1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    al dopen we deze thread dan om in Halo 2: Multiplayer ofzo?? Of vinden jullie Geruchten en Feiten te nostalgisch om zo maar weg te doen?

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Jup. Het is nu idd zaak ff duidelijk te maken wat het doel van deze thread is. Zullen we het houden op alles wat met Halo 2 te maken heeft behalve desktops en Single play spoilers?

3. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik vertrouw dit topic niet meer. Er komt altijd wel een noob vrolijk wat spoilende screenshots posten. Ik wil door de singleplayer verbaasd en verrast worden. Een paar screenshots van de SP kunnen voor mij al een boel spoilen :{

nog ff een vraagje: wat is dat abboneren precies?

Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Dat houd je toch. Maar troost je, Bungie zal niks verraden over maior plotwendingen a la de Flood in Halo. Mss een nieuw voertuig hier, nieuwe tegenstander daar, dat houd je toch. Of vind je dan ook al dat de boel verpest is?

abboneren op een thread dwz daar poste nzodat je een emailtje ontvangt wanneer er iets gepost hebt en zo bijblijven.

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Daar is Xiroke voor.. zoiets zou meteen gedelete worden.. maar die n00bs waar jij het over hebt zullen denk ik ook niet al te snel op deze thread stuiten met echte 'sappige' singleplayer info/plaatjes.. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was, ALS je ook maar iets te zien krijgt moet je maar snel ff je ogen dicht doen, ben je zo weer vergeten wat je zag/las.. Don't bust your balls :D

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Tja, als jullie iets van een spoiler zien kunnen jullie een mod PM-en, maar de mods moeten het lezen en kijken of het wel ge-spoilerd of verwijderd moet worden. Dan is modden toch een wat minder leuke baan. Zo weet ik inmiddels al een groot deel van het verhaal van Fable. :+

Anyway, gewoon op je hoede blijven en n00bs op spoilers wijzen en het singleplayer topic.. en natuurlijk een mod waarschuwen.

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    kut hoor, een bijna-fotografisch geheugen..zeker wt betreft Halo 2 feiten
    SP SPoiler: NIET LEZEN ALS JE NIET WILT/TWIJFELT. ik weet te veel.
    die drones vergeet ik dus niet meer voor 11 november..level 2 al...)

8. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    jah goed.. maar het was ook meer in de trant van: je leest singleplayer of je leest nieuwe convenant en dan meteen stoppen met lezen.. en bij plaatjes kun je wel gewoon wegkijken.. Maargoed, ik ga er neit van uit dat het aan de orde komt of dat het echt een probleem gaat worden..

/en jij gaat mij niet vertellen dat je gewoon door bent gaan lezen, je weet zelfs de naam van de
    vliegende convenant
    . ;)

9. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Als iedereen spoilers gebruikt en iedere member de andere members erop attenteerd is er in principe geen probleem. Kan je de drang niet weerstaan om het niet te lezen is het eigen schuld dikke bult.

Anyway, ben ik de enige die niet kan wachten op de update? Ik hoop dat ze de datum dat Halo 2 gold gaat bekend maken (als is dat misschien nog ietwat vroeg).. en natuurlijk benieuwd naar de vorderingen. Het spel moet nou bijna helemaal afgewerkt zijn.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Denk juist dat het een hele saaie update wordt.... maja heb ze tot nu toe toch allemaal gelezen :) dus morgen weer

11. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ik gok op een standaard update, maar ik hoop dat ze wat interessants hebben te melden met de vooruitgang van Halo 2.

Even een leuk feitje tussendoor, mijn Halo 2 map staat nu vol met 1,27 gig aan Halo 2 info/media. 8)

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wanneer gaat een spel precies gold?

13. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Gold gaan staat voor het printen van de dvd's. Aangezien er redelijk wat zullen gemaakt moeten worden om de vraag aan te kunnen zullen ze mijn inziens binnenkort moeten beginnen. Uiterlijk midden oktober, denk ik.

14. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    1 word, 3letters: WOW!

dat is egt wel ff veell... Triest :9 hahaha, neejh geintje.. Ik heb zelf ook wel zo'n beetje elk noemenswaardig filmpje en plaatje, maar hoe je in godsnaam op 1.27gig komt..

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben net iets minder fanatiek dan jullie volgens mij maar ik moet beamen dat ik liever meer dan minder wil weten over Halo2.... En met het nieuws over de singleplayer begin ik alleen maar meer overtuigd te raken van de Bungie studio _O_
    Volgens mij is Halo2 voor hun gewoon de Halo die ze voor ogen hadden ;)
    Alles tot in de perfectie gebalanceerd en klaar om de wereld te veroveren....

Wat mij betreft houden we een Halo2 party het weekend nadat H2 gold gaat :+

16. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt als gold :9

17. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  18. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0

dus die halo 2 headset komt toch nog uit, ik had gehoord dat die niet meer uit zal komen....

20. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. Sommige zeggen dat er geen coöperatief is (of hoe dat ook schrijft) en geen bots. Kan iemand mij de echte waarheid vertellen._O_Halo 2_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina