1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Wat ik ook dom vond van de PU was dat ze zeiden (half jaar terug) dat de voertuigen nog steeds dezelfde besturing hadden en dat dat maar slecht was. Zijn hun zo kneus of kunnen ze gewoon echt niet rijden.

2. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden bij een andere besturing gewoon hebben gezegd dat het dom was om de orginele besturing weg te doen, dus ze zullen wel niet kunnen rijden.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Leuk detail is echter dat op de WCG met een Xbox controller moet worden gespeelt, en dat er dus niet met alternatieven mag worden gespeelt. Lullig voor de mensen die het serieus willen spelen, en gewent raken aan het toetsenbord.. Die leidt meteen tot de volgende conclusie; stel veel mensen halen die set, dan zul je genoeg serieuze gamers vinden die het niet gebruiken. :)

4. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0

Gewoon hopen dat ze dat ding maar nooit uitbrengen,
    ik vind persoonlijk dat je het gewoon met je xbox controller moet spelen, anders is al dat mooi magie eraf...

5. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt mij persoonlijk niet uit wat voor 'n besturing ze gebruiken. Je moet altijd datgene gebruiken wat voor jouw het makkelijkst is. Voor mij is dat toch echt de xbox controller. Je hoeft nooit naar knoppen te gaan zoeken, je hebt alles binnen bereik, en als je de sensitivety naar tien brengt, doet de x-controller bij halo in ieder geval echt niet onder voor een muis.

6. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    look at
    Does this mean there's no online co-op? The final proof at last?

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Is al langer bekend dat het niet online kan met co-op. Wel natuurlijk gewoon op 1 xbox met zn 2en.

8. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het altijd aangenomen, maar ik heb nooit enig concreet 'No, there is no online co-op' onder mijn neud geduwd gekregen.

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Is niet echt zolang bekend maar in een update is dat volgens mij een keer gezegd.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nope, alleen dat er geen 4 player co-op is.

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dan heb ik het ergens anders gelezen maar ik weet iig wel zeker dat ik het al wist.

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Feitje: bij Halo viel co-op onder het kopje 'multiplayer'.

Het is niet bekend of er wel of geen online co-op is. Wel is het zeker dat er (maximaal) twee player co-op is, offline.

13. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    ke dan. Wist niet zeker hoe ik co-op moest classificeren. Weet ook niet hoe Marty het indeelt. Blijf maar gewoon bij mijn orginele standpunt dat het er niet inzit.

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Co-op was en blijft voor mij 1 van de leukste opties die Halo te bieden had en ik denk dat dat bij Halo 2 ook wel het geval zal worden.

15. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb co-op ook meer gebruikt dan iets anders.

16. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was me net die oude halo 2 trailer aan het bekijken. Als die phantoms allemaal op het einde over je heen vliegen, zie je dat door de phantom aan de rechterkant een heel vaag en doorzichtig spoor wordt getrokken. Heeft iemand anders dit ook al opgemerkt, of ben ik hier een beetje erg minutieus bezig.

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jahoor. Ik heb altijd aangenomen dat dit gewoon rook is dat door de phantom wordt meegezogen.(drukverschil achter phantom he)

18. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan geen meegezogen rook zijn, want is een duidelijk afgemeten spoor, en het is doorzichtig. Zal wel met de drukverschil te maken kunnen hebben. (geen woorden kunnen mijn verbazing uitdrukken dat ik hier een serieus antwoordt op heb gekregen ;))

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heeft hij het hier specifiek over de muziek in de game.... Ik ga er nog gewoon vanuit dat ik met iemand andes over Live kan co-oppen :)
    Just like in RB6 (maar dan met maximaal twee personen).

Ik weet het, het is nog niet bevestigd maar ik ik ga er eigenlijk stiekem vanuit dat Bungie dit erin verwerkt. Ik bedoel, ze geven niet veel prijs maar maken ons wel duidelijk dat deze game Live naar een nieuwe standaard gaat brengen.... Het lijkt me sterk dat ze dan zo'n "selling point" er niet in hebben zitten... ;)

20. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Jup, er is over de multiplayer al veel duidleijk maar Bungie zegt nog steeds dat er game modes zijn die we nog niet kennen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina