleen melee combat is. En je bent heel kwetsbaar als je keer op keer je tegenstander heel dicht moet naderen. Zodra hij je opmerkt mag je wel meteen weg duiken. Het kan nog zijn nut hebben zodra mensen leren te sneaken of whatever, en mayb is het ook erg effectief tegen ghosts/warthogs.. We'll see.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina