1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    PU is jaloers ;)

2. BIG TIM

BIG TIM StRiP It GiRL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja denk het ook :). Vond de pu deze keer weer erg slecht. Ga mijn abbo denk ik maar eens afzeggen.

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja precies mijn woorden ;)

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Over welke opmerking heb je het? Ben te lui om het artikel nog ene keer te lezen xD

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    dat de singleplayer een cliche zou zijn... Wat een amateuristische domme nergens op gebaseerde opmerking.. echt fout, slecht en ik vind de PU slechter en slechter worden.

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Stuur ze een email met de vraag wat er dan precies cliche is aan het verhaal van Halo 2. Dat de alientjes de mensjes op aarde aanvallen? Ja, maar de achterlijke PU heeft niet door dat dit maar de absolute top van de ijsberg is. Korter kan je het waarschijnlijk niet samenvatten.

Ik durf te wedden dat ze de Halo boeken niet eens hebben aangeraakt en dat ze Halo 2 nauwelijks volgen. Echt enorm slecht van de PU, jammer dat door dit soort opmerkingen er misverstanden ontstaan rond Halo 2 (en andere spellen). Neem als voorbeeld de recente thread over het 'ontbreken' van co-op.

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ff nog een keer onder de aandacht brengen, want DAMN, die screens zien er goed uit.. WAT EEN UBERVETTE LEVELS, een beetje killzone achtige sfeer op sommige van de screens en daar is niks mis mee..

Dat level met die killzone achtige sfeer is IVORY TOWER:

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

dat mailtje komt eraan, als iedereen dat hier nu doet... ;)

Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  8. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    de levels zijn idd vet wreed!!! _O_

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ach joh, is toch ook wel eens lache om een anderie visie te lezen over Halo :)
    Kunnen we ze als H2 uit is eens flink voor lul zetten (als ze dat zelf al niet doen)

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Moet ik YO! Post mailen, of redactie? :)

11. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Om het een 'visie' te noemen gaat wel heel erg ver, eerder een slecht uitgewerkte mening.

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
  13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Yo post dan maar he.

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    @Rigest:

Dat had ik ook gelezen ja, lijkt me zwaar irritant tegen gasten die dat gebruiken. Je bent dan gewoon in het nadeel.

Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Als je een mail stuurt doe het dan wel normaal en kom niet over als een fanboy. Vraag gewoon waarom zij het cliché vinden en wordt niet boos.

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja erg jammer van het toetsenbord. Ben je genoodzaakt om een toetsenbord enzo te halen omdat je anders zeker verliest.

17. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    haha Rigest.. to late :cool::

In de laatste uitgave van de PU werd verteld dat het verhaal van Halo 2 nog weleens een van de minpunten zou kunnen zijn, en dat het als een cliche over zou kunnen komen voor de DIE HARDS.. Na dit gelezen te hebben vraag ik me oprecht af wat jullie in godsnaam bezielt, hebben jullie de halo boeken gelezen, de updates van bungie gevolgd, en verder ook maar enigzins gevolgd wat er van de singleplayer bekend is en wat de inzet is van bungie om dit goed op orde te krijgen? Want ten eerste is er vrijwel niks bekend van de singleplayer, met de E3 2003 trailer en de laatste uitgave van XBOXnation(waarin onder meer de graphics heilig worden verklaard, de sfeer fantastisch zou moeten zijn en er nieuwe convenant in aangekondigd en zichtbaar worden gemaakt.) moeten we het doen. En hoewel er weinig bekend is is wel bekend dat een van de sterkere punten van halo juist het verhaal was, en dat het verhaal in halo 2 niets minder dan fantastisch zal worden (ben ik heilig van overtuigd) omdat er nu nog meer nadruk op word gelegd (volgens de updates) en de halo boeken ook dat doen vermoeden. Verder is de E3 2003 trailer al genoeg materiaal om mee aan te tonen dat de halo 2 singleplayer echt wel veel meer diepte bied dan halo, en dat de sfeer ervanaf drupt.. Wat een loze opmerking.. Als ik jullie was zou ik nogmaals de E3 2003 bekijken (ervanuit gaande dat jullie dat hebben al ooit hebben gedaan) en de special van xboxnation even bekijken..
    Op 11/11 (of eerder) komen jullie jezelf nog wel tegen, en ik vraag me al af wat voor minpunten jullie dan zullen verzinnen..

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Halo 2 reportage op Gammo na de reclame van Veronica. Snel kijke dus

@ Tigerstyle = :cool:

19. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    De mensen die dit zullen gebruiken zullen meevallen, kans dat je er iemand mee tegenkomt is klein. Bovendien zijn Xbox spellen niet ge-optimaliseerd voor keyboard en muis. Ik ben beter met Halo op de Xbox dan met Halo PC.

Als hij massaal gebruikt gaat worden dan zal het echter wel erg irritant gaan worden, je zal je dan steeds afvragen of de persoon waar tegen je speelt echt zo goed is of met een keyboard en muis speelt.

Nog een nadeel(tje) voor de mensen die van plan zijn dit te gebruiken: (waarschijnlijk) onmogelijk om communicator te gebruiken.

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dus iedereen kicke zonder headset :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina