1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    0
  2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Kan prima meegezogen zijn..covenant anti grav tech heeft -wie weet- rare effecten op rook.

3. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk van niet, als die er bij zat hadden ze dat allang vertelt, toch iets waar mensen ook Halo 2 gaan voor kopen, en als ze dat geheim houden weet niemand het, en mischien lopen ze daardoor wel verkopers mis, dus het lijkt me een beetje onlogisch.

4. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er is ook geen reden gamers te laten hopen om ze daarna een grote teleurstelling te geven vlak voor de release.

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik sluit me aan bij NLJohnny_Cage. Bungie zal proberen zoveel mogelijk exemplaren te verkopen en zullen zo'n belangrijke functie heus niet ongemerkt laten blijven.

P.S: Net als jou hoop ik natuurlijk ook dat het erin komt. ;)

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap nog even niet wat je bedoelt met het "en misschien lopen ze daardoor wel verkopers mis"....
    Als je over Live co-op wil spelen heb je toch ieder een eigen Halo2 nodig... Ze gaan er dan toch niet minder verkopen...
    Ze zullen eerder minder exemplaren verkopen als je co-op splitscreen kunt doen... Er zijn dan altijd wel van die gasten die dus a) Géén Xbox en b) géén H2 kopen, puur om het feit dat er ook bij een vriend gegamed kan worden....

Maar ze hebben nog heel veel meer niet verteld dus ik hou mn hoop nog fftjes :cool:

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    @ Graveheart - Heb me er vanmiddag al helemaal om bescheurt!! :D!!

9. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Vind em anders wel meevallen hoor.

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Proefondervindelijk kan ik je vertellen dat de mensen die splitscreen bij de buren van de Xbox Halo (2) spelen zo verlsaafd raken dat ze toch wel een Xbox kopen (met spellen, Live en Surround Set ).

:D

11. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    idem dito

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Haha _O_ Dan is het dus nog een kwestie van tijd voordat de buren van jou buren en die buren en en en en.... 8) 8)
    De ultieme buurt LAN ;)

13. Kitiem_3000

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens die theorie moet mijn hele blok al een hele tijd LANparties orgarniseren.
    WAAR BLIJVEN ZE??? :confused: :'-( :mad:

14. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0

Kijk, als ze niet zeggen dat ze multiplayer co-op erin zit, denken sommige ook niet dat hij erin zit, en mischien is het net bij die genen ook de druppel die doet overlopen om het spel te kopen, en als ze et nu wel allang bekend maken, weten hun dat ook en kopen ze het wel
    snap je het nu?

Mischien wel beetje rare uitleg, maar ik kan nooit zo goed alles uitleggen, althans, in woorde brengen.

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Ik snap waar je op doelt, dont worry ;)

16. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nou ook medics in halo2 of ben ik nou met half life 2 in de war :)

17. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Er komen medics in de E3 2003 demo voor, maar weet niet precies of ze een echte rol hebben.

18. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval niet voor de Master Chief, De shield van Mark VI armor heeft geen health-meter meer, is na een aanval je shield down dan kan je ergens schuilen en je shieldmeter weer vol laten lopen, je bent dan weer tip top, klinkt hetzelfde als in Halo: CE, maar daar kon je bv. wel een volle shield hebben maar nog maar 1 (rood) health-streepje hebben terwijl je in Halo 2 gewoon telkens weer een vol shield heb.

19. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke.... :confused: als ik het goed begrijp wordt je health ook meteen opgeladen. Hoe weet je dat eigenlijk, is imo alleen maar een achteruitgang.

Nog iets, kan je nou met je mannetjes praten?? Dat vond ik altijd wel jammer bij halo1. Niet dat het echt veel toevoegd maar ik vind het altijd wel lache. Alhoewel je ze zo orders kan geven net zoals in half life, dus dat je de stem van MC niet hoord, maar dat als jij bijv. voor hun neus op 'x' drukt dat ze dan eerst zeggen 'ja ik ga mee' en nog een keer 'oke ik bewaak dit gebied' enz 8)

20. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je Health is er niet meer, als je shield zich oplaadt dan ben je weer volledig beschermd.

Die manier van Half-Life zit er niet, je bent geen Ltn. of Sgt. maar gewoon een simpele Cybernetic Super Soldier, die marines moeten gewoon naast jou gaan vechten, de orders krijgen ze wel van the brass.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina